


Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Не.Дачия Прашник,ако случайно има тия екстри,които има нашия,ще стане към 35-37К лв. ОТделно,никога няма да постигне пространството,отделно няма демултипликатор и блокаж (блокажа,забележи,при 4х4 варианта е ЕКСТРА !)
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
stefan4o написа:Тая жиПка ако струва 28 000 лева, то Дачия Прашник не е ли по-добрия вариант? Просто си разсъждавам на глас
Не е - Дачията е в по-нисък клас и като размери и като оборудване и като двигател.
Да не говорим че китаеца изглежда далеч по-съвременно

- Сашо Белята
- Мнения: 1748
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Бацета днес видях пикапа в Свищов. Много е добър. Огледах го обстойно, супер е. А за жипа на Дачия няма такава гавра с автомобилите другаде хахахах
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
mufin написа:stefan4o написа:Тая жиПка ако струва 28 000 лева, то Дачия Прашник не е ли по-добрия вариант? Просто си разсъждавам на глас
Не е - Дачията е в по-нисък клас и като размери и като оборудване и като двигател.
Да не говорим че китаеца изглежда далеч по-съвременно
Май не сте разбрали, че китайците наблягат на външния вид. Произвеждат имитации на "нещо" докато германците, поне доскоро, наблягаха на съдържанието. Аз не бих експериментирал с китайско МПС освен ако не е подарено или служебно.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Последните 2 тествани модела на Гиили получиха 4 от 5 възможни звезди за сигурност по Euro NCAP. С такива оценки са Фиат и доста други европейски утвърдени марки. Хората напредват и моделите които пускат сега са напълно сигурни 

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Хубаво ама би ли дал 30 хилки и след 4 години колата ти да струва 8000 примерно? При всички има обезценка, но при тия сигурно ще е рекорд.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
MMX написа:Хубаво ама би ли дал 30 хилки и след 4 години колата ти да струва 8000 примерно? При всички има обезценка, но при тия сигурно ще е рекорд.
30к не, бих дал 14-15К за малка кола с всички екстри.

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
hooligan_sk написа:MMX написа:Хубаво ама би ли дал 30 хилки и след 4 години колата ти да струва 8000 примерно? При всички има обезценка, но при тия сигурно ще е рекорд.
30к не, бих дал 14-15К за малка кола с всички екстри.Според мен в този сегмент ще им е истинското value
Подкрепям. То е ясно, че целта е ниския ценови диапазон. В момента Дачия предполагам е сред лидерите при продажби на нови автомобили тип "служебен", от мой роднина, който доскоро беше в Австрия разбрах, че там доста ги тачат (разбирай карат) дачийките, предполагам китайските ще са новият хит на пазара.
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
MMX написа:Хубаво ама би ли дал 30 хилки и след 4 години колата ти да струва 8000 примерно? При всички има обезценка, но при тия сигурно ще е рекорд.
Принципно си прав. Но аз разглеждам следния сценарий: взимаш Волекса (или там пикапа примерно)за ХХХ лв. Караш 5 години (толкова е гаранцията), тъкмо ти свършва лизингът (предполагаме, че за 5 год си го покрил) и си врътнал около 200 000 км. (40 000 км. средно годишно, защото иначе смисъл от "чисто" нова кола няма за мен). Излязъл е Волекс МК2 (или пикап МК2 с повече екстри, по-хубав двигател, абе страааашен). Ти си си доволен за тези 5 години - колата те е возела, било е всичко точно. Отиваш в Ловече, buy-back схема, даваш твоята, взимаш по-новия модел, доизплащаш за 5 г. (гаранционните) и се връщаме в началото на хипотетичния разказ. Така за 20 г. стигаш до Волекс 4-ка и вече щастливо пенсиониран си го караш да вземете внучето от АГО-то, до магазина, до вилата във Владо Тричков и т.н.
Мисълта ми е, че ако си доволен, ще си ползваш бай-бек схема (каквато верочтно ще има) и няма да те интересува каква цена ще държи. Но като цяло си прав. Ако си вземеш ГОЛФ МК6 след 5 години ще го продадеш по "на далавера", както се казва (В търговията с коли винаги се прецакваш или поне аз

- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Абе то по принцип ако правиш сметка колко ще ти струва колата след 5г и дали няма да си много набутан като решиш да я сменяш за друга значи не си за нова кола
Трябва да си с нагласата че например ако вземеш Хувър за 30 000лв и след 5г той струва максимум 10 000лв просто през тези 5г си имаш по 4000лв на година "данък лукс" че караш нова кола /каско и други подобни са отделно/ и ако това ти е над възможностите просто си купуваш за 10 000лв нещо подобно трета употреба и плащаш много по-малко на година /в масовия случай/ ,но за сметка на всичките произтичащи от това неудобства
Целия проблем е че в други страни този данък лукс с равнява на 1-2 заплати а при нас пак в масовия случай е от 5 до 12 



-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
MMX написа:Май не сте разбрали, че китайците наблягат на външния вид. Произвеждат имитации на "нещо" докато германците, поне доскоро, наблягаха на съдържанието. Аз не бих експериментирал с китайско МПС освен ако не е подарено или служебно.
В случая не е така.
Колите освен хубави са и доста качествени.
Доста подробно съм прочел отзивите по света и най-вече в Русия и Италия.
Хората са доволни и след 5-6 г и 200 000 км.
А относно обезценката - по-добре ли е да дадеш 120 000 за марков SUV и след 5 г да струва 25 000. Изгубил си 100 000 лева.
При цена от 28 000 можеш да изгуби максимум 28 000...
""Мисълта ми е, че ако си доволен, ще си ползваш бай-бек схема (каквато верочтно ще има) и няма да те интересува каква цена ще държи. Но като цяло си прав. Ако си вземеш ГОЛФ МК6 след 5 години ще го продадеш по "на далавера", както се казва (В търговията с коли винаги се прецакваш или поне аз ).
така е - ще караш вечнонова кола и ще плащаш 150 лева месечно. А колко на далавера се продава Голфа, питай продалите - обезценката е около 20 000 лв...
Който иска да си купи Дачия. Който иска - VW. Въпрос на вкус.
Определено смятам че GW правят доста добра оферта с трите модела досега. Като добавим и инвестицията в Бг.... няма от какво да сме недоволни.
Когато има избор всички печелим (избор ина коли и на работа

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
mufin написа:така е - ще караш вечнонова кола и ще плащаш 150 лева месечно. А колко на далавера се продава Голфа, питай продалите - обезценката е около 20 000 лв...
Който иска да си купи Дачия. Който иска - VW. Въпрос на вкус.
Определено смятам че GW правят доста добра оферта с трите модела досега. Като добавим и инвестицията в Бг.... няма от какво да сме недоволни.
Когато има избор всички печелим (избор ина коли и на работа)
Смятам, че си съгласен с мен, че такава сметка, дали ще я продам на далавера, някак няма място в купуването на нова кола. Малко ни бяга начина на мислене... Buy-back-ът е измислен точно с цел - караш, одъртява - сменяш с по-нова, отпада моментът с "айде да я продам с най-малка загуба".
Вечно новата кола за ХХХ лв. на месец е "оферта", ако я караш и искаш сигурност - "ще запали всеки път, може да поддържа 150 по аутобана, ще гори 6/100, има 6 еърбега и т.н.".
Така мислят голяма част от хората "на запад" или поне така си мисля, че мислят

Ще дойде време и ние така ще мислим и ще си купува всеки я ФВ, я Форд, я ... Алфа и ще кара по 5 години и ще сменя с по-нов модел, защото "му е писнало да сменя крушки на фаровете - новото си е ново!"

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
sam_boha написа:Ще дойде време и ние така ще мислим и ще си купува всеки я ФВ, я Форд, я ... Алфа и ще кара по 5 години и ще сменя с по-нов модел, защото "му е писнало да сменя крушки на фаровете - новото си е ново!" :да:
Този ден е много далеч и когато дойде в тези земи няма да има останал българин,както се вижда от всякъде държавата затъва и е излишно да храним илюзия че ще си купим нови коли някога,ще си купим нови коли,когато избягаме от тази държава.Сметките са ясни и положението е такова

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
mufin написа:А относно обезценката - по-добре ли е да дадеш 120 000 за марков SUV и след 5 г да струва 25 000. Изгубил си 100 000 лева.
Този дето ще си вземе марков SUV за 120к, дали му е таргет китаеца


Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
enigma79 написа:sam_boha написа:Ще дойде време и ние така ще мислим и ще си купува всеки я ФВ, я Форд, я ... Алфа и ще кара по 5 години и ще сменя с по-нов модел, защото "му е писнало да сменя крушки на фаровете - новото си е ново!" :да:
Този ден е много далеч и когато дойде в тези земи няма да има останал българин,както се вижда от всякъде държавата затъва и е излишно да храним илюзия че ще си купим нови коли някога,ще си купим нови коли,когато избягаме от тази държава.Сметките са ясни и положението е такова
Еее, стига, де. Много черногледо. Все пак ето, че май ще ни се отдаде такава възможност. Все пак 25 хил. за "джип" са приемлива сума. Ако бачкаш усърдно - що не? Сега нека не създаваме политически, социални и/или други спорове.
Имаше колега с предложение за нова Лада. Вижте какво ми попадна: http://fakti.bg/avto/25079-defektna-lad ... -ubi-dvama
Надявам се, че такива неща няма да се случват с "новите" коли... От друга страна това е техника и няма как да си сигурен на 100%, че няма да "засече" нещо. Няма гаранция, че щом е еди-коя си марка няма да се счупи на 3-я ден.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта