


питане за фиат браво
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Jtd мотора даже хи4 не е лош(ли4но за мен е по добър от HDI от тия години)малко е шумен ,но ина4е е доста пъргав;като за разход е нормално до 8 градско;а извънградско е около 5 .както писах имат много проблеми с имобилаизера и другите ел.системи
не е лоша кола,но не е и нещо кои знае какво;ли4но аз бих предпо4ел СЕАТ ;4е пак е по евтин ,но е от ваг групата
не е лоша кола,но не е и нещо кои знае какво;ли4но аз бих предпо4ел СЕАТ ;4е пак е по евтин ,но е от ваг групата
Re: питане за фиат браво
Стиви Джи написа:ако е било 100 коня, значи е било ТД - дърво. Колегата пита за ЖТД.
Да......100 коня беше

А колегата може да не е чул за TD,поне да му стане ясно

- Стиви Джи
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Пет 05 авг 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: питане за фиат браво
Даскала™ написа:Стиви Джи написа:ако е било 100 коня, значи е било ТД - дърво. Колегата пита за ЖТД.
Да......100 коня беше![]()
А колегата може да не е чул за TD,поне да му стане ясно
кое да му е ясно? че разликата е голема?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: питане за фиат браво
Стиви Джи написа:кое да му е ясно? че разликата е голема?
Колко е голЕма бе,бате

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: питане за фиат браво
Даскала™ написа:Стиви Джи написа:кое да му е ясно? че разликата е голема?
Колко е голЕма бе,бате
Колкото от карбуратор до пълна инжекция


Re: питане за фиат браво
Rabbit_TDI написа:Колкото от карбуратор до пълна инжекция![]()
Лелллллеееееее



- Стиви Джи
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Пет 05 авг 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: питане за фиат браво
Даскала™ написа:Стиви Джи написа:кое да му е ясно? че разликата е голема?
Колко е голЕма бе,бате
Точно толкова, че да не се сравняват двете.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
maniak написа:Мой приятел кара бензиново браво и няма грижи с него 3-та година. И аз бях залитнал натам но сега се радвам че си взех голфа. Просто като дизайн и интериор всичко му е направено супер.


- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
pakumba написа: задната чистачка обикновенно не работи, праскалките не пръскат силно, трбява да се смени едно клапанче за 2 лв,
Поставя се тройник от Лада за 0,50Лв .Клапанчето се запушва т варовика , но хората не слагат вода като нас , а течност за чистачки.
Не че на Голф и Пасат комби не се запушват.
потдръжката на ходовата част е на типо и е евтино. сменя се целия носач заради един шарнир, тва е особенното и кофти. добър носач струва 65-70 лв, но пък колко пъти ще ги смениш.
Да ма не -тези за толкова пари са боклуци на Vema и издържат цели 19000км. хубавите носачи на МOOG /сега Федерал могул/ са по 125 лв броя. има турски на Ас метал за посочените пари , но пък на тях се разбиват бързо гумените/ селеновие/ втулки. Болта на Ас метал държи много.
на Г3 Пас Б3.4 1 шарнирен болт е 15-25 лв и се сменя за 10 мин.
имат и едни задни лагери на независимото окачване, по 50 лв са, но не съм сменял никога като гледам и няма нужда.
Да ма пак не -лагерите на Breda са по 25-27 лв / бр. Но задният е запресован и се сменя в комплект с остта.
Не че лагерите на VW са вечни
Но зависи на каква оргиналдъ или жълтуркова част ще се попадне.
датчик на радиатора от ЕВРО 07 издържа цял половин ден , ае разтоварен през електронно реле

Мотора има 1 много голям минус - не е синджирен -ремъчета като топъл хляб на 70-90 000км
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
...
значи в момента се колебая супер много межди ибиза 2000 година 1.9 тди не искам сди за6тото само реве и не върви. Това дизел без турбо си е чиста мъка. И това браво дето е 1.9 JTD то е 105 коня ама нещо отзивите че за дизел харчи много не ми харесват. Но пък като външен вид и простор е много по добро то е по горен клас от ибизата и това ме кара да клоня към него. Ако може някои да ми каже ибиза 1.9 90 коня колко харчи градско ще е наи добре
. Мерси предварително

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- realityman
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: ...
bbboiko2004 написа: Това дизел без турбо си е чиста мъка.
щом мислиш така явно не познаваш двигателите на БМВ. качи се на 320 d и после ми кажи че не става. слага в малкия си джоб много от TD!
...a 330d там вече за какво става дума не ми се говори -204 коня фурия!
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: ...
маи хи4 не си в 4ас ;това 4е нема буква с Т не зна4и 4е няма турбоrealityman написа:bbboiko2004 написа: Това дизел без турбо си е чиста мъка.
щом мислиш така явно не познаваш двигателите на БМВ. качи се на 320 d и после ми кажи че не става. слага в малкия си джоб много от TD!
...a 330d там вече за какво става дума не ми се говори -204 коня фурия!

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта