T.C.T. написа:slimmer написа:имаше един отблясък от този на водача, който служеше да осветява клоните отгоре
П.п. "нервен халогенко"... хм...
В твоя случай е явен момента на самовнушението или просто да се изфукаме че сме си купили фарове с лупи,които най-вероятно пак са китайски.
Защо според тебе ще има такъв лъч дори на халогенна крушка,който да осветява клоните?
Ако наистина има такъв лъч,ксенона може само да усили ефекта,но не мисли че и при халогенна крушка не си заслепявал!

Не е много учтиво да приказваш на някого така, при условие, че дори не го познаваш. Фукането би ми било последната причина, поради която бих написал подобно нещо. И да лупите с ксенона са китайски, но си вършат много добре работата...
На халогенна крушка няма такъв лъч, понеже тя е правена точно по стандартите, докато повечето китайски ксенони (особено вариантите H4, поради техническото им изпълнение с местене на източника на светлина за къси/дълги) не се съобразяват с разни милиметри, които да не повярваш имат огромно значение при фар с рефлектор (и въобще при всякакви оптични системи)... Комбинирай го с усилената светлина и може да забравиш за самовнушението...
П.п. Не съм карал на халогенна крушка точно с тези фарове, понеже колата беше вече с много-китайски ксенон като я взех, но предвид, че бяха оригиналните Hella без счупвания, надали проблемът е бил в тях...