Голф IV 1.8Т VS. BMW 318 Е46

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen

Голф IV 1.8Т VS. BMW 318 Е46

Голф 4 1.8Т
88
77%
БМВ 318 Е46
26
23%
 
Общо гласове: 114
Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Сря 03 окт 2007 18:05


bbboiko2004 написа:защо всичко свързвате с ускорението??? Мен лично ме по кефи БМВ-то от голфа и на външен вид и на вътрешен са вярно е по тромаво но е различен клас от голфа все пак. И возията е в полза на БМВ-то 100%. Аз гласувам с БМВ-то. Въпреки че съм луд фен и на голф, но просто в този случей изневерявам му :oops:


нали затова има различни двигатели ,заради вървежа ускорение , разход.....
за различния клас си прав , нали е бмв :lol:
голф2 е с дизайн и окачване и другите работи от 83-та година
голф3 е от 92 но за окачване возия си е равностойно на бмв-то

ти караш 320и 94-97 година примерно (6 цилиндара), газар си , дърпаш се с КР с дизаин и окачване 83 и двигател 86 с малкия джам :lol: било то на улицата или на писата - порезва те или абф ? ебаго и бмв-то ти защо го караш , газар ли ще се чувстрав ??? при разход 18 кила бензин
аз много трудно бих го понесъл




Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Сря 03 окт 2007 18:33


Колеги ... в началото на темата написах, че коментари от сорта на вземи 150те коня не ми дават нищо полезно ... причината е, че удоволствието от двете коли е различно ... признавам не съм се возил в Голф 4 1.8Т но съм карал пасат 5 и в БМВ-то се чувсвам по-комфортно при голяма скорост ... някакси се залепя за пътя и няма трепване ... нямам идея какво е окачването на 4-ката и докато не го пробвам май няма да имам много ясно мнение ... БМВ-то ме кефи повече и на външен вид ... но салонът му ми се струва ретро в сравнение с 4ката ... удобни седалки, но без джобове ... нестандартното по размер заводско радио на колата също дразни ... но всичко това сякаш прави впечатление само когато не шофираш, а се возиш ... когато настъпя педала и колата залепне за пътя се кефя максимално ... а чувал съм също, че и двигателите са по здрави .... а и допълнително дизайна на 4ката е кажи речи като на 3ката ... "ми то все едно сме си взели същата кола" каза моята приятелка (а нейното мнение важи ... защото ще я кара ... не я хваща веднага мисълта за многото подобрения по комфорта и сигурноста) .... обемът в купето на Г4 изглежда по малък отколкото в БМВ-то но пък е по-голям от Г3, така че пак е кяр ... и все пак голф-а е по-малък и удобен за града ... може би и повече отива на младо момиче (не бъркайте че купувам кола за приятелката ми... просто трябва да и отива :twisted: )..... таблото на голфа ме кефи повече и като дизайн и като осветление ...корите на вратите дават значително по добър обем на музиката отколото тези на БМВ-то ... а и нещо ме притеснява това задно окачване (аз не си взимам кола за да правя дрифт или слънца) при мисълта за предстоящата зима .... та това ми е дилемата ... едната е по практична и мощна а другата е една идея по-висок клас и с по-добра возия.....

ПС... очаквам да няма особенна разлика в цените за потдръжка на колата .... току що се връщам от сервиза където смениха консумативите на БМВ-то - 620лв. за:
*аларма (160лв.)
*секретни болтове (30лв.)
*въздушен вилтър
*маслен филтър
*бензинов филтър
*филтър на климатроника (57лв.)
*2 маншона на задните външни карета
*ремък на алтернатора
*ремък за компресора на климата
*масло за двигателя (85лв.)
*антифриз (33лв)
*качване на компютър, проверка на маслото на скоростите, спирачките и хидравликата, труд за смяната на нещата по-горе и монтиране на алармата (100лв).


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Сря 03 окт 2007 20:02


БМВто е по-старо ,ще береш ядове зимата с това задно и седни обясни на приятелката ти ,какво е зимата да караш БМВ особенно ако има баири и тн. Абсолютно сигурен съм ,че на БМВто частите са много по-скъпи отколкото на голфа хем ,че е с няколко години по-нов от БМВто :roll:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 04 окт 2007 0:28


G3 написа:голф2 е с дизайн и окачване и другите работи от 83-та година
голф3 е от 92 но за окачване возия си е равностойно на бмв-то

Golf 3 няма нищо общо като окачване с БМВ, камо ли да е равностойно. Г3 като цяло е с окачване на Г2 - предницата им е еднаква, мисля само, че задния мост се различава МАЛКО. :wink:


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Чет 04 окт 2007 0:31


Единствено по хубавото на БМВ-то е задното предаване, но след като си спокоен шофьор пък и колата ще я кара приятелката ти .. не те вълнуват дрифтове както си написал по-горе. Частите са с няколко пъти по скъпи от на Голфа а не виждам на какво отгоре. Тука няколко дена се возя в едно Е36 ... смотана кола. Седалките твърди не вози като Голфа а и как тръгва да се носи не е истина. Влизам в завоя както си влизам с Голфа и то тръгва на една страна, мисля че не е удачно за жена. Също така ако ще ти гори бензина на света .. остави.
ПП. Утре вечер ще се дърпаме с едно 318iS 143 коня а аз с моето Голфе. Преди 3-4 дена на един околовръстен път се дърпахме случайно и не успя да ме изпревари, но ще видим кво ще стане на 400-те метра.Само да не ме бие че ще умра от срам :oops: , но все пак е с почти 50 коня повече :)


zazal4e
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zazal4e » Чет 04 окт 2007 0:31


4-ка естествено,въпреки че обожавам бмвтата,мн харчи и не е за тук,голфа си е голф да не говориме,че 4ката си е 4ка мн хубава и стабилна кола абееее супер е :lol:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 04 окт 2007 0:38


Ако ще е БМВ Само М пакет и то бензин :)

П.С Ангел Узунов RULZ.....


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Чет 04 окт 2007 2:03


Бих избрал BMW-то, ама със шест-цилиндров двигател (320 и нагоре). За бимерите казвам: "или шестак, или нищо". 8) И в двата конкретни модела, между които се чудиш намирам по нещо готино. На четворката турбото, а на баварката - визията.


Потребителски аватар
varkulaka
Мнения: 1063
Регистриран на: Чет 02 юни 2005 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот varkulaka » Чет 04 окт 2007 7:04


Вземи си Бора


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Нед 07 окт 2007 22:20


ACCELERATOR написа:
G3 написа:голф2 е с дизайн и окачване и другите работи от 83-та година
голф3 е от 92 но за окачване возия си е равностойно на бмв-то

Golf 3 няма нищо общо като окачване с БМВ, камо ли да е равностойно. Г3 като цяло е с окачване на Г2 - предницата им е еднаква, мисля само, че задния мост се различава МАЛКО. :wink:
сега виждам постати
прав си , за окачванията г2-г3
изках да сравня г2 и г4, но по енерция съм написал данни за 3-ка
все пак нали питането е за 4-ка :wink:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта