Малко вярно ги изкарахме, че някъде на 500 метра от магазина ще се развалят. Не ми се вярва да са кой знае колко по-кекави от Ладите или Дачиите. Хората целят да се покара 5-8 години и да заминава (това всички производители го целят, де). Относно скърцане и хлопане - вече всичко извън премиум класа е пластмасария, дето е отврат. Заминаха 3-ките с кожените табла, Омегите с дебелите кори и т.н. Важното е да се возиш от А до Б, дето вика Стефанчо. Ако ти стига - взимаш Дачия, Лада, Литекс. Новата кола не е за избиване на комплекс "да е ново" (или поне не винаги). ако си я купил с последни сили - да. Но ако си я взел и не се притесняваш 20 дни всеки месец за вноската ...
А колкото до издъхването пред блока - има гаранция.
Мен по ме притеснява, ако ми издъхне "перфектаната" 5-ца от Германия, която съм взел втора ръка за тия пари, дето е на 250 хилки и пиезо-дюзите почват да горят. Примерно - марката и серията са избрани произволно, както и частта, която ще се скапе.



Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
santo_trafficante написа:Дачия е кенеф но не се чупи и е здраваСервиза им е празен
Китайчетата ползват двигатели и скорости от Мицубиши
То Ховъра е копие на Мици спорт от 2000/2002 год.
http://fakti.bg/avto/25030-tuv-klasira- ... remember=1
Така като гледам Дачията е най-здравата ама отзад напред в класацията. След няколко години 128 място може да е за GW

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
MMX написа:santo_trafficante написа:Дачия е кенеф но не се чупи и е здраваСервиза им е празен
Китайчетата ползват двигатели и скорости от Мицубиши
То Ховъра е копие на Мици спорт от 2000/2002 год.
http://fakti.bg/avto/25030-tuv-klasira- ... remember=1
Така като гледам Дачията е най-здравата ама отзад напред в класацията. След няколко години 128 място може да е за GW
Хммм... да не стане китайчетата да се окажат по-здрави от пасат б5,5 с 65то място


- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
MMX написа:santo_trafficante написа:Дачия е кенеф но не се чупи и е здраваСервиза им е празен
Китайчетата ползват двигатели и скорости от Мицубиши
То Ховъра е копие на Мици спорт от 2000/2002 год.
http://fakti.bg/avto/25030-tuv-klasira- ... remember=1
Така като гледам Дачията е най-здравата ама отзад напред в класацията. След няколко години 128 място може да е за GW
Не ми пробутвай тая класация



Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
MMX написа:santo_trafficante написа:Дачия е кенеф но не се чупи и е здраваСервиза им е празен
Китайчетата ползват двигатели и скорости от Мицубиши
То Ховъра е копие на Мици спорт от 2000/2002 год.
http://fakti.bg/avto/25030-tuv-klasira- ... remember=1
Така като гледам Дачията е най-здравата ама отзад напред в класацията. След няколко години 128 място може да е за GW
От същия източник виждаме, че Пассат имат 32.2 %, което е повече от 12 % на Логан - а? Сега дали трябва да се хвърлят? За какво се заяждаме? Всеки ползва китайска техника в къщи - ТВ, будилник, гуменки. Едни са добри, други калпави. Все пак целта на ГУ е да продават в Европа, където не вярвам да са по-малко критични от нас. Ще ги направят да държат поне по 6 години, което е средната експлоатация на една служебна кола и всички таксита ще са ГУ. Идеално - колкото повече оборот - толкова по-добре за завода, които ни храни (или поне хората около Ловеч).
Дали ще са супер здрави и безгрешни коли времето ще покаже. И на мен ми е любим примерът с корейските автомобили, но докато продуктът не е достигнал "зрялост" да не коментираме.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Аз твърдо вярвам, че ще се наложат китайците, макар и само в ниския пазарен сегмент. Имат силата да го направят, а и потенциал. Разбира се времето най-добре ще покаже доколко и кой е прав.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
MMX написа:santo_trafficante написа:Дачия е кенеф но не се чупи и е здраваСервиза им е празен
Китайчетата ползват двигатели и скорости от Мицубиши
То Ховъра е копие на Мици спорт от 2000/2002 год.
http://fakti.bg/avto/25030-tuv-klasira- ... remember=1
Така като гледам Дачията е най-здравата ама отзад напред в класацията. След няколко години 128 място може да е за GW
Тази класация не казва коя кола е здрава и коя не,а на коя е била отказана плакета.От ТЮВ връщат и за износени спирачки ,изгорели крушки,ръждиво гърне и т.н.Правилното е да се каже ,че собствениците на Дачия са най-немарливи към поддръжката на автомобила си ,за разлика от собствениците на "Тойота-Приус"



Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Виж пак какво съм цитирал - твърди се, че са здрави и сервизът им бил празен. Или конкретният сервиз не обслужва основната част от дачиите или който го е гледал е хвърлил 1 поглед за няколко месеца и прави обобщение.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
MMX написа:Виж пак какво съм цитирал - твърди се, че са здрави и сервизът им бил празен. Или конкретният сервиз не обслужва основната част от дачиите или който го е гледал е хвърлил 1 поглед за няколко месеца и прави обобщение.
Не споря за това.Само ,че в подкрепа на твърдението си използваш за пример журналистическо творение ,преведено от немски на английски и след това от английски на български.Ето го междувпрочем репорта на ТЮВ (обърни внимание на графата Laufleistung при по-старите автомобили) :
http://www.tuv.com/media/01_presse_2/al ... ndweit.pdf
Оказва се ,че огромната част от регистрираните дефекти са по осветителната уредба ,иначе казано хората са отишли на преглед с изгоряла крушка

А има и други любопитни цифри и факти ,например процентът на автомобилите обявени за опасни за движение-0,1 (ЕДНА ДЕСЕТА ОТ ЕДИН ПРОЦЕНТ)


hooligan_sk написа:...Хммм... да не стане китайчетата да се окажат по-здрави от пасат б5,5 с 65то мястоПоклон пред тези машини от ТЮВ, на редовен преглед хващат неща които тук дори да ги насочиш в сервизите, немогат да ги открият
Да си коригирам неточно подадената информация по-горе: Пасатът е на 65-то място в класа на 11-годишните с абсолютния рекорд от средноизминати 175 000 км, при средно за класа 126 000 км, и победител Порше 911 с 90 000 км.

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
нови модели с ЕС документи и одобрение за производство ...
voleex c20r изглежда доста приятно (Polo Cross style), дано и цената му е такава


voleex c20r изглежда доста приятно (Polo Cross style), дано и цената му е такава


- DOCDOBREV
- Мнения: 359
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Два от последните модела на китайския автомобилен гигант Great Wall – семейният седан Voleex C30 и компактният кросоувър Voleex C20R, получиха типово одобрение за Европейския съюз. По този начин компанията обогатява значително портфолиото на серията Voleex за Европа. Great Wall е единственият китайски автомобилен, производител с типово одобрение на продуктите си за продажба на територията на Европейската общност. Двата модела се очаква да бъдат произвеждани у нас в завода на „Литекс Моторс” край Ловеч. Процедурата за одобрение е много стриктна и сложна и отнема около 1 година. В нея се включват тестове на общо 48 елемента, 13 от които се отнасят до активната сигурност, други 13 до пасивната сигурност и 8 до предпазването на околната среда. При сертифицирането е установено, че моделите на Great Wall отговарят на високите изисквания и стандарти за ниво на емисии, сигурност и екология на Европейския съюз. Типовото одобрение на ЕС включва още строги тестове за капацитет и гаранция на продуктите, система за контрол на качеството, тест за излезлите от употреба превозни средства и др. Строгите проверки се отнасят не само към автомобилите, но и към цялостно изследване на производствения капацитет на предприятието и системата му за управление на продуктите. Получен успешно е и сертификатът за рециклируемост на елементите по автомобила, който е считан за най-голямото предизвикателство сред всички сертификационни програми. През 2012 г. се очаква сертифициране и на модела Hover H6, който наследява успешния Hover H5.
- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
До колкото разбрах колите не са български а китайски и сглобени от българи !!!
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Гледах Ховера - като визия - добре, ама много жаден бе - 10/100 смесено
-ламя!


- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Стъпка,това е за сега,след няколко месеца (казват до юни) ще започнат да функционират и производствените части на завода.Реално от 2013 ще се произвеждат изцяло тук.
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
bayspiro написа:Гледах Ховера - като визия - добре, ама много жаден бе - 10/100 смесено![]()
-ламя!
За голям джип не е чак толкова много. А и позволява фабрична газ
Новият модел H6 изглежда още по-интересен
Междувременно в първия ден на Дакар 2012 отбора на Great Wall с Hover H5 е на 6 то място!!!
"Overall – STAGE 1
Cl. Driver/Co-Driver Car Time/Dif.
1st Novitskiy/Schulz MINI 33m12s
2nd Holowczyc/Fortin MINI + 5s
3rd Peterhansel/Cottret MINI + 9s
4th De Villiers/Von Zitzewitz Toyota + 15s
5th Gordon/Cambell Hummer + 49s
6th SOUSA/GARCIN GREAT WALL + 52s"
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта