Доволен съм, че края на шампионата остава интересен - писал съм и преди - аз винаги съм фен на догонващия отбор/пилот, че да е по-интересно...

Мразя протекций, като тези, които получава Хамилтън - все не е виновен той, чак започнали от др. отбори да си предупреждават пилотите да стоят по-далече от/зад него, да не би да стане "нещо" и да ги накажат...

Ясно ми е, че всичко е бизнес, че са инвестирали доста парички някои хора, но прекаляват... Другите "младежи" - Кубица, Розберг, Хейки, дори Vettel и т.н. не са никак слаби пилоти, но не са имали шанса да седнат в най-добрата /макар и с чужда помощ...

/ кола на Макларън от години насам, в които години са наливани безкрайни милиони долари... Да не говорим, че безброй пилоти "прегарят", без да успеят в кариерата си да седнат в конкурентен автомобил, или когато успеят - вече нямат увереност и хъс - Фисикела, Трули, Уебър, Френтцен - в близкото минало, който при прототипите на Мерцедес е учил Шуми старши на "занаят" и още мн., мн. други... Хамилтън е безспорно талантливо момче, но му поднасят нещата малко "наготово" и това ме дразни, искам той да е догонващ, с по-слаб автомобил и да докаже, че е голям пилот и че титлата му тази година /почти му е "вързана в кърпа".../ не е подарък на случайността и бизнесинтересите...
П.П. Шуми, Сена /RIP/ и т.н. - истински големите пилоти биеха наред и с по-слаби коли, особено на мокро, когато ролята на пилота е по-голяма...