i.e.i написа:Нищо не си премерил(вероятно окис/ръжда)поради лош контакт.Там напрежението е = или по-високо от акумулатора.
Уж ги чистих да има добър контакт


i.e.i написа:Нищо не си премерил(вероятно окис/ръжда)поради лош контакт.Там напрежението е = или по-високо от акумулатора.
vladovelin написа:Колега, ако си допрял двете сонди на мултицета на двете клеми означени с червените стрелки,не си премерил правилно. Трябва плюсовата сонда да допреш до голямата клема + , а минусовата на на корпуса на алтернатора.
mupk0 написа:... а минуса на капака на клапаните..поне да съм сигурен...
milmar написа:mupk0 написа:... а минуса на капака на клапаните..поне да съм сигурен...
Ако искаш да измериш напрежението на генератора - вземаш маса от корпуса му, а не от другаде .
Adnan написа:i.e.i написа:НЕ.Ако при по-дълго задържане (10тина секунди)на стартера тази стоиност остава или се повишава е ОК.
Ако пада драстично - смяна.
При въртене на стартера не пада по-малко от 10 V. и заковава на тази стойност.
Сега го премерих на колко зарежда при пуснати всичко каквото намерих в колата :
14.1 V.
Това, че волтажа пада на 9.6 за около секунда две означава ли, че акуто е заминало тотално
Adnan написа:....
Колегата гледа аз паля, при палене стойност 9.6 Волта. Веднага след това показанията се повишиха на 14.5 Волта.
Това, че волтажа пада на 9.6 за около секунда две означава ли, че акуто е заминало тотално ?
milmar написа:Това е напълно нормална ситуация , но ти вероятно си палил на топъл мотор , при това с току-що зареден (от генератора) акумулатор . Реални измервания можеш да направиш сутрин на студено . Освен това на цифров мултицет не винаги може да се вярва , когато се мерят подобни пулсиращи величини .
Adnan написа:....
Тази сутрин акумулатора ме изостави като млада булка войник граничар.
Дадоха ми ток запалих някак криво ляво, от вкъщи до работата съм карал на 2000 оборота.
Сега слизам да проверя....
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта