Въпросът е, че правото да не се движи се гарантира единствено със свалените номера, а не чрез това да те върнат от ГТП-то.
Тук, за да има ред както искаме, с наистина истински контрол е нужно да им се дадат точно тези правомощия - преглеждат и ако констатират нещо ненаред номерата долу, колата на пътна помощ и нова регистрация в КАТ след като си отстрани проблемите. Даже не е нужно да се дава срок. Мерките са крайни, но само такива действат по тези ширини, доказано е многократно във времето.



Годишен технически преглед - защо съществува?
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
Е чак нова регистрация в КАТ е малко крайно според мен, просто още една институция която да ти изсмуче парите, просто след отстраняване на проблема да мине в същия пункт да качат номерата.
Въобще ако даден пункт в момента те върне имаш ли възможност да закараш колата в друг? Защото ако имаш, то това е първото нещо което трябва да се промени, защото не е редно предвид в каква държава живеем.
Въобще ако даден пункт в момента те върне имаш ли възможност да закараш колата в друг? Защото ако имаш, то това е първото нещо което трябва да се промени, защото не е редно предвид в каква държава живеем.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20302
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
railfan написа:Въпросът е, че правото да не се движи се гарантира единствено със свалените номера, а не чрез това да те върнат от ГТП-то.
Тук, за да има ред както искаме, с наистина истински контрол е нужно да им се дадат точно тези правомощия - преглеждат и ако констатират нещо ненаред номерата долу, колата на пътна помощ и нова регистрация в КАТ след като си отстрани проблемите. Даже не е нужно да се дава срок. Мерките са крайни, но само такива действат по тези ширини, доказано е многократно във времето.
Ако караш без валиден преглед много бързо могат да те санкционират - пълно е с камери навсякъде. Само желание да има - живеем в 21-ви век, в който имам връзка с пералнята вкъщи, а КАТ няма връзка с камерите на АПИ...

Свалянето на номера си е регламентирано в закона и не е работа на пункт за ГТП. Или предлагаш за изгоряла крушка или повредена чистачка да свалят номера?

Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
Мисля, че се подразбира, че трябва да се мерят по тежест повредите. Аз в коментара си визирам по-тежките случаи като чадящи, шумящи и бучащи коли.
А камерите на АПИ все още я нямат тази връзка, за съжаление.
А камерите на АПИ все още я нямат тази връзка, за съжаление.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20302
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
И ако са чадящи, бучащи и шумящи какво им пречи да отидат в сервиз и да се оправят? Значи за една прокъсана мека връзка, която се сменя за 20 мин да се свалят номерата? Или за катализатор, който също се монтира за половин час?
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
Щом се монтира за 20 или 30 минути не виждам каква е причината да се явиш на преглед преди да отстраниш проблема.
Нищо не им пречи, просто да е без номерата, защото просто с такава повреда са негодни за движение. Това е, просто и ясно.
Нищо не им пречи, просто да е без номерата, защото просто с такава повреда са негодни за движение. Това е, просто и ясно.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20302
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
Това е пълна глупост. Има си закони - всичко е регламентрирано. Няма как да се свалят номера от частни фирми, защото това е в правомощията само на държавните органи. И няма цивилизована държава, в която да е по друг начин.
Достатъчно е да не ти дадат преглед и да не можеш да караш, без да те глобят.
Достатъчно е да не ти дадат преглед и да не можеш да караш, без да те глобят.
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
В цивилизованите държави може да не свалят номера, но пък за сметка на това много практики, които тук вървят са незаконни и не се правят. Съответно и няма защо да мятат номера на ГТП-тата.
Това ни отличава, че ние имаме далеч по-дълбоки проблеми. И те няма да се решат като поскъпне х2 или х3 прегледа, нито като излязат на светло.
Затова смятам, че трябва да се адаптират нещата към нашата среда, за да имаме ефективност, а не да се взимат примери 1:1, защото просто тук е друг материала.
Това ни отличава, че ние имаме далеч по-дълбоки проблеми. И те няма да се решат като поскъпне х2 или х3 прегледа, нито като излязат на светло.
Затова смятам, че трябва да се адаптират нещата към нашата среда, за да имаме ефективност, а не да се взимат примери 1:1, защото просто тук е друг материала.
- lubomir911
- Мнения: 66
- Регистриран на: Сря 17 ное 2021 11:37
- Автомобил: vw Bora
- Двигател: AJM 2000
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
railfan написа:В цивилизованите държави може да не свалят номера, но пък за сметка на това много практики, които тук вървят са незаконни и не се правят. Съответно и няма защо да мятат номера на ГТП-тата.
Това ни отличава, че ние имаме далеч по-дълбоки проблеми. И те няма да се решат като поскъпне х2 или х3 прегледа, нито като излязат на светло.
Затова смятам, че трябва да се адаптират нещата към нашата среда, за да имаме ефективност, а не да се взимат примери 1:1, защото просто тук е друг материала.
В чужбина се прави всичко, което и тук се прави! Бъди сигурен
- Vasseto
- Мнения: 2706
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
Vlad777 написа:... Само желание да има - живеем в 21-ви век, в който имам връзка с пералнята вкъщи, а КАТ няма връзка с камерите на АПИ...![]()
Камерите са свързани. Но нека рпогледнем под друг ъгъл нещата. Гледай колко добре си го описал тук за основните бизнес положения:
Vlad777 написа:Гледам темата се напълни с хора, които никога не са имали собствен бизнес, не са платили 1 лв заплата на някой друг, но са много компетентни да направят сметката на пункт за ГТП![]()
Не го копирам цялото че е дълго. Кой чел чел.
А сега си представи, че камерите са твои. И КАТ иска да ги ползва безвъзмездно. Само че от АПИ искат към 50% от събраните глоби. Ти няма ли да искаш. От биснес интерс например.
Кат не иска да плаща, а АПИ не искат да дават услуга безвъзмездно. Ако обаче се случи нещастен случй на пътя всички заинтересовани дуржавни лица имат достъп до каерите.
Последна промяна от Vasseto на Вто 18 юни 2024 5:48, променено общо 1 път.
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
lubomir911 написа:railfan написа:В цивилизованите държави може да не свалят номера, но пък за сметка на това много практики, които тук вървят са незаконни и не се правят. Съответно и няма защо да мятат номера на ГТП-тата.
Това ни отличава, че ние имаме далеч по-дълбоки проблеми. И те няма да се решат като поскъпне х2 или х3 прегледа, нито като излязат на светло.
Затова смятам, че трябва да се адаптират нещата към нашата среда, за да имаме ефективност, а не да се взимат примери 1:1, защото просто тук е друг материала.
В чужбина се прави всичко, което и тук се прави! Бъди сигурен
Не съм сигурен, изобщо даже и това всеки стъпвал в такава държава за повече време може да го потвърди. Не казвам, че няма, но казвам, че там това е по-скоро изключения, а не масов спорт както е тук. Тва е разликата. Затова тук нещата трябва да са “адаптирани” през драконови мерки ако искаш ги наречи, поне за 10 години, за да се самоизкоренят всички лоши практики и тогава може да си говорим за тия работи. До тогава всичко ще си остане бошлаф..
- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
Това противопоставяне кой бил частник, кой не... Аз съм бил работник 11 месеца. Оттам насетне - частник, данъци , осигуровки и т.н. Имал съм и работници. Плащал съм си всичко като поп.
И сега съм гледал сметката , какво печелят тия пунктове?!
Е аз имам друга информация . Само едно ще кажа. Случайни хора в този бизнес няма . И никой, ама никой няма да работи за крайна печалба като цитираната 2500лв . Това в провинцията . В софето па и за 5 бинки няма си отваря някой рана. Тези пари са нищо за тази дейност и не си струват въобще главоболията. По селата може и да е биваща сума, ма.. останалите .. твърдо не.
Като е трудно, непечелившо, ми да затваря , да прекратява дейност . Друг по-силен , с повече връзки да се нареди във веригата. Аман от плачещи . Ама не затварят . Че кой ще е тоя амсалак за 5 бона да яде хурката , да си плаща масрафи и т.н.То един частник с "фирма" за климатици с двама работника и с минимум инвестиция си ги докарва .
Така, че не ми говорете, че е зор. мъка да имаш пункт и няма пари оттам.
Да ви кажа, няма кой да работи. Не му се работи на народа и това е. Инак претенции- бол. Викам дай да видим първо какво можеш.. Той не знае отде се фаща отверката, иска пари, айде чао...
И сега съм гледал сметката , какво печелят тия пунктове?!
Е аз имам друга информация . Само едно ще кажа. Случайни хора в този бизнес няма . И никой, ама никой няма да работи за крайна печалба като цитираната 2500лв . Това в провинцията . В софето па и за 5 бинки няма си отваря някой рана. Тези пари са нищо за тази дейност и не си струват въобще главоболията. По селата може и да е биваща сума, ма.. останалите .. твърдо не.
Като е трудно, непечелившо, ми да затваря , да прекратява дейност . Друг по-силен , с повече връзки да се нареди във веригата. Аман от плачещи . Ама не затварят . Че кой ще е тоя амсалак за 5 бона да яде хурката , да си плаща масрафи и т.н.То един частник с "фирма" за климатици с двама работника и с минимум инвестиция си ги докарва .
Така, че не ми говорете, че е зор. мъка да имаш пункт и няма пари оттам.
Да ви кажа, няма кой да работи. Не му се работи на народа и това е. Инак претенции- бол. Викам дай да видим първо какво можеш.. Той не знае отде се фаща отверката, иска пари, айде чао...
- lubomir911
- Мнения: 66
- Регистриран на: Сря 17 ное 2021 11:37
- Автомобил: vw Bora
- Двигател: AJM 2000
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
samo_pechka написа:Това противопоставяне кой бил частник, кой не... Аз съм бил работник 11 месеца. Оттам насетне - частник, данъци , осигуровки и т.н. Имал съм и работници. Плащал съм си всичко като поп.
И сега съм гледал сметката , какво печелят тия пунктове?!
Е аз имам друга информация . Само едно ще кажа. Случайни хора в този бизнес няма . И никой, ама никой няма да работи за крайна печалба като цитираната 2500лв . Това в провинцията . В софето па и за 5 бинки няма си отваря някой рана. Тези пари са нищо за тази дейност и не си струват въобще главоболията. По селата може и да е биваща сума, ма.. останалите .. твърдо не.
Като е трудно, непечелившо, ми да затваря , да прекратява дейност . Друг по-силен , с повече връзки да се нареди във веригата. Аман от плачещи . Ама не затварят . Че кой ще е тоя амсалак за 5 бона да яде хурката , да си плаща масрафи и т.н.То един частник с "фирма" за климатици с двама работника и с минимум инвестиция си ги докарва .
Така, че не ми говорете, че е зор. мъка да имаш пункт и няма пари оттам.
Да ви кажа, няма кой да работи. Не му се работи на народа и това е. Инак претенции- бол. Викам дай да видим първо какво можеш.. Той не знае отде се фаща отверката, иска пари, айде чао...
Ами щом спроред теб е много почелившо, защо не се ориентираш в тази посока? Направи си пункт и стани богаташ...
- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
Много умно , но ти май не четеш добре какво съм написал.
Помисли малко и си отговори сам : как се става поп ? как се става нотариус? и т.н.
Не всичко става с пари, става или с много пари, или с дебели връзки, или и с двете.
И не, аз не ламтя за пари ( според думите ти да стана богаташ
) .
Виж обаче мило и драго за здраве бих дал.....
Аз приключих в тази тема. Отклонихме се .
samo_pechka написа: Само едно ще кажа. Случайни хора в този бизнес няма
Помисли малко и си отговори сам : как се става поп ? как се става нотариус? и т.н.
Не всичко става с пари, става или с много пари, или с дебели връзки, или и с двете.
И не, аз не ламтя за пари ( според думите ти да стана богаташ

Виж обаче мило и драго за здраве бих дал.....
Аз приключих в тази тема. Отклонихме се .
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта