И аз да се похваля(полезна тема за сравнение на ксенони)

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 20 фев 2008 16:35


Няма начин фар на двойка да не свети навсякъде това не зависи от ксенона , а от фара




Потребителски аватар
dermeister
Мнения: 805
Регистриран на: Пет 15 сеп 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dermeister » Сря 20 фев 2008 16:40


Абе дано само на снимка така свети, защото се е напълнило по пътя със стари коли с нови ксенони, които светят най-вече нагоре и повече заслепяват, отколкото осветяват пътя и е ужасно гадно като карат срещу теб. А пък може и беля да стане по тия наши улици с трапове, изкопи, кофи и кво ли не.... :?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 20 фев 2008 20:50


Сашо, и тук честито за придобивката !
И тъй като темата е "полезна за сравнение на ксенони", да приложа снимките, които направих тасзи вечер. Случи се така, че се събрахме трима "ксенонизирани" на едно място. Най-отпред е моята каляска, зад мен е на popyi, и най-отад - на sashobas. Тъй като от снимките не се вижда, да го напиша - оказа се че моите фарове най-малко дразнят (не го пиша защото са моите - а и не го казах аз !). Има и много други особености - като регулиране (моите не съм сигурен доколко са, докато Сашо доста си е играл днес), това че моите фарове не са конструирани за ксенон, докато голфовете не са с оригиналните си фарове. Моите са 4300 К, на popyi - 5000 K (дано не бъркам !), а на sashobas - 6000 К.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Друга особеност, която забелязах, и няма как да се предаде със снимки - на Сашо фаровете светеха доста слабо надясно, отколкото наляво (логиката сочи обратното за кола с ляв волан, за дясно движение).

Последна промяна от gr_kanev на Сря 20 фев 2008 20:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Сря 20 фев 2008 20:51


Jerom написа:Изображение


що ми се струва че това адски заслепява :shock
Да наистина фаровете бяха високи,днес ходих и ги регулирах и сега светят още по добре.

Изображение
На тази снимка и двата голфа са на дълги


Потребителски аватар
popyi
Мнения: 309
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот popyi » Чет 21 фев 2008 20:26


DJ_TOLYO написа:Ксенона свети супер!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Да са ти честити бат Сашо!

: vw fen

честито саше, много се радвам за ксенончето. със здраве да си го караш :wink:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Чет 21 фев 2008 20:31


Чесито Сашо! Със здраве да си светиш :wink:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 28 фев 2008 18:17


И аз вече съм с ксенон. H1 на 6000К. Доста се чудих къде да монтирам баластите, и въпреки това за десния пак не намерих място което да ми хареса. Поръчх си го онлайн - по идея от тазитази тема, на колегите от фиат форума. Ето малко снимки:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Ето как свети:
-с обикновенните халогенни крушки
Изображение
-с ксеноновите крушки
ИзображениеИзображение
Не можах да направя хубави снимки погледнато срещу колата, но ето няколко:
Изображение
- на тази снимка свети всичкою: къси - ксенон, дълги-100вата, със синьо стъкло, халогени - 55вата обикновенни халогенни крушки:
Изображение[/url]

Последна промяна от Winner25 на Пет 29 фев 2008 8:45, променено общо 2 пъти.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Чет 28 фев 2008 18:40


Защо ми се струва, че ксенона на снимките зеленее много гадно? :roll:


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Съб 01 мар 2008 0:05


Айде и аз да се похваля и да благодаря на Санто :) Имам си Н1 на 5000К и съм много доволен . След монтажа веднага изпробван до Благоевград :wink: Тези дни ще сложа и снимки , но разликата е огромна :lol:

А имам един въпрос , понеже колата ми е на ГАЗ , а едната баласта е монтирана непосредствено до изпарителя , има ли опастност от взрив :shock :shock Питам , защото когато е студена колата и се пали малко мирише на ГАЗ и после се оправя , и дали при "паленето" на ксенона може да се получи нещо? :? Мерси предварително :wink:


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Съб 01 мар 2008 0:41


Сега сигурно ви затрупах с въпроси , но още един . Нали не е нормално и от какво може да е като цъкам на дълги ПОНЯКОГА ми се гасят късите понякога не :roll: :o :roll:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 08 мар 2008 10:02


Вече имам и впечатления от ксенона:
При мене, в сравнение с халогенните крушки разликата не е толкова фрапираща. Има видима разлика, но по думите на колегите, очаквах много повече. Това при градски ословия на горе-долу осветени участъци. Забелязах че на по тъмно разликата е по забелижима.
Друго което забелязах е че осветения участък от пътя на места е по-ярка светлината - но това май е нормално, заради фара. Също така сега при преминаване по неравност забелязвам леко трепване на светлината. Проверих не ми е откачен рефлектора. Преди не съм го забелязвал, но не мога да твърдя че го е нямало.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 08 мар 2008 11:33


При доплащане за ксенон фабрично в нова кола от 1500лв до 3000лв не бих сложил такъв за 200-300лв на моята кола още по-малко да очаквам от него да се доближи поне малко до оригинален такъв. Всички знаем какви са цените за екстрите при новите автомобили и някой ще каже че тия 1500-3000 са пладнешки обир но да говорим че дето се казват слагат същото ама е 10- 15 пъти по-скъпо е несериозно :wink:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 08 мар 2008 12:53


Аз не очаквам резултат като тези които се монтират оригинално, като екстра. Въпроса ми е дали само при мен е така или при всички.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Съб 08 мар 2008 15:18


Не знам за теб, колега, но при мен се усети ФРАПИРАЩА разлика.

Преди бях също с добри крушки (Osram Cool Blue H4) + релета на фаровете. Сега с ксенона свети поне 2 пъти по-силно. ;)


Потребителски аватар
XIKS
Мнения: 896
Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот XIKS » Съб 08 мар 2008 16:08


Изображение



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта