Е отклони се,но все пак и раздела е ОФФ-ТОПИК.
А за това че приказки от рода ''Хе хе виж го тоя ква резачка си взел пък я кара на газ!'' не са много правилни --защо наистина да се дават излишни пари като има еквивалентен вариант за по-малко разходи.Аз примерно ако имам в момента 15К лева,трябва ли да робувам на приказката че като ще слагам газ,по добре да си взема едно тико 0.9 двигател ли е колко е там,а да не си взема нещо около 2000год. и да ми сложа културен газов инжекцион.
Айде хвърлете още веднъж поглед на това:
http://seriouswheels.com/cars/2007/top-2007-AC-Schnitzer-GP3-10-Concept-based-on-BMW-3-Series.htm
и ми кажете после че ще ''набиете'' човека който е в състояние да си позволи тази машина.



Г4 1.8ГТИ или 1.9ТДИ 150кс ОТНОВО
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Абе никаде не съм писал ,че газовия инжекцион е лош/напротив супер му се кефя/ и т.н. и че не може да стане и че никой не го е правил.Ма просто погледнете колите над 20к лева/не за 14 не за 12 не за 16 а над 20к/ и направете една статистика колко процента карат на газ - що е така що не е така не ми се бърбори - ама ФАКТ.За коли над 20к лева /в това число и масата 1.8Т/ газта не вирее поне към днешна дата.Няма повече да пиша щото не ми се развива "дървена философия" - може ама еди кво си,ама еди що си.Купете си коли за над 20 к сложете им газ и се похвалете - досега никой не го е направил в тоя форум - може и да има 1-2-ма ,ама има още 100 дето не са.
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Не го правят защото нашите сервизи въобще са чужди с електрониката. Веднъж гледах как 5 от тия "майстори" се опитваха да настроят газовия на един Rover. След 3 дни бяха на същата позиция като в началото.
Пък тия новите коли са претъпкани с излишна електроника, но това не значи че някои по-напреднали в чужбина не ги правят тези трансформации. Скоро и при нас може да се научат майсторите.
А газта определено си е голям +. Първото което усетих с моята е че го няма гадния дим от бензин в гаража който е доста вреден и направо те надрусва. Второто че е 1/2 по-етвтина. И не на последно място че след удар в багажника нито гърми нито пък спира да работи както си мислят доста хора. В общи линии съм много доволен.
Пък дизелите дето успях да подкарам нови в началото вярно вървяха колкото бензин. Но това беше само до към 140 150. От там нагоре все нещо ги спираше а бяха само на 32 км.
Уж последно поколение 2.0 16V дизел. Егати 16V-то ... 





Последна промяна от black` на Сря 14 ное 2007 18:46, променено общо 1 път.
Е 'А дано колега,че както се очертава газта май пак ще се окаже доброто от финансова гледна точка гориво.
Аз като гледам последните години всички масово се юрнаха към дизеляци,ако ще и 1985г да са,и според мен веригите бензиностанции изкуствено си повишават цената на нафталина,кога е било да е по скъпа от бензина незнам.Само А98 и подобните му са на по-висока цена в момента.Аз преди можех да си намирам дизел на 1,20-1,45 лв. ама взе да става все по-трудно и сега не ми е изгодно,че се наложи в момента да си пусна обява за возилото-по добре да си вкарам нещо около 115-150 к.с. на бензин и да му боцна инжекционче,вместо да поддържам дизел.
Наистина доста поотклоних и аз темата,дано никой няма нищо напротив,виждам че има желаещи да си кажат мнението и по тези въпроси.

Аз като гледам последните години всички масово се юрнаха към дизеляци,ако ще и 1985г да са,и според мен веригите бензиностанции изкуствено си повишават цената на нафталина,кога е било да е по скъпа от бензина незнам.Само А98 и подобните му са на по-висока цена в момента.Аз преди можех да си намирам дизел на 1,20-1,45 лв. ама взе да става все по-трудно и сега не ми е изгодно,че се наложи в момента да си пусна обява за возилото-по добре да си вкарам нещо около 115-150 к.с. на бензин и да му боцна инжекционче,вместо да поддържам дизел.
Наистина доста поотклоних и аз темата,дано никой няма нищо напротив,виждам че има желаещи да си кажат мнението и по тези въпроси.

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мнението ми беше, че ако си купуваш ТОЧНО ТОЗИ МОДЕЛ на Голф 1.8Т, да не говорим ако е юбилейка 180 к.с., е неоправдано да се слага газ. Такава кола се купува не защото е функционална или икономична, а защото върви много и е гъзария. А пък двигателя е направен в завода да върви на бензин. Не обсъждам изобщо другите возила. Говоря за това. Все пак става въпрос за расов автомобил с расов бензинов двигател с ТУРБО. И какво - газ???



- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
dobrinb написа:Мнението ми беше, че ако си купуваш ТОЧНО ТОЗИ МОДЕЛ на Голф 1.8Т, да не говорим ако е юбилейка 180 к.с., е неоправдано да се слага газ. Такава кола се купува не защото е функционална или икономична, а защото върви много и е гъзария. А пък двигателя е направен в завода да върви на бензин. Не обсъждам изобщо другите возила. Говоря за това. Все пак става въпрос за расов автомобил с расов бензинов двигател с ТУРБО. И какво - газ???![]()
Абсолютно подкрепям

Не съм против газовите като цяло. Но и според мен има модели коли, които се купуват, защото си фен точно на тази кола.
Обикновенно тези коли не се карат много, пазят се и към тях се отнасят като член на семейството.
Пример за това е точно Юбилейката. За справка отворете немското мобиле и почти няма кола, която да е над 110 000 за 5 ~6 г (от 2002), докато примерно Г4 1.6 същата година е поне с около 30 000 км в повече пробег. Дизелите изобщо не ги коментирам.
Още по-показателен е R32. Та там обявите за коли 2002~2003г. рядко има кола над 80 000 км. Да не мислите, че са с толкова км, защото собственикът няма пари за бензин или за газов инжекцион!?

Има, но има и акъл и си е направил сметката. Ако му трябва кола да кара много, не си купува нещо толкова уникално, нещо на което освен разхода му трепери някой да не го одраска, не дай си боже да не го удари (и това при положение, че има каско).
Това са модели за кеф и почти не за ежедневно каране. Почти винаги втора кола в семейството.
- russonera
- Мнения: 1121
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
brabus написа:dobrinb написа:Мнението ми беше, че ако си купуваш ТОЧНО ТОЗИ МОДЕЛ на Голф 1.8Т, да не говорим ако е юбилейка 180 к.с., е неоправдано да се слага газ. Такава кола се купува не защото е функционална или икономична, а защото върви много и е гъзария. А пък двигателя е направен в завода да върви на бензин. Не обсъждам изобщо другите возила. Говоря за това. Все пак става въпрос за расов автомобил с расов бензинов двигател с ТУРБО. И какво - газ???![]()
Абсолютно подкрепям![]()
Не съм против газовите като цяло. Но и според мен има модели коли, които се купуват, защото си фен точно на тази кола.
Обикновенно тези коли не се карат много, пазят се и към тях се отнасят като член на семейството.
Пример за това е точно Юбилейката. За справка отворете немското мобиле и почти няма кола, която да е над 110 000 за 5 ~6 г (от 2002), докато примерно Г4 1.6 същата година е поне с около 30 000 км в повече пробег. Дизелите изобщо не ги коментирам.
Още по-показателен е R32. Та там обявите за коли 2002~2003г. рядко има кола над 80 000 км. Да не мислите, че са с толкова км, защото собственикът няма пари за бензин или за газов инжекцион!?![]()
Има, но има и акъл и си е направил сметката. Ако му трябва кола да кара много, не си купува нещо толкова уникално, нещо на което освен разхода му трепери някой да не го одраска, не дай си боже да не го удари (и това при положение, че има каско).
Това са модели за кеф и почти не за ежедневно каране. Почти винаги втора кола в семейството.
Тук и двамата сте прави.
Неможеш ли да храниш една кола не я взимай.Сега че има единични случай с газови-да,но да земеш юбилейка или Р32 си е направо тъпа работа да и сложиш газова.Сега на 1.8Т е друга работа.И аз например бих сложил на 1.8Т.Но сега да имаш пари за Юбилейката или Р32-то па да нямаш да я храниш.По-добре си земи по-малолитражни коли.Само мое мнение.


- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Г4 1.8ГТИ или 1.9ТДИ 150кс ОТНОВО
kircheto написа:Дайте да поспамиме малко за двата двигателя
1Кой е по надежден
2Кой ще върви повече след чипосване
3Какво има 1пред другия
4Има ли смисал да се кара на нафта като и тя е 2лв
400м тайм?
Най срещани проблеми!
http://www.zeperfs.com/duel387-385.htm
1-Кой е по надежден... Зависи на колко км е и как е поддържан!
2-Кой ще върви повече след чипосване... и двете еднакво ще вървят като за 180-190 коня


3-Какво има 1пред другия- единия ще харчи доста по малко от другия

4-Има ли смисал да се кара на нафта като и тя е 2лв...като си купуваш кола над 20 хилки не би трябвало да мислиш колко лв. е горивото както и за допълнителни газови уредби за бензиновия

5-400м тайм? - зависи от шофьора че тея коли бая пилят гуми

6-Най срещани проблеми! - Турбината след 180 000 км заминава-все пак е консуматив

CHEERS

P.S.
Всъщност 4 ките имат един много голям проблем...но...ако си имаш гадже или жена....каките много се заглеждат и все искат да се возят на задната седалка

P.S.
DIZA PAUA

P.S.
Има и дизели юбилейки

- Cherepaha
- Мнения: 951
- Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kircheto написа:Дайте да поспамиме малко за двата двигателя
1Кой е по надежден
2Кой ще върви повече след чипосване
3Какво има 1пред другия
4Има ли смисал да се кара на нафта като и тя е 2лв
400м тайм?
Най срещани проблеми!
http://www.zeperfs.com/duel387-385.htm
1. Ако дизеляка е на 170 000 реални бензинката трябва да е на 60 000 ...


2. Бензина е по-гот ... Макс. върт момент на 1750 оборота ... и на 6000 продължава да върви ...
3. Можеш да си преебеш стартера ... Не се разбира, че колата е запалена. Не пуши, не трака, не вибрира, няма я екстрата подгряващи свещи, караш и зимата. ...

4. Има смисъл ..

- russonera
- Мнения: 1121
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Г4 1.8ГТИ или 1.9ТДИ 150кс ОТНОВО
Дон Хуан Голфа написа:kircheto написа:Дайте да поспамиме малко за двата двигателя
1Кой е по надежден
2Кой ще върви повече след чипосване
3Какво има 1пред другия
4Има ли смисал да се кара на нафта като и тя е 2лв
400м тайм?
Най срещани проблеми!
http://www.zeperfs.com/duel387-385.htm
1-Кой е по надежден... Зависи на колко км е и как е поддържан!
2-Кой ще върви повече след чипосване... и двете еднакво ще вървят като за 180-190 коняНО... ще имаш чуството че дизела върви повече защото турбото се пуска много по рано и кърти вратове и се кара много по лесно в града без да е необходимо високи обороти
...с две думи ако караш и двата - дизела много повече ще ти хареса!
3-Какво има 1пред другия- единия ще харчи доста по малко от другия![]()
4-Има ли смисал да се кара на нафта като и тя е 2лв...като си купуваш кола над 20 хилки не би трябвало да мислиш колко лв. е горивото както и за допълнителни газови уредби за бензиновия![]()
5-400м тайм? - зависи от шофьора че тея коли бая пилят гуми![]()
6-Най срещани проблеми! - Турбината след 180 000 км заминава-все пак е консумативиначе само дребни кахъри...
CHEERS
P.S.
Всъщност 4 ките имат един много голям проблем...но...ако си имаш гадже или жена....каките много се заглеждат и все искат да се возят на задната седалка
P.S.
DIZA PAUA![]()
P.S.
Има и дизели юбилейки
Хехе "Всъщност 4 ките имат един много голям проблем...но...ако си имаш гадже или жена....каките много се заглеждат и все искат да се возят на задната седалка

Прав си ти го знаеш от опит.Па и Голфа си е колата на жената.

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта