Нанадолу - пускане по инерция

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Чет 26 май 2005 17:15


alxlz написа:аз по-скоро имах пред вид да се ползва загасен двигател за спиране надолу по баира (вместо да си подпалваш спирачките :shock: )
при мене хидравликата си работи, щото е свързана механично с двигателя, който си се върти просто не му се подава ток и бензин (аз съм с карбуратор)


ма как с загасен двигател бе пич :?: нали като си с загасен двигател си на контакт за да не ти се заключи волана :idea: и кво става като включиш на скорост :?: :?: :?: я пробвай да видиш, щото като включиш на скорост и веднага колата пали :!: :!: :!: абе никой ли не е бутал кола :!: :?: :!: :wink: :wink: :wink:




Потребителски аватар
bomini
Мнения: 3037
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 19:41
Автомобил: Audi A4 Quattro
Двигател: AVF
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот bomini » Чет 26 май 2005 17:20


оффтопик:

Волана се заключва, ако изкараш ключа, а не като изключиш от контакт...


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Чет 26 май 2005 18:36


bomini написа:оффтопик:

Волана се заключва, ако изкараш ключа, а не като изключиш от контакт...


я пак :wink: дори веднъж когато теглихме една кола точно така пича беше забравил да даде на контакт с ключ на таблото естествено и не искам да ти казвам какво стана на първия по остър завой Mr Green Fun - волан се заключва на всички коли когато не си на контакт, дори и клюовете да са на таблото :idea:


pipi_to
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pipi_to » Чет 26 май 2005 18:59


Само като сложиш ключа няма да се отключи волана, но ако преди това си карал колата и след като си я изгасил, не си махнал ключа, няма да се заключи.


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Чет 26 май 2005 19:46


badboy_pl написа:В книгата за пасата май пишеше,4е като си на 3 /или 4-та -не си спомням точно/ по нанадолнище с махнат крак на газта не гори бензин :roll:

Сигурно даже и връща бензин в резервоара mhihi mhihi mhihi

Майтапя се, сериозно може ли да ми кажеш това за всички двигатели и модели ли се отнася и къде долу-горе да го търся в книжката. Защото живо ме интересува, от 10 км от нас до работата сигурно 5км. ги минавам с изключен от скорост лост и никога не спирам с двигател /а си хабя спирачките/ щото като видя 3500 об. когато спирам ми призлява Mad


Потребителски аватар
ickata
Мнения: 594
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ickata » Чет 26 май 2005 19:56


Много го глезиш! Преди нанадолнището го засили до към 6500 за да има мегдан да ти връща повече! :wink:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 26 май 2005 20:01


pipi_to написа:Само като сложиш ключа няма да се отключи волана, но ако преди това си карал колата и след като си я изгасил, не си махнал ключа, няма да се заключи.


абе веднъж дал ли си контак след това каквото и да правиш освен да вадиш ключа волана няма да се заключи!
а иначе може да си е отключен но да не е на контакт...но след това ако го върнеш в нормална позиция пак ще се заключи...


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Нанадолу - пускане по инерция

Мнениеот scirocco gt » Чет 26 май 2005 20:11


[quote="alxlz"]Я кажете, като има дълъг наклон пускате ли се със загасен двигател?
Все пак да спестим малко бензин - мизерияяяяя :oops:

Като покараш така известно време - две,три години може да спестиш към 3,20лв.


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Re: Нанадолу - пускане по инерция

Мнениеот dmitko » Чет 26 май 2005 20:25


scirocco gt написа:Като покараш така известно време - две,три години може да спестиш към 3,20лв.


Е по-голяма е сумата ама в общи линии си прав. Проблема при мен е психически mhihi , като си мисля, че пестя бензин от каране по инерция не ме гризе съвеста, че климатика бичи вместо да си отворя прозорците :wink:


Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нанадолу - пускане по инерция

Мнениеот HF » Чет 26 май 2005 20:31


scirocco gt написа:Като покараш така известно време - две,три години може да спестиш към 3,20лв.

mhihi mhihi mhihi
сега очаквам някой да пусне тема как като се кара с износени гуми се пести от по-малкото им въздушно съпротивление и като не ползваш мигачи и фарове ти е по-малка сметката за тока...


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 26 май 2005 23:13


Най-много бензин се пести по нанадолнището с велосипеда като се спусна, а и се вдигат прилични скорости - до 70-80 км/ч съм вдигал и си е бая страшничко - все едно с колата съм с 250 8) Лошото е, че пестиш бензин, но после гори много бира, мръвки и други благинки :) на които килото им е по-скъпо от 1л. бензин :)

Иначе по основния въпрос - колата по инерция не съм я карал май никога, освен ако няма полицаи на пътя и трябва да намалям :)


Потребителски аватар
divna_
Мнения: 555
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 0:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот divna_ » Чет 26 май 2005 23:45


хи хи хик, аз преди много години така пробвах нанадолнище и наназад на загасен двигател и резултата още е налице:)))): изкривена бариера на бившия сервиз на ЦК и малко из-чукване и боя на първата ми кола(самара-лада) при това се сетих (макар и в последния момент) да употребя ръчната :wink:
п.п. а иначе пробвай на загасен двигател движиш с гуми 205...?:))), ама друг път!!!


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Пет 24 юни 2005 11:38


Ice___Cool написа:Тук има кандидат самоубийци :shock: как ще гасите двигателите бе, това още на първите уроци по курмуване е трябвало да ви го кажат. Гася само като спра окончателно.


Именно, и аз това си мислех. При една критична ситуация си пътник със загасения двигател, дори и да нямаш серво на волана и спирачките.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пет 24 юни 2005 12:16


Абе за икономия има други пинизи, личния ми рекорд е 2,7л/100км с рено туинго мале тогава как бях закъсал за бензин.....
Сгъваш огледалата (те са си парашутчета), надуваш гумите на 2,7 бара и се закрепяш зад някои ТИР по квадратен, като застанеш на 6-7 метра зад него става нещо като дупка - вакуума зад ТИРа те дърпа напред а завихрянето ти бута задната част на колата, само тряя се внимава да не натепа спирачки че нема и да разбере кога си го натресъл. И е малко кофти че струята е нестабилна и те лашка леко насам-натам ама като си на зор.... :dontknow:


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пет 24 юни 2005 12:18


Еее! Е това е. Трябва да тествам Пасатора другия път на магистрала "Тракия". :wink:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта