


И аз да се похваля(полезна тема за сравнение на ксенони)
- dermeister
- Мнения: 805
- Регистриран на: Пет 15 сеп 2006 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Сашо, и тук честито за придобивката !
И тъй като темата е "полезна за сравнение на ксенони", да приложа снимките, които направих тасзи вечер. Случи се така, че се събрахме трима "ксенонизирани" на едно място. Най-отпред е моята каляска, зад мен е на popyi, и най-отад - на sashobas. Тъй като от снимките не се вижда, да го напиша - оказа се че моите фарове най-малко дразнят (не го пиша защото са моите - а и не го казах аз !). Има и много други особености - като регулиране (моите не съм сигурен доколко са, докато Сашо доста си е играл днес), това че моите фарове не са конструирани за ксенон, докато голфовете не са с оригиналните си фарове. Моите са 4300 К, на popyi - 5000 K (дано не бъркам !), а на sashobas - 6000 К.
Друга особеност, която забелязах, и няма как да се предаде със снимки - на Сашо фаровете светеха доста слабо надясно, отколкото наляво (логиката сочи обратното за кола с ляв волан, за дясно движение).
И тъй като темата е "полезна за сравнение на ксенони", да приложа снимките, които направих тасзи вечер. Случи се така, че се събрахме трима "ксенонизирани" на едно място. Най-отпред е моята каляска, зад мен е на popyi, и най-отад - на sashobas. Тъй като от снимките не се вижда, да го напиша - оказа се че моите фарове най-малко дразнят (не го пиша защото са моите - а и не го казах аз !). Има и много други особености - като регулиране (моите не съм сигурен доколко са, докато Сашо доста си е играл днес), това че моите фарове не са конструирани за ксенон, докато голфовете не са с оригиналните си фарове. Моите са 4300 К, на popyi - 5000 K (дано не бъркам !), а на sashobas - 6000 К.
Друга особеност, която забелязах, и няма как да се предаде със снимки - на Сашо фаровете светеха доста слабо надясно, отколкото наляво (логиката сочи обратното за кола с ляв волан, за дясно движение).
Последна промяна от gr_kanev на Сря 20 фев 2008 20:53, променено общо 1 път.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
И аз вече съм с ксенон. H1 на 6000К. Доста се чудих къде да монтирам баластите, и въпреки това за десния пак не намерих място което да ми хареса. Поръчх си го онлайн - по идея от тазитази тема, на колегите от фиат форума. Ето малко снимки:



Ето как свети:
-с обикновенните халогенни крушки
-с ксеноновите крушки

Не можах да направя хубави снимки погледнато срещу колата, но ето няколко:
- на тази снимка свети всичкою: къси - ксенон, дълги-100вата, със синьо стъкло, халогени - 55вата обикновенни халогенни крушки:
[/url]




Ето как свети:
-с обикновенните халогенни крушки

-с ксеноновите крушки


Не можах да направя хубави снимки погледнато срещу колата, но ето няколко:

- на тази снимка свети всичкою: къси - ксенон, дълги-100вата, със синьо стъкло, халогени - 55вата обикновенни халогенни крушки:

Последна промяна от Winner25 на Пет 29 фев 2008 8:45, променено общо 2 пъти.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Exell
- Мнения: 2232
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Все НякъДе
Айде и аз да се похваля и да благодаря на Санто
Имам си Н1 на 5000К и съм много доволен . След монтажа веднага изпробван до Благоевград
Тези дни ще сложа и снимки , но разликата е огромна
А имам един въпрос , понеже колата ми е на ГАЗ , а едната баласта е монтирана непосредствено до изпарителя , има ли опастност от взрив
Питам , защото когато е студена колата и се пали малко мирише на ГАЗ и после се оправя , и дали при "паленето" на ксенона може да се получи нещо?
Мерси предварително 



А имам един въпрос , понеже колата ми е на ГАЗ , а едната баласта е монтирана непосредствено до изпарителя , има ли опастност от взрив




- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Вече имам и впечатления от ксенона:
При мене, в сравнение с халогенните крушки разликата не е толкова фрапираща. Има видима разлика, но по думите на колегите, очаквах много повече. Това при градски ословия на горе-долу осветени участъци. Забелязах че на по тъмно разликата е по забелижима.
Друго което забелязах е че осветения участък от пътя на места е по-ярка светлината - но това май е нормално, заради фара. Също така сега при преминаване по неравност забелязвам леко трепване на светлината. Проверих не ми е откачен рефлектора. Преди не съм го забелязвал, но не мога да твърдя че го е нямало.
При мене, в сравнение с халогенните крушки разликата не е толкова фрапираща. Има видима разлика, но по думите на колегите, очаквах много повече. Това при градски ословия на горе-долу осветени участъци. Забелязах че на по тъмно разликата е по забелижима.
Друго което забелязах е че осветения участък от пътя на места е по-ярка светлината - но това май е нормално, заради фара. Също така сега при преминаване по неравност забелязвам леко трепване на светлината. Проверих не ми е откачен рефлектора. Преди не съм го забелязвал, но не мога да твърдя че го е нямало.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
При доплащане за ксенон фабрично в нова кола от 1500лв до 3000лв не бих сложил такъв за 200-300лв на моята кола още по-малко да очаквам от него да се доближи поне малко до оригинален такъв. Всички знаем какви са цените за екстрите при новите автомобили и някой ще каже че тия 1500-3000 са пладнешки обир но да говорим че дето се казват слагат същото ама е 10- 15 пъти по-скъпо е несериозно 

-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта