Цена за зареждане на автоклиматик?
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
така
Значи едно нещо за да се определи колко време ще изкара(теоритично)някои чичко с добри познания по математика е седял над тетрадката и е смятал за да се определи горе доло колко ше изкара на практика.И теоритичното е близко да практическото( но има едно голямо НО естествено този които е смятал е е смятал средно колко ше изкара колата при човек който не я потдържа и при човек които не я потдържа).
примерно които я потдържа и колата е в гараж има забавено стареене този климатик може да изкара 10г без зареждане,а при некои мърлио 2 години.Така че това е относително и е индивидуално за всяка кола моита не съм я зареждал от както съм я купил вече 5 година.Така че не може да се кайе на колко време трябва да се зарежда един лиматик а тези които си зареждат климатика всяка година им препоръчвам да си сменят маистора защото за да изчезне фреона от системата има пропуск който трябва да се отстрани,ама ако не ви се занимава даваите по 100 кинта всяка година и готово.
Значи едно нещо за да се определи колко време ще изкара(теоритично)някои чичко с добри познания по математика е седял над тетрадката и е смятал за да се определи горе доло колко ше изкара на практика.И теоритичното е близко да практическото( но има едно голямо НО естествено този които е смятал е е смятал средно колко ше изкара колата при човек който не я потдържа и при човек които не я потдържа).
примерно които я потдържа и колата е в гараж има забавено стареене този климатик може да изкара 10г без зареждане,а при некои мърлио 2 години.Така че това е относително и е индивидуално за всяка кола моита не съм я зареждал от както съм я купил вече 5 година.Така че не може да се кайе на колко време трябва да се зарежда един лиматик а тези които си зареждат климатика всяка година им препоръчвам да си сменят маистора защото за да изчезне фреона от системата има пропуск който трябва да се отстрани,ама ако не ви се занимава даваите по 100 кинта всяка година и готово.
so.sec написа:иначе не знам кой колко точно разбира ама спрете да казвате на Фреона газ, щото е точно толкова газ, колкото и течност ...
Колега в Укипедия пише, че фреониТЕ са газоВЕ. То и газта за горене при определени обстоятелства е течна /например така я купуваме - под налягане/ ама си и казваме газ. А някой който е по-на ТИ с физиката може да каже кое определя веществата като газове или течности, ама ще оспапиме темата

- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Днес ми измериха количеството на фреона ==>250гр.
Доляха ми 600гр. + 2 спринцовки масло.
Сложиха за всеки случай и оцветител във фреона и в маслото, ако някога избие да се види от къде.
За всичко това - З0лв.
Есента на същото място ми свалиха компресора на Форд Фиеста 1999г., смениха 3 гарнитури, монтаж отново на колата, вакумиране, пълнене, оцветител и ми взеха 70лв.
Мястото е Хасково, в квартал Червена скала /до Стадиона/. Ако някой иска ето GSM 0898543988 - Сервиза на Щерю.
Доляха ми 600гр. + 2 спринцовки масло.
Сложиха за всеки случай и оцветител във фреона и в маслото, ако някога избие да се види от къде.
За всичко това - З0лв.
Есента на същото място ми свалиха компресора на Форд Фиеста 1999г., смениха 3 гарнитури, монтаж отново на колата, вакумиране, пълнене, оцветител и ми взеха 70лв.
Мястото е Хасково, в квартал Червена скала /до Стадиона/. Ако някой иска ето GSM 0898543988 - Сервиза на Щерю.
Последна промяна от gicho76 на Нед 14 юни 2009 16:46, променено общо 3 пъти.
-
- Мнения: 393
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
gicho76 написа:Днес ми измериха количеството на фреона ==>250гр.
Доляха ми 600гр. + 2 спринцовки масло.
Сложиха за всеки случай и оцветител във фреона и в маслото, ако някога избие да се види от къде.
За всичко това - З0лв.
Есента на същото място ми свалиха компресора на Форд Фиеста 1999г., смениха 3 гарнитури, монтаж отново на колата, вакумиране, пълнене, оцветител и ми взеха 70лв.
Мястото е Хасково, Сервиза на Щерю в квартал Червена скала. Ако някой иска мога да дам и GSM.
To това си е направо без пари!
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
примерно които я потдържа и колата е в гараж има забавено стареене този климатик може да изкара 10г без зареждане,а при некои мърлио 2 години.
За дозареждането си прав за майсторите , ама иначе имаш интересни твърдения





- пламен пасков
- Мнения: 41
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
1.изтегля се стария фреон
2.вкарва се масло за почистване на вътрешностите на лиматика
3.надува се с 5-6 атмосфери за пробиви в системата
4.връща се вече рециклиран стария фреон и се долива нов докато се напълни
5.вкарва се трасиращ газ за да може след време ако има някаде изтичане да се види с специални очила
това го прави една станция автоматично и за малки компресори е към 80 лв,за големи 120 лв.печалбата е 20-30 лв.
а ина4е за 30-40 лв,ходят едни тарикати по автокъщите с една бутилка само и доливат,без проверка на системата,кел фаида 4е той ще изтече след тях от неиде
2.вкарва се масло за почистване на вътрешностите на лиматика
3.надува се с 5-6 атмосфери за пробиви в системата
4.връща се вече рециклиран стария фреон и се долива нов докато се напълни
5.вкарва се трасиращ газ за да може след време ако има някаде изтичане да се види с специални очила
това го прави една станция автоматично и за малки компресори е към 80 лв,за големи 120 лв.печалбата е 20-30 лв.
а ина4е за 30-40 лв,ходят едни тарикати по автокъщите с една бутилка само и доливат,без проверка на системата,кел фаида 4е той ще изтече след тях от неиде
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
1.изтегля се стария фреон
2.вкарва се масло за почистване на вътрешностите на лиматика
3.надува се с 5-6 атмосфери за пробиви в системата
4.връща се вече рециклиран стария фреон и се долива нов докато се напълни
5.вкарва се трасиращ газ за да може след време ако има някаде изтичане да се види с специални очила
точка 2 : не е така , просто се възстановява количеството на маслото , не чисти нищо ...

точка 4 : фреона не е рециклиран ....рециклирането е по особен процес и станцията не го прави ...
точка 5 : Има смисъл само ако има системен пропуск - за проверка , иначе само цапа системата и дава повод за повишаване на цената .....
В общи линии - това е .....
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта