cecoa1 написа:Какво искаме всички?! Да се имитира дейност, а практически всичко да си е както до сега?!
Аз лично искам прегледите да са като хората. Коли, които са пред разпад да НЕ минават преглед. Тези, дето пушат син пушек, като трабанти - също. Автомобилите на газ и метан са реално екологично чисти (освен ако не им е тотално объркана настройката и не вонят на сурово гориво отзад), реално е по-логично да се ВПИСВА нормата, на която отговарят ИЗМЕРВАНИЯТА, а не да се гледа талона на колата и кога е произведена. Ако някой не е съгласен, че новата му кола с изтърбушен ДПФ и затапен ЕГР е с еко-кагерия 2 ли 3 (да не се бърка с вписаната в талона ЕВРО-категория) - отива, поправя ги и минава пак. Защото може да се окаже, че Джетата ми от профила на газ изхвърля по-малко вредни газове от някоя доста по-нова бензинова кола без газова уредба и с премахнат катализатор.
И аз като повечето нормални хора НЕ съм фен на махането на катализатори, картерни вентилации и т.н. Заради една тъпотия махнах работещ катализатор на Джетата и още ме е яд въпреки, че минаха години оттогава. Бях го наплюл, че заради него се стопява шибаното топче силиконовото на лоста за управление на привода за скоростната кутия... Което не значи, че не мога да сложа пак нов, ако съм изправен пред дилемата да я карам или да я командировам на село да я ядат мишките в гаража.
И аз искам да дишам сравнително добър въздух в градска среда, никак не ми е приятно, да дишам на някой чипосан дизелак саждите или на някой дърт ЕкотЕк изгорялото масло.