ми то е ясно че гарми
гарми на гас от кабели и свещи
ТС - е много по добре за гас щото има хубаво палене и гарми когато нещата вече са много зле
иначе аз карам 155 2.0 16В с газов инжекцион БРЦ
градско 15 с клима и мнооооооого ръчки
извун градско аз падам до 11 а женами като я кара до 8л
Мнения за Алфа 155!!!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Tyan написа:9 на 100 в града с 155ца никога...... при никакви обстоятелства.......
не мога да го изтрия.
Последна промяна от kris11 на Пет 30 юни 2006 20:12, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Tyan написа:9 на 100 в града с 155ца никога...... при никакви обстоятелства.......
Е де с нон стоп климатроник не качва 10-10,5л , ако не я изрежа да съм първи на светофара.
[quote="kokovanev"]По темата: имам приятел със 155 1.8 ТС, поддържа я съвестно в срок - за всичко. Сложи газова /не е инжекцион/. Смени кабели, свещи /ТС!/, други работи и с много бърникане и регулиране докара разхода в прилични граници /12-14 градско/, без да я "скопи" прекалено. Лошото е, че "гърми" вече трети път - хвърчат натрошени пластмаси, смени си принудително някакви къси гумени маркучета на вх. колектор и още какво ли не - абе икономията му излезе солено
quote]
7-8 лв парчето , че това скъпо ли е?? Относно носачи вземи си немски носачи / 104-107 лв.и няма да ги сменяш всяка година. Предни задни накладки по 23 лв комплекта / бре ,че скъпо., предна главина лагер към 28-30 лв - ама пак много скъпо. лагера става и за задно колело. Предни маркучи 9,50лв, ляво или дясно въже ръчна 18 лв,
За ламарини, фарове брони спор няма , че са кът не е масова кола.
Търси мотор 2,0л 8V с верига е и е много як мотор. Антикорозионното покритие е на 2 нива поне над това на Голф 3 и Венто.
Има много екстри които са стандарт, части има , дори и с чакане 1-2 дни за доставка / не че за Голфа миналата година не чаках 3 дни за доставка на вентилатор за радиатора./
За вървене просто няма за какво да се говори това са коли които са се доказали в DTM а Седи много стабилно на пътя, ако е със спортно окачване като при моя случай много добре усещаш пътя

Има си програмка еPer дето като и кажеш VIN a си показва всичко.
Задните седалки не се свалят / т.е. без да се развиват болтове/, за багажника вече писаха. Газ - само инжекцион. ако искаш подробности пиши ми на лични.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
[quote="kokovanev"]
Колата на пътя е прекрасна - Алфа е направена за фенове. quote]
Ей това го признавам. Бях с много , ама много голямо предубеждение към 155 цата, че е италианска кола.
Седнах да я покарам и взех ,че се влюбих в нея ,много изпипана в ергономично отношение, красив дизаин , удобна за каране. Катоя покараш се срастваш с нея. Въпреки високият задник и скосената задна част / т.е. не можеш да я разбереш на огледала къде е краят на колата я паркирвам на заден само на огледала и на тесни места, въпреки, че е по-дълга от Голфа. На Голфа огледалата лъжат много -гледаш, че вече си почти опрял отзад , а като провериш се оказва, че има поне 90 см.
За вървежа спрямо бившяит ми Пасат 1,8 и 2 та Голфа въобще не може да става съпоставка.
Колата на пътя е прекрасна - Алфа е направена за фенове. quote]
Ей това го признавам. Бях с много , ама много голямо предубеждение към 155 цата, че е италианска кола.
Седнах да я покарам и взех ,че се влюбих в нея ,много изпипана в ергономично отношение, красив дизаин , удобна за каране. Катоя покараш се срастваш с нея. Въпреки високият задник и скосената задна част / т.е. не можеш да я разбереш на огледала къде е краят на колата я паркирвам на заден само на огледала и на тесни места, въпреки, че е по-дълга от Голфа. На Голфа огледалата лъжат много -гледаш, че вече си почти опрял отзад , а като провериш се оказва, че има поне 90 см.
За вървежа спрямо бившяит ми Пасат 1,8 и 2 та Голфа въобще не може да става съпоставка.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта