акумулатор марки ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Пет 05 дек 2008 21:25


kusho написа:С Боша е голям майтап:
Влизам в Киров и питам за 1.9TDI акумулатор, отговора беше 100Аh.
Така било според каталога на Бош за 2008г, понеже не им повярвах ми го показаха.Така излезе Венто дизел година тире 100. Пожелах им лек ден и out.
Вчера в влизам в Практикер гледам Бошове и на единия стелаж каталог. Разгледах каталога на Бош в Практикер и там срешу колата ми излезе модел с 65Аh. :D

Моя там го искараха 85Аh, но аз за разлика от теб си го взех :)И съм доволен.




theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Мнениеот theultimate » Пет 05 дек 2008 23:54


Монбат за просто железни. Преди 4 години си купих такъв като го държах на село на трабант 3 години, който се караше веднъж месечно, като доста време алтернатора изобщо не зареждаше и го зареждах на зарядно. Доколкото знам рядкото каране е смърт. След това година и половина на друг трабант. Там му разказвах играта - цяла зима на фарове, музика (включително баскаса), парно. Много често ги забравях или ей така с часове си дънех музика на изгасен двигател. Случвало се е да забравя по 1-2 дни усилвателя включен. При ремонти съм припалвал колата по 10 пъти без да я карам. Дори се е случвало да паркирам на стартер. Е.....акумулатора още е жив на почти 5 години. Само дето му почерня електролита и по препоръка на приятел го смених.


Потребителски аватар
Speed_Am_All
Мнения: 256
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Speed_Am_All » Вто 09 дек 2008 17:57


Не съм имал Монбат, но един приятел си сложи такъв на стилото и няма такава греда. 2 месеца след като го купи и вече няма палене след 5 дена на паркинг. Ходи няколко пъти да го гледат. По колата всичко идеално: зареждане, косумация. Взеха му го за тест и му дадоха оборотен. Върнаха му го (уж ОК), след една седмица пак няма никой. Пак ходи, пак разправии, пак нищо и няма на колата и на акумолатора. И в крайна сметка са му обещали да го сменят ако стане пак така. Интересното е, че колкото пъти ходи, се засича някой като него с акумолатор на 2-3 месеца.

Мойта варта е падала 2 пъти почти до нулата (отваряха ми колата докато съм на работа и като се приберя сутринта имаше по 3-4 волта на клемите) зареждах го и вече две години от тогава. Никакви проблеми.

С други марки опит нямам.


Потребителски аватар
kusho
Мнения: 288
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kusho » Вто 09 дек 2008 19:20


Явно Монбат развалиха качеството.
Имал съм 3 стари монбата на различни коли без никакави ядове.Но много познати се оплакват от скоро купени монбати, из форумите също.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Сря 10 дек 2008 23:00


Днес реших и аз да си сменя акумулатора Монбат този с датчика/окото/ стана на 4г. пълни октомври,но сега в студа сдаде багажа и си купих пак Монбат само че от обслужваемите /динамик/ с тапите.Стария се води необслужваем мислех си че е желеобразен електролит,но му отварях отгоре една лента с тапи и си беше с течен само че се води с някакви сплави в клетките и по-силен /обогатен/ елекртолит.Сега струва към 140лв.-62А. ,новия пак е 62А за 117лв.Така че ,аз лично съм доволен от Монбата... :wink:


Потребителски аватар
kusho
Мнения: 288
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kusho » Сря 10 дек 2008 23:25


"Необслужваеми" :lol:
Всички са с киселина, но са направени така, че изпаренията да са много малко или със специални каналчета където изпаренията да кондензират и да се връщат обратно. Изчислено в рамките на гаранцията да не се налага на собственика да долива.
След като ви изтече гаранцията, смело махайте лепенките, развивайте тапите и доливайте, ако има нужда.
Естествено има необслужваеми без "", но са рядкост като внос понеже идват скъпи за средно статистичния БГ шофер.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Сря 10 дек 2008 23:31


kusho написа:"Необслужваеми" :lol:
Всички са с киселина, но са направени така, че изпаренията да са много малко...

Предишния ми акумулатор беше монбат, обикновен. Зa 3.5 години не съм доливал нищо - нямаше и нужда.
Сега съм с някъв, който трябваше да е уж необслужваем, но си изглежда като нормален акумулатор, с малката разлика че има датчик, който показва дали е зареден и отделно едната тапа е хем тапа хем датчик :)


Потребителски аватар
Rumbata_1
Мнения: 137
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Rumbata_1 » Пет 12 дек 2008 10:24


Аз имам два акумулатор - Бош силвър и един на Монбат. В голфа съм с бош силвъра и съм много доволен от него. В колата е от около 2 години и не беше мръднал до онзи ден когато някой тъпак е ритал колата и алармата е пищяла няколко часа... понеже съм на 16 - тия етаж не съм чул и сега е малко под 11 волта. Исках да ви попитам дали можете да ми препоръчате зарядно устройство до 130 лева да кажем. Като знам, че на някой отговора ще му е за тези пари да си купя акумулатор, но на мен в случая ми трябва зарядно. Харесал съм едно: http://batteryshop-bg.com/2/36/361.html , но бих бил благодарен ако някой сподели мнение за новите модели и марки (старо зарядно не искам, а и не знам кой луд ще се раздели с нещо вечно - руско/българско :D )


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kimif2008 » Пет 12 дек 2008 10:43


гигават това ми е работата


Потребителски аватар
eras3r
Мнения: 763
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
Автомобил: Citroen C5 2014г
Двигател: 2 0hdi 163hp
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот eras3r » Нед 14 дек 2008 14:49


Да не отварям нова тема..ще питам тук.
Какъв акумулатор трябва да взема за моето поло?
1.9D 64hp. 1999г.?


Потребителски аватар
van4ote
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот van4ote » Пон 15 дек 2008 14:19


whity написа:Здравейте, нали имат индикатор за мощност, това диот ли е и може ли да изгори 4е си зареждах акумулатора 12 часа и пак не свети в зелено.
не това е едно пластмасово зелено топче и като е зареден акумолатора то се вдига на горе и се вижда през прозорчето ама на монбат се прецакват мноо барзо и краи със зеленото,но иначе акумолатора си е ок


Потребителски аватар
fre6kidice
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 16:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот fre6kidice » Вто 16 дек 2008 0:42


EXIDE са номер 1!!!, ама са скъпички!!


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 16 дек 2008 13:15


Rumbata_1 написа:Аз имам два акумулатор - Бош силвър и един на Монбат. В голфа съм с бош силвъра и съм много доволен от него. В колата е от около 2 години и не беше мръднал до онзи ден когато някой тъпак е ритал колата и алармата е пищяла няколко часа... понеже съм на 16 - тия етаж не съм чул и сега е малко под 11 волта. Исках да ви попитам дали можете да ми препоръчате зарядно устройство до 130 лева да кажем. Като знам, че на някой отговора ще му е за тези пари да си купя акумулатор, но на мен в случая ми трябва зарядно. Харесал съм едно: http://batteryshop-bg.com/2/36/361.html , но бих бил благодарен ако някой сподели мнение за новите модели и марки (старо зарядно не искам, а и не знам кой луд ще се раздели с нещо вечно - руско/българско :D )
абе колега ти какво мисли че има в едно зарядно -един траф с няколко извода само при някой, схема грец ,дори повечето са с два изправителни диода не с четири,предпазител, копче за вкл.,и една кутия от ламарина и индикатор /амперметър/ върви в Баумакс,Метро,Практикер там са около 50-60лв. :wink: щом толкова искаш зарядно :wink:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 16 дек 2008 13:19


jagler написа:
Rumbata_1 написа:Аз имам два акумулатор - Бош силвър и един на Монбат. В голфа съм с бош силвъра и съм много доволен от него. В колата е от около 2 години и не беше мръднал до онзи ден когато някой тъпак е ритал колата и алармата е пищяла няколко часа... понеже съм на 16 - тия етаж не съм чул и сега е малко под 11 волта. Исках да ви попитам дали можете да ми препоръчате зарядно устройство до 130 лева да кажем. Като знам, че на някой отговора ще му е за тези пари да си купя акумулатор, но на мен в случая ми трябва зарядно. Харесал съм едно: http://batteryshop-bg.com/2/36/361.html , но бих бил благодарен ако някой сподели мнение за новите модели и марки (старо зарядно не искам, а и не знам кой луд ще се раздели с нещо вечно - руско/българско :D )
абе колега ти какво мисли че има в едно зарядно -един траф с няколко извода само при някой, схема грец ,дори повечето са с два изправителни диода не с четири,предпазител, копче за вкл.,и една кутия от ламарина и индикатор /амперметър/ върви в Баумакс,Метро,Практикер там са около 50-60лв. :wink: щом толкова искаш зарядно :wink:
и ако акумулатора ти пада от една аларма по-добре се замисли за нов за тези пари които си решил да даваш и не си мисли че Бош са голяма работа/тук са ментаци от Турция/


Потребителски аватар
Сашо Белята
Мнения: 1748
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот Сашо Белята » Вто 16 дек 2008 19:22


Искра - гр.Пазарджик ....



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта