Събирам мнения за SAAB 900

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
katosun
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот katosun » Нед 28 окт 2007 20:28


Впечатленията ми са от хора, които познавам от години и карат такава марка. Преди Сааб-а, се возеха на Субару 4х4... Много са доволни и си я карат с кеф, но за ремонти дават пари само след сигурна диагностика. Така и не знам да са правили нещо сериозно като ремонт, освен обичайните смени на технически износващите се консумативи. Май само с маслото нещо не им провървя в началото, но не си спомням какъв точно беше проблема.
Сигурна, комфортна кола, ако се пази - не изисква толкова скъпа поддръжка, колкото профилактика, но със сигурност е по-скъпо за грижа от VW.

Моето мнение, е че трябва добре да провериш състоянието, за да знаеш колко ще трябва да "налееш" като финанси, след покупката. При добра грижа - колата е страхотна. Много добре се чувствам в Голф-а си и ми е невероятно удоволствие да го карам, но ако си вдигна стандарта...или мерака :lol: бих се загледала много сериозно в Сааб.




Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Нед 28 окт 2007 21:09


Шведските автомобили са автомобили за ултра фенове, не за прагматици!
Скъпа поддръжка , висок разход - иначе комфорта е несравним!Шведска кола на старо ако вземеш - означава , че остава вечно твоя! :(


Потребителски аватар
Божков
Мнения: 270
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Божков » Нед 28 окт 2007 21:27


Евтин е поради простата причина че никой не ще да го купува. А не ще да го купува естествено, защото после ще му излезе скъп. Най-вероятно ще бъде вечно твой.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Нед 28 окт 2007 22:36


Да .Има вероятност да си остане вечно моя :)Май взех да се разубеждавам и ще си оставам с първата любов :) Благодаря за отговорите.Ако някой има нещо да добави моля,ако не някой шефче може да заключва темата
:lol:


Потребителски аватар
RED_TD
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот RED_TD » Съб 19 яну 2008 5:12


Май много малко хора тук познават марката добре.90% от мненията ви тук се градят на митове.Скъпа да, но колко скъпа? Апак това, че много отчастите били на опел не е много вярно.
Мога да твърдя, че познавам марката добре и искам да ви кажа, че Сааб с турбо немога да го сравня с друга кола. Разликата е там, че нашите голфчета(и аз имам голф) лесно се оправят с чук и тел :D доката електрониката на Сааб е много на високо ниво и ти е проблем да си оправиш нещо по-сложно в гаража.Ако си от София нямаш никакъв проблем. Помисли си и вземи най-доброто решение за теб, но моя съвет е вземиси един 9000CS TURBO!!!


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Съб 19 яну 2008 14:03


Когато някои се опитваха да правят автомобили , SAAB вече правеха самолети :!:
Това го видях на тяхна реклама. Иначе бих желал да имам автомобил от тази марка.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Съб 19 яну 2008 15:09


Само пример. Преди около 3 години оригинално каре за СААБ 9000CD 3.0 в Грифин беше 850 лв, човекът си купи някакво американско (тук от българия) за 260лв. Още кара с него без проблем. Цените на частите са много относително нещо. Зависи какво ще се развали.
За мен новите 9-3 и 9-5 след 2001~2002 г имат уникален дизай, вътре са страшно удобни и луксозни.
Масово се оплакват от дизеловия агрегат 2.2 (познат от Опел), но за бензиновите 2.0 t 150 кс и 2.3 16V turbo 185кс не съм чул нищо лошо.
Пак казвам, говоря за наследниците на 900 и 9000. При Пасат В 5.5 с 1.8 Т и СААБ 9-5 2.0 Т (особено комбитата) силно бих се замислил кое ще избера.


Потребителски аватар
batesecko
Мнения: 170
Регистриран на: Пет 17 ное 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batesecko » Съб 19 яну 2008 19:18


Сааб 900 е колата колега. Имай в предвид, че тъй като Сааб е собствоност на GM новите им модели се правят на платформата на добре известния ни Опел Вектра. Оставям това без коментар... :lol:


Потребителски аватар
Божков
Мнения: 270
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Божков » Съб 19 яну 2008 20:06


niviat написа:Когато някои се опитваха да правят автомобили , SAAB вече правеха самолети :!:
Това го видях на тяхна реклама. Иначе бих желал да имам автомобил от тази марка.


Това е реклама. Но има и антиреклама - некадърните инженери от самолетния отдел ги изпращат в автомобилния. Т.е. автомобилите ги правят наказаните :)


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 19 яну 2008 20:20


w_smith написа:
Gigabyte написа:Мноо грозна форма,скъпи части и тн. Голфа го бие в всяко съотношение ;)


Абе младеж, когато няма какво да кажеш просто не го казвай!

Обясни сега на всички точно по какво голф бие, който и да е СААБ.

Как да обясни, като сигурно и той не е знаел какво иска да каже! За граматиката няма да коментирам.

По темата - не познавам човек със СААБ който да го е оплюл!!! Plumber-e сега да не земеш да си купиш едно такова и да ни забравиш тука простосмъртните :lol:


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Matematiks » Съб 19 яну 2008 22:08


batesecko написа:Сааб 900 е колата колега. Имай в предвид, че тъй като Сааб е собствоност на GM новите им модели се правят на платформата на добре известния ни Опел Вектра. Оставям това без коментар... :lol:

подкрепям със Сааба 900
те тва е истината,баси дзвера ,красавец....
касика..


Потребителски аватар
Божков
Мнения: 270
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Божков » Съб 19 яну 2008 22:43


trunner написа:По темата - не познавам човек със СААБ който да го е оплюл!!!


Аз пък познавам. Не точно оплюл, но разочарован. Става дума за 9-5, 200+ к.с. с всички екстри, бензин. Беше чисто нов навремето. Сега човека си дава сметка, че едно дизелово БМВ щеше да е много по-добър удар.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Съб 19 яну 2008 22:47


Бях е позабравил тая тема.И въпреки че се отказах,страшно много ми харесват.Не знам...Едни дървени такива ми изглеждат отвън,и странни,обаче са 6 точки според мен.много ми харесват.и Пасат Б3 много ги заглеждах ама Саабчето.....


Потребителски аватар
RED_TD
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот RED_TD » Нед 20 яну 2008 0:45


за 9000 3.0 V6 точно това е опелски двигател, а колкото до платформите да общи са с тези на Опел, но по-правилно е да се нарикат ГМ-платформи защото се използват и в други марки на ГМ.Не мисля, че платформата е определяща за качеството точно в този случеи(Сааб-Опел) използваните материали имат разлика както и зглобката и тн.
А Сааб имат голям + в тунинга имам познат, които ми каза, че в Б-я има няколко Сааб над 300кс и то от 2.0 двг. Ако не е тайна един тунинг голф колко максимално мога да го вдигна(питам защото смятам да взимам голф 2 GTI)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта