


Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати
забравих да пиша че Castrol Magnatec professional ot Порше БГ бе с италиански бар код , докато този без професионал е с немски
Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати
Dead man написа:Колегата, който има платена обява във форума на VW и AUDI е от Пловдив:
Взимай смело от него-няма да се минеш...
И аз съм доволен от колегата
Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати
а откъде идва разликата в бар кодовите.С 80 бар -Италия от представителство съм го купувал и 40бар Немско от автоцентър за смяна на масла и гуми.На всички пише и EU.
Castrol magnetic 5W40
Castrol magnetic 5W40
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати
и не е ли с една идея по-добро италианското? а има ли надпис Professional?
Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати
Купувам масло от Владо в Пловдив от 4г и съм много доволен. До колкото знам го внася от Германия и работи с умерена печалба. Искам да кажа още, че никога не съм го виждал този човек, но по действията си спечели доверието ми. Като му напиша лично и на другия ден маслото е при мен!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати
А защо изобщо се занимавате да наливате такова Масло със съмнителен произход.
Аз съм си наливал Кастрол Магнатек няколко пъти преди 4-5години и повече такъв ЛЕШ в мотора няма да си сипя. Има всякакви други марки дето може да сте сигурни, че са истински.
Аз съм си наливал Кастрол Магнатек няколко пъти преди 4-5години и повече такъв ЛЕШ в мотора няма да си сипя. Има всякакви други марки дето може да сте сигурни, че са истински.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати
то и по принцип кастрола не отговаря на изискванията за бензинка ама/за магнатек10в-40 става въпрос,не мъгнетик или магнетик и т.н./
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати
Кастрола дето го продават тук без значение от къде е внесен в повечето слчай е пълен ЛЕШ и това е мнение на някоко човека дето сме се минавали по един два пъти да слагаме такова лайно в моторите си.
След него като сипеш Мотул/Елф/Тотал или някво друго истинско масло и все едно караш друг мотор
не чуваш повдигачи след даванане на газ, държи по-ниска температура и т.н.
След него като сипеш Мотул/Елф/Тотал или някво друго истинско масло и все едно караш друг мотор

- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати
аз честно да си кажа от селенията съм доволен.Все ми викат че отпред няма двигател, щото едвам се чува.Донякъде са си прави щото е Акл ама.....
Последна промяна от hitman0013 на Пет 02 апр 2010 23:01, променено общо 1 път.
- tisho_psg
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати
niikoo_1 написа:А защо изобщо се занимавате да наливате такова Масло със съмнителен произход.
Аз съм си наливал Кастрол Магнатек няколко пъти преди 4-5години и повече такъв ЛЕШ в мотора няма да си сипя. Има всякакви други марки дето може да сте сигурни, че са истински.
А всичкия ли кастрол у нас е със съмнителен произход? И ти колега от къде си си взимал кастрол от които не си доволен? И какво по принцип означава,че магнатек-а не отговаря на изискванията за бензинови двигатели? Нали си има Магнатек за бензин и за дизел.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати
ето това 505 е дизелов стандарт.Предполагам че между дизеловия и бензиновия 10в-40 има разлика в някой добавки които са за сярата.А маслото е бензиновата версия
Последна промяна от hitman0013 на Пет 02 апр 2010 23:02, променено общо 1 път.
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати
hitman0013 написа:ето това 505 е дизелов стандарт
Да така е.
А знаеш ли какво означава " API SL/.." и "ACEA A3/..".
Чудя се какво ли са тия горните надписи.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати
Експлоатационното ниво на маслото се определя съгласно няколко класификационни системи, като най-разпространени и широко използвани са тези на API (Американски петролен институт) и на АСЕА (Асоциация на европейските автомобилни производители). Тук е момента да се вмъкне нещо много важно - всички моторни масла без изключение използват обозначението API, но сравнително малко фирми имат официалното одобрение да го правят - т.е. техните продукти са преминали изследвания в този институт и им е дадено правото да сложат съответното ниво на етикета.Това ние като потребители можем да разберем по 'донъта' (поничката) на API изобразена на етикета - кръгъл символ в който пише API + експлоатационно ниво.
Обозначението API: - експлоатационните нива са разделени за бензинови и дизелови двигатели и се бележат с две латински букви S - за бензиновите и C - за дизеловите. След буквата указваща дали нивото е за бензинов или дизелов, във възходящ азбучен ред са категориите покриващи все по големи изисквания.
Бензинови:
SA - масла без присадки (добавки) - не са подходящи за двигатели конструирани след 1930г.
SB - масла с антикорозионни и противоизносни присадки - не се препоръчват за двигатели след 1963г.
SC - масла с миещи, антикорозионни и противоизносни добавки - не се препоръчват за уотреба в автомобили след 1967г.
SD - масла с подобрени миещи, антикорозионни и противоизносни добавки - не се препоръчват за уотреба в автомобили след 1971г.
SЕ - масла с подобрени миещи, антикорозионни и противоизносни присадки - не се препоръчват за уотреба в двигатели след 1979г.
SF - масла с подобрени миещи, антикорозионни и противоизносни присадки, осигуряващи повишена окислителна стабилност и подобрени противоизносни характеристики в сравнение с маслата категория SE. Осигуряват добър контрол срещу нискотемпературни и високотепературни отлагания, ръжда и корозия.Не са подходящи за двигатели след 1988г.
SG - масла с подобрени миещи, антикорозионни и противоизносни присадки, осигуряващи повишена окислителна стабилност и подобрени противоизносни характеристики в сравнение с маслата категория SE и SF. Осигуряват по-добър контрол срещу нискотемпературни и високотепературни отлагания, ръжда и корозия.Не са подходящи за бензинови двигатели след 1993г., но покриват изискванията на дизелов клас СС
SH - масла с подобрени миещи, антикорозионни и противоизносни присадки, осигуряващи повишена окислителна стабилност и подобрени противоизносни характеристики в сравнение с максималните изисквания към маслата категория SG. Осигуряват по-добър контрол срещу нискотемпературни и високотепературни отлагания, ръжда и корозия.Не са подходящи за бензинови двигатели след 1996г.
SJ - масла с подобрени миещи, антиокислителни,антикорозионни и противоизносни добавки, осигуряващи повишена окислитенла стабилност и подобрени противоизносни характеристики в сравнение с маслата, които задоволяват максималните изисквания на категория SH.Осигуряват много добър контрол срещу ниско и високотемпературни отложения, ръжда и корозия.Могат да се използват там където се препоръчват категориите SH или SG.Не са подходящи за двигатели построени след 2001г.
SL - масла с много подобрени миещи, антиокислителни и противоизносни присадки, осигуряващи отлична окислителна стабилност и противоизнаосни характеристики в сравнение с ниво SJ.Могат да се изплзват там където се препоръчват категориите SJ или SH.Не са подходящи за бензинови двигатели построени след 2004г.
SM - спецификация въведена на 30.09.2004г. Отнася се за двигатели построени след 2005г., снабдени с катализатори, EGR клапани и други системи за обработка на изгорели газове.
Обозначението API: - експлоатационните нива са разделени за бензинови и дизелови двигатели и се бележат с две латински букви S - за бензиновите и C - за дизеловите. След буквата указваща дали нивото е за бензинов или дизелов, във възходящ азбучен ред са категориите покриващи все по големи изисквания.
Бензинови:
SA - масла без присадки (добавки) - не са подходящи за двигатели конструирани след 1930г.
SB - масла с антикорозионни и противоизносни присадки - не се препоръчват за двигатели след 1963г.
SC - масла с миещи, антикорозионни и противоизносни добавки - не се препоръчват за уотреба в автомобили след 1967г.
SD - масла с подобрени миещи, антикорозионни и противоизносни добавки - не се препоръчват за уотреба в автомобили след 1971г.
SЕ - масла с подобрени миещи, антикорозионни и противоизносни присадки - не се препоръчват за уотреба в двигатели след 1979г.
SF - масла с подобрени миещи, антикорозионни и противоизносни присадки, осигуряващи повишена окислителна стабилност и подобрени противоизносни характеристики в сравнение с маслата категория SE. Осигуряват добър контрол срещу нискотемпературни и високотепературни отлагания, ръжда и корозия.Не са подходящи за двигатели след 1988г.
SG - масла с подобрени миещи, антикорозионни и противоизносни присадки, осигуряващи повишена окислителна стабилност и подобрени противоизносни характеристики в сравнение с маслата категория SE и SF. Осигуряват по-добър контрол срещу нискотемпературни и високотепературни отлагания, ръжда и корозия.Не са подходящи за бензинови двигатели след 1993г., но покриват изискванията на дизелов клас СС
SH - масла с подобрени миещи, антикорозионни и противоизносни присадки, осигуряващи повишена окислителна стабилност и подобрени противоизносни характеристики в сравнение с максималните изисквания към маслата категория SG. Осигуряват по-добър контрол срещу нискотемпературни и високотепературни отлагания, ръжда и корозия.Не са подходящи за бензинови двигатели след 1996г.
SJ - масла с подобрени миещи, антиокислителни,антикорозионни и противоизносни добавки, осигуряващи повишена окислитенла стабилност и подобрени противоизносни характеристики в сравнение с маслата, които задоволяват максималните изисквания на категория SH.Осигуряват много добър контрол срещу ниско и високотемпературни отложения, ръжда и корозия.Могат да се използват там където се препоръчват категориите SH или SG.Не са подходящи за двигатели построени след 2001г.
SL - масла с много подобрени миещи, антиокислителни и противоизносни присадки, осигуряващи отлична окислителна стабилност и противоизнаосни характеристики в сравнение с ниво SJ.Могат да се изплзват там където се препоръчват категориите SJ или SH.Не са подходящи за бензинови двигатели построени след 2004г.
SM - спецификация въведена на 30.09.2004г. Отнася се за двигатели построени след 2005г., снабдени с катализатори, EGR клапани и други системи за обработка на изгорели газове.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати
Номенклатура и процес АСЕА
- за всяка група от тест методиките на АСЕА е предвиден код от две части за инфрмация на киентите. Той включва буква, дефинираща КЛАСА (например С) и номер за КАТЕГОРИЯТА (например 4) - така се формира експлоатационно ниво С4. В допълнение на тази индентификация е добавено двуцифрено число за годината на внедряването на това експлоатационно ниво (напр А1/В1-04)
КЛАСЪТ показва основния тип двигател, за който е предназначено маслото. В момента съществуват 3 класа: А/В - за бензинови и лекотоварни дизелови двигатели; С - за бензинови и дизелови двигатели снабдени с устрйства за третиране на отработените газове; Е - за тежкотоварни двигатели. Не е изключено в бъдеще да бъдат добавени още класове, ако примерно се установи че двигателите работещи с природен газ или друго алтернативно гориво имат определени специфични изисквания към смазочните продукти.
А/В: БЕНЗИНОВИ и ДИЗЕЛОВИ моторни масла:
А1/В1 - Масло, предназначено за бензинови и леки или лекотоварни (джипове, ванове и др) дизелови двигатели, специално разработени да могат да разботят с ниско-фрикционни масла с нисък вискозитет и HTHS (вискозитет при висока температура и високи сили на механична деструкция) вискозитет от 2.6 до 3.5 mPa.s. Тези масла може да не са подходящи за някои типове двигатели, при съмнение - направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила.
А3/В3 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло, предназначено за мощни бензинови и леки или лекотоварни дизелови двигатели с удължен пробег за смяна, когато е посочено като възможност от производителя на автомобила. Използват се също при необходимост от всесезонно масло с нисък вискозитет, за много тежки условия на работа, според предписанията на производителя на двигателя.
А3/В4 - Стабилно, запазващо вискозитета си масло, предназначено за мощни бензинови двигатели и за дизелови двигатели с директно впръскване. Пододящо е и за употреба там където се препоръчва ниво А3/В3.
А5/В5 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло, предназначено да работи при удължен пробег за смяна в мощни бензинови и леки или лекотоварни дизелови двигатели. Проектирани са за работа с ниско-фрикционни масла с нисък вискозитет и HTHS (вискозитет при висока температура и високи сили на механична деструкция) вискозитет от 2.9 до 3.5 mPa.s. Тези масла може да не са подходящи за някои типове двигатели, при съмнение - направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила.
С: - СЪВМЕСТИМИ с КАТАЛИЗАТОРИТЕ масла
С1 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло. Предназначено е за употреба в автомобили с DPF (Disesel Particulate Filter-Дизелов Филтър за твърди частици) и TWC (Three Way Catayst-Три-степенен катализатор) с мощни бензинови и леки или лекотоварни дизелови двигатели. Те са проектирани за работа с нискофрикционни, с нисък вискозитет и съдържание на SAPS (сулфатна пепел,фосфор, сяра) масла с HTHS вискозитет над 2.9mPa.s. Тези масла удължават живота на DPF и TWC и осигуряват икономия на гориво.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ! - Тези масла са с най-ниските нива на SAPS и може да не а подходящи за някои видове двигатели.При съмнение, направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила!
С2 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло. Предназначено е за употреба в автомобили с DPF (Disesel Particulate Filter-Дизелов Филтър за твърди частици) и TWC (Three Way Catayst-Три-степенен катализатор) с мощни бензинови и леки или лекотоварни дизелови двигатели. Те са проектирани за работа с нискофрикционни, с нисък вискозитет масла с HTHS вискозитет над 2.9mPa.s. Тези масла удължават живота на DPF и TWC и осигуряват икономия на гориво.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ! - Тези масла може да не а подходящи за някои видове двигатели.При съмнение, направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила!
С3 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло. Предназначено е за употреба в автомобили с DPF (Disesel Particulate Filter-Дизелов Филтър за твърди частици) и TWC (Three Way Catayst-Три-степенен катализатор) с мощни бензинови и леки или лекотоварни дизелови двигатели.Тези масла удължават живота на DPF и TWC и осигуряват икономия на гориво.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ! - Тези масла може да не а подходящи за някои видове двигатели.При съмнение, направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила!
С4 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло. Предназначено е за употреба в автомобили с DPF (Disesel Particulate Filter-Дизелов Филтър за твърди частици) и TWC (Three Way Catayst-Три-степенен катализатор) с мощни бензинови и леки или лекотоварни дизелови двигатели. Те са проектирани за работа с нискофрикционни, с нисък вискозитет и съдържание на SAPS (сулфатна пепел,фосфор, сяра) масла с HTHS вискозитет над 3.5mPa.s. Тези масла удължават живота на DPF и TWC и осигуряват икономия на гориво.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ! - Тези масла може да не а подходящи за някои видове двигатели.При съмнение, направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила!
Е: - Масла за ТЕЖКОТОВАРНИ ДИЗЕЛОВИ двигатели:
Е2 - Универсално масло за тежкотоварни дизелови двигатели с естествено пълнене или турбо нагнетяване, със среден до тежък режим режим на работа и преобладаващи нормално пробези за смяна.
Е4 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло, осигуряващо отличен контрол върху чистотата на буталата, износването на сегментите, борбата със саждите и стабилноста на маслаото. Препоръчва се за дизелови двигатели с висока номинална мощност, удовлетворяващи Euro1, Euro2, Euro3 и Euro4 изискванията за контрол на вредните емисии и работещи при много тежки натоварвания - напр. значително удължени пробези за смяна,когато са препоръчани от производителя на автомобила. Подходящо е за двигатели без филтри за твърди частици и за някои двигатели с EGR (Exhaust Gas Recirculating-рециркулация на отработените газове) системи, както и за такива, снабдени с SCR (Selective Catalyst Reduction-система за редукция на отработените газове) NOx (азотни оксиди) редуциращи системи.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ! - Различните производители на двигатели може да имат различни препоръки, така че при съмнение-направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила.
Е6 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло, осигуряващо отличен контрол върху чистотата на буталата, износването на сегментите, борбата със саждите и стабилноста на маслаото. Препоръчва се за дизелови двигатели с висока номинална мощност, удовлетворяващи Euro1, Euro2, Euro3 и Euro4 изискванията за контрол на вредните емисии и работещи при много тежки натоварвания - напр. значително удължени пробези за смяна,когато са препоръчани от производителя на автомобила. Подходящо е за двигатели както със, така и без филтри за твърди частици и за двигатели с EGR (Exhaust Gas Recirculating-рециркулация на отработените газове) системи, както и за такива, снабдени с SCR (Selective Catalyst Reduction-система за редукция на отработените газове) NOx (азотни оксиди) редуциращи системи.Категория Е горещо се препоръчва за двигатели снабдени с филтри за твърди частици и е специално разработена за съвместна работа с носкосерни дизелови горива.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ! - Различните производители на двигатели може да имат различни препоръки, така че при съмнение-направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила.
Е7 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло, осигуряващо отличен контрол по отношение чистотата на буталата и полирането на цилиндрите. Освен това, то осигурява отличен контрол върху износването на сегментите и отложенията в турбо-комрпесора, както и борбата със саждите и стабилноста на маслото.Препоръчва се за дизелови двигатели с висока номинална мощност, удовлетворяващи Euro1, Euro2, Euro3 и Euro4 изискванията за контрол на вредните емисии и работещи при много тежки натоварвания - напр. значително удължени пробези за смяна,когато са препоръчани от производителя на автомобила. Подходящо е за двигатели без филтри за твърди частици и за повечето двигатели с EGR (Exhaust Gas Recirculating-рециркулация на отработените газове) системи, както и за такива, снабдени с SCR (Selective Catalyst Reduction-система за редукция на отработените газове) NOx (азотни оксиди) редуциращи системи.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ! - Различните производители на двигатели може да имат различни препоръки, така че при съмнение-направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила.
- за всяка група от тест методиките на АСЕА е предвиден код от две части за инфрмация на киентите. Той включва буква, дефинираща КЛАСА (например С) и номер за КАТЕГОРИЯТА (например 4) - така се формира експлоатационно ниво С4. В допълнение на тази индентификация е добавено двуцифрено число за годината на внедряването на това експлоатационно ниво (напр А1/В1-04)
КЛАСЪТ показва основния тип двигател, за който е предназначено маслото. В момента съществуват 3 класа: А/В - за бензинови и лекотоварни дизелови двигатели; С - за бензинови и дизелови двигатели снабдени с устрйства за третиране на отработените газове; Е - за тежкотоварни двигатели. Не е изключено в бъдеще да бъдат добавени още класове, ако примерно се установи че двигателите работещи с природен газ или друго алтернативно гориво имат определени специфични изисквания към смазочните продукти.
А/В: БЕНЗИНОВИ и ДИЗЕЛОВИ моторни масла:
А1/В1 - Масло, предназначено за бензинови и леки или лекотоварни (джипове, ванове и др) дизелови двигатели, специално разработени да могат да разботят с ниско-фрикционни масла с нисък вискозитет и HTHS (вискозитет при висока температура и високи сили на механична деструкция) вискозитет от 2.6 до 3.5 mPa.s. Тези масла може да не са подходящи за някои типове двигатели, при съмнение - направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила.
А3/В3 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло, предназначено за мощни бензинови и леки или лекотоварни дизелови двигатели с удължен пробег за смяна, когато е посочено като възможност от производителя на автомобила. Използват се също при необходимост от всесезонно масло с нисък вискозитет, за много тежки условия на работа, според предписанията на производителя на двигателя.
А3/В4 - Стабилно, запазващо вискозитета си масло, предназначено за мощни бензинови двигатели и за дизелови двигатели с директно впръскване. Пододящо е и за употреба там където се препоръчва ниво А3/В3.
А5/В5 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло, предназначено да работи при удължен пробег за смяна в мощни бензинови и леки или лекотоварни дизелови двигатели. Проектирани са за работа с ниско-фрикционни масла с нисък вискозитет и HTHS (вискозитет при висока температура и високи сили на механична деструкция) вискозитет от 2.9 до 3.5 mPa.s. Тези масла може да не са подходящи за някои типове двигатели, при съмнение - направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила.
С: - СЪВМЕСТИМИ с КАТАЛИЗАТОРИТЕ масла
С1 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло. Предназначено е за употреба в автомобили с DPF (Disesel Particulate Filter-Дизелов Филтър за твърди частици) и TWC (Three Way Catayst-Три-степенен катализатор) с мощни бензинови и леки или лекотоварни дизелови двигатели. Те са проектирани за работа с нискофрикционни, с нисък вискозитет и съдържание на SAPS (сулфатна пепел,фосфор, сяра) масла с HTHS вискозитет над 2.9mPa.s. Тези масла удължават живота на DPF и TWC и осигуряват икономия на гориво.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ! - Тези масла са с най-ниските нива на SAPS и може да не а подходящи за някои видове двигатели.При съмнение, направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила!
С2 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло. Предназначено е за употреба в автомобили с DPF (Disesel Particulate Filter-Дизелов Филтър за твърди частици) и TWC (Three Way Catayst-Три-степенен катализатор) с мощни бензинови и леки или лекотоварни дизелови двигатели. Те са проектирани за работа с нискофрикционни, с нисък вискозитет масла с HTHS вискозитет над 2.9mPa.s. Тези масла удължават живота на DPF и TWC и осигуряват икономия на гориво.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ! - Тези масла може да не а подходящи за някои видове двигатели.При съмнение, направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила!
С3 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло. Предназначено е за употреба в автомобили с DPF (Disesel Particulate Filter-Дизелов Филтър за твърди частици) и TWC (Three Way Catayst-Три-степенен катализатор) с мощни бензинови и леки или лекотоварни дизелови двигатели.Тези масла удължават живота на DPF и TWC и осигуряват икономия на гориво.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ! - Тези масла може да не а подходящи за някои видове двигатели.При съмнение, направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила!
С4 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло. Предназначено е за употреба в автомобили с DPF (Disesel Particulate Filter-Дизелов Филтър за твърди частици) и TWC (Three Way Catayst-Три-степенен катализатор) с мощни бензинови и леки или лекотоварни дизелови двигатели. Те са проектирани за работа с нискофрикционни, с нисък вискозитет и съдържание на SAPS (сулфатна пепел,фосфор, сяра) масла с HTHS вискозитет над 3.5mPa.s. Тези масла удължават живота на DPF и TWC и осигуряват икономия на гориво.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ! - Тези масла може да не а подходящи за някои видове двигатели.При съмнение, направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила!
Е: - Масла за ТЕЖКОТОВАРНИ ДИЗЕЛОВИ двигатели:
Е2 - Универсално масло за тежкотоварни дизелови двигатели с естествено пълнене или турбо нагнетяване, със среден до тежък режим режим на работа и преобладаващи нормално пробези за смяна.
Е4 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло, осигуряващо отличен контрол върху чистотата на буталата, износването на сегментите, борбата със саждите и стабилноста на маслаото. Препоръчва се за дизелови двигатели с висока номинална мощност, удовлетворяващи Euro1, Euro2, Euro3 и Euro4 изискванията за контрол на вредните емисии и работещи при много тежки натоварвания - напр. значително удължени пробези за смяна,когато са препоръчани от производителя на автомобила. Подходящо е за двигатели без филтри за твърди частици и за някои двигатели с EGR (Exhaust Gas Recirculating-рециркулация на отработените газове) системи, както и за такива, снабдени с SCR (Selective Catalyst Reduction-система за редукция на отработените газове) NOx (азотни оксиди) редуциращи системи.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ! - Различните производители на двигатели може да имат различни препоръки, така че при съмнение-направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила.
Е6 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло, осигуряващо отличен контрол върху чистотата на буталата, износването на сегментите, борбата със саждите и стабилноста на маслаото. Препоръчва се за дизелови двигатели с висока номинална мощност, удовлетворяващи Euro1, Euro2, Euro3 и Euro4 изискванията за контрол на вредните емисии и работещи при много тежки натоварвания - напр. значително удължени пробези за смяна,когато са препоръчани от производителя на автомобила. Подходящо е за двигатели както със, така и без филтри за твърди частици и за двигатели с EGR (Exhaust Gas Recirculating-рециркулация на отработените газове) системи, както и за такива, снабдени с SCR (Selective Catalyst Reduction-система за редукция на отработените газове) NOx (азотни оксиди) редуциращи системи.Категория Е горещо се препоръчва за двигатели снабдени с филтри за твърди частици и е специално разработена за съвместна работа с носкосерни дизелови горива.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ! - Различните производители на двигатели може да имат различни препоръки, така че при съмнение-направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила.
Е7 - Стабилно, запазващо вискозитета в класа си масло, осигуряващо отличен контрол по отношение чистотата на буталата и полирането на цилиндрите. Освен това, то осигурява отличен контрол върху износването на сегментите и отложенията в турбо-комрпесора, както и борбата със саждите и стабилноста на маслото.Препоръчва се за дизелови двигатели с висока номинална мощност, удовлетворяващи Euro1, Euro2, Euro3 и Euro4 изискванията за контрол на вредните емисии и работещи при много тежки натоварвания - напр. значително удължени пробези за смяна,когато са препоръчани от производителя на автомобила. Подходящо е за двигатели без филтри за твърди частици и за повечето двигатели с EGR (Exhaust Gas Recirculating-рециркулация на отработените газове) системи, както и за такива, снабдени с SCR (Selective Catalyst Reduction-система за редукция на отработените газове) NOx (азотни оксиди) редуциращи системи.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ! - Различните производители на двигатели може да имат различни препоръки, така че при съмнение-направете справка с инструкциите за експлоатация на автомобила.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати
mariovasi написа:hitman0013 написа:ето това 505 е дизелов стандарт
Да така е.
А знаеш ли какво означава " API SL/.." и "ACEA A3/..".
Чудя се какво ли са тия горните надписи.
става въпрос специално за ФВ.Иначе по другите спецификации всичко е наред, просто няма одобрението или как да го кажа на volkswagen за бензин.
Ако бъркам поправете ме!
П.С.:материалите не са мои, а са взети от колеги от този или други форуми, за което им благодаря.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта