Прекъсвач обороти на Ferarri F430...

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Съб 20 окт 2007 19:12


niikoo_1 написа:
nadasdi написа:ха, ето го проблема, не си ме разбрал. На тая тема колко съм спорил, много съм съгласен че днешния автоматика е по-бърз. Просто не ми допада идеята да изговриш нещо на колата, да натиснеш едно копче, пак да изговориш нещо и тя да те закара където искаш. Не и Ферари. А тоя Нисан ако е бил някоя максима, е*ати резачката. 140 ама сигурно дига 100 за 7-8сек?...не е тук мястото де.


Ама найстина първо вземи да прочетеш за видовете трансмисии и научки какво е "хидравличен преобразувател", "секвенциална скоростна кутия", "автоматизирана ск.кутия", трансмисия с два съединителя, вариатори и т.н.
Всичките хората ги определят като автоматични, но са коренно различни.


Различно е и поведението им и скоросттта с която сменят предавки и начина, по който работят в автоматичен режим


Ферарито е с подредена секвенциална трасмисия. :idea:

"найстина" ти не си доразбрал, ако залагаш на това което под капака, аз наблягам на купето. Простоя ръчния режим на ф430ката, не е толкова ръчен, не ми допада. До мнение е, не до надчитане. Все едно аз да ти кажа че не ми харесва червения цвят на ферарито, а ти да ми обясняваш че не разбирам от съставки на боя. Не работят така нещата.
успех с разконспирирането на оборотомера




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 20 окт 2007 19:52


Ти му обясняваш еднооооо той ти обяснява другоооо... при такова ускорение.. мислиш ли че с едната ръка ще държиш волана а с другата скоростния лост :lol:

сори за офтопика ама не се сдържах ..защото 10 мнения обяснявам той 10 мнения успорва с глупостите си :)


Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Съб 20 окт 2007 20:18


хахах а откога скоростите ги слагат там, откакто почнаха да правят бързи коли ли?
Изображение
Ferarri Fiorano да не е бавно че има 6-speed скорости? Прав си, лоста е запазена марка на бавно ускоряващите коли.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 20 окт 2007 20:27


има тенденция скоростите на всички суперавтомобили да са с flappy pedal ...от там нататък какъв тип кутия ше управляват зависи от производителя


Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Съб 20 окт 2007 20:28


Tyan написа:има тенденция скоростите на всички суперавтомобили да са с flappy pedal ...от там нататък какъв тип кутия ше управляват зависи от производителя

и без това си търсех причина да не си взимам суперавтомобил, май това ще е


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 20 окт 2007 20:31


в този ред на мисли..... не мисли на снимката която си дал че като скоростите се сменят с лост са по различни от ония дето са с флапи педъл :) всичко се мисли от компир ;)


Потребителски аватар
Postman
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:50
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Postman » Съб 20 окт 2007 21:41


Ето този източник цитира 8700 мин-1 ("...getting forever louder until you hit the 8,700rpm rev limiter..."): http://www.channel4.com/4car/rt/ferrari/430/2522/9
А тук има данни за двигател с променен "прекъсвач", както и двете максимални скорости на автомобила със заводския и с променения "прекъсвачи":
http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=143&i=12985
Цитат: "...Finally, the ECU is recalibrated to increase fuelling, advance the ignition curve and raise the rev limit to 8,850rpm. This latter move allows a top speed increase of 6km/h to 321km/h...."
От цитираните данни излиза, че оригиналният "прекъсвач" е при 8685мин-1, т.е. доста близко до първия източник.


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Съб 20 окт 2007 22:16


aз съм присъствал на форсиране и на 599 и 430 и съм виждъл до към 8 000 оборота но 1 е да форсираш на място и съвсем др тия 8000 оборота да ги напрайш в движение. честно казано звука на ферари много много не ми допада ... а прекъсвача на бентли е до 4000 ама на място :lol:


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Съб 20 окт 2007 22:18


Tyan написа:на 9000 е ...сега го припуках пред блока
има ли смисъл от тоя прекъсвач тугаа :lol: на колко ще е тогава 11 850 ли


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Нед 21 окт 2007 0:41


Специално за колегата заинтересован за това ферари :wink:
http://www.zazz.bg/tag:f430


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Нед 21 окт 2007 1:38


Благодаря на всички маняци дето се разровиха заради моя гъдел !!!

:bowdown :bowdown :bowdown :bowdown

Вече съм по-спокоен.... mhihi, успокоих нервата като знам вече как е...

Пак благодаря, обичам ви всички!!! (Postman, браво)
:beer :kissy:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта