Шумахер - никога няма да има такъв пилот

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Пон 23 окт 2006 13:36


Генералния директор на Renault Флавио Бриаторе, отбеляза брилянтното каране на Михаел Шумахер по следния начин:
"Това, което днес направи Михаел Шумахер ще остане в историята на Формула 1. Не знам какво му имаше, но днес той летеше. Спечелихме шампионата срещу изключителен съперник".




Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Пон 23 окт 2006 13:37


22.10.06

Президента на Ferrari, маркиз Лука Кордеро ди Монтедземоло: "Шумахер показа в последното си невероятно състезание, че е все още най-добрият. Но за пилота, с когото сме преживяли заедно 11 прекрасни години искам да припомня, че той беше изключителен особено в трудните моменти играеше незаменима роля. Ще ни липсва много като пилот, но връзките му с Ferrari няма да приключат. На него персонално искам да благодаря за всеотданието и за духа който показваше на всички. Желая му всичко най-хубаво, по начина, по който се желаем на най-близките си хора.


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Пон 23 окт 2006 13:46


„Благодаря, Михаел" пише на задния спойлер на болидите на тима.
По особен начин показа уважението си към Михаел Шумахер отборът от Формула 1 БМВ Заубер. По време на петъчната свободна тренировка на пистата „Интерлагос" на задните спойлери на трите болида на тима пишеше „Благодаря, Михаел!" на английски или немски. Гран при на Бразилия е последния старт в кариерата на седемкратния световен първенец.
„Най-успешният пилот за всички времена се оттегля - каза шефът на БМВ Моторспорт Марио Тийсен. - Той направи много за автомобилния спорт и благодарение на него Формула 1 е толкова популярна, особено в Германия. Затова решихме да покажем уважението си към него по този начин".
Самият Шумахер не скри вълнението си от красивия жест на БМВ Заубер.
„Има повече камери от нормално, но когато се кача в кокпита всичко си е същото - каза след тренировката Шуми. - Всъщност има една голяма разлика и тя е много мила. Това е посланието на БМВ и аз искам да благодаря специално на всички


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Пон 23 окт 2006 13:48


"Състезанието беше доста хаотично, мисля, че тази дума го описва най-точно". Така Михаел Шумахер коментира пред микрофоните на RTL. Стартира десети, отиде на опашката на колоната и завърши на педя от подиума.
"Имахме една срамно бърза кола - отбелязва германецът - за да бъда честен, вероятно бяхме толкова бързи, че да затворим с обиколка всеки. Казвайки това, искам да добавя, че това беше един финал от класа. Но определено не ми беше ден. Казвам "довиждане" без униние".
Шуми поздрави Фелипе Масса и Фернандо Алонсо: "Наистина съм много щастлив за Фелипе, който успя да бъде първия бразилец успял да победи в домашното си състезание след Сена - каза той - и естествено искам да отправя комплименти и към Фернандо Алонсо".


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Пон 23 окт 2006 13:54


Ники Лауда
бивш пилот от Ф1, трикратен шампион, пред австрийското списание "Профил"

Да изключваме чудо в последния старт в Бразилия би означавало, че не познаваме добре и не уважаваме Михаел Шумахер. Той самият даде достатъчно знаци, че се надява именно на това. Фактът, че остана спокоен след аварията в Япония, има две причини: първо, Шумахер гледа на това като реалист - подобно нещо може да се случи на всекиго (дори на Алонсо) по всяко време, и второ - за пилот, който се отказва, няма никакво значение дали си тръгва като седемкратен или осемкратен шампион. Рекордът на Фанджо е подобрен и това е, което има смисъл в исторически план. Още нещо - Шумахер в продължение на 10 години беше на върха.
Много рядко се случва добър пилот да разполага с добра кола, примерът с добър пилот и лоша кола е много по-често срещан.
Ферари даде на Шумахер време да развие отбора и той го стори. Запознах се отблизо с него през 1995. По това време бях стратегически съветник на шефа на Ферари Лука ди Монтедземоло. В началото на сезона разговарях с него и му казах, че трябва да привлече на всяка цена Шумахер, който тогава караше в Бенетон, във Ферари, преди другите да се усетят истински колко е добър. В края на годината Михаел стана за втори път шампион и Монтедземоло ми даде зелена светлина да водя преговори с личния му мениджър Вили Вебер. Той се дърпаше отначало, изтъквайки, че Ферари е в криза, което си беше истината. Аз обаче настоявах, като ги накарах да признаят, че победа с Ферари е нещо различно от победа с Бенетон. Във Ферари Шумахер може да стане световна звезда, да бъде герой за цяла Италия. Двамата се съгласиха и така през 1996 г. той дойде във Ферари. Михаел като типичен и прагматичен германски технократ направи истинска революция.
Доведе със себе си Рос Браун като технически директор, южноафриканеца Рори Бърни като дизайнер и французинa Жан Тод като спортен директор. Германо-френско-британският екип прогони миризмата на спагети от Ферари. Постепенно бе създадена технически съвършената кола за съвършения пилот, който винаги е готов да поеме риск, за разлика от Алонсо например. Не съм съгласен категорично с твърденията, че Михаел не е спортсмен. Той е, но по свой начин. И друг път съм казвал, че ние, пилотите, не сме като другите хора. На нас ни е закодирано да се борим да завършим първи с цената на всичко. По мое време на пистата победите се взимаха с бруталност, която днес е немислима, тъй като камерите заснемат всеки сантиметър. Днешните пилоти се грижат за добрия си имидж и не биха си позволили да направят нещо некоректно. Шумахер обаче го направи пред всички в Монако, но постъпката му, колкото и да е критикувана, показва, че нищо човешко не му е чуждо. В личния си живот Михаел е готин и много весел тип, който държи на приятелите си от детинство. Съпругата му Корина също е нормална жена и прояви през годините достатъчно интелигентност да стои далеч от шума.
Михаел развали единствено отношенията си с брат си Ралф. Двамата от години не си говорят освен за пред публиката.
За мен това е нормално при цялата им егоцентричност. Наивно е да се смята също така, че Формула 1 е станала отегчителна от победите на Шумахер. Нима беше по-интересна по мое време, когато всяка година загиваше поне един пилот? Стремежът сега е всичко да става по-сигурно и Формула 1 не е изключение. Никой шеф на отбор няма да даде кола на агресивен като куче пилот. Претенденти за наследници на Шумахер има - на първо място това е Алонсо. Обещаващи таланти са и Хайки Ковалайнен, Нико Розберг, Люис Хамилтън и Себастиан Фетел.
Тревога у мен буди повече бъдещето на Ферари. Шумахер и Рос Браун ще оставят огромна празнина след себе си. Тревожи ме и личността на Кими Райконен - той е пълна противоположност на Шумахер. За момента прилича повече на финландче, отишло за първи път на дискотека. Изведнъж попада в добре организиран отбор и от него се иска само да кара.
Кими може да си пие спокойно водката през първата половина на сезона тъй като всичко във Ферари ще се движи от инерцията от епохата Шумахер. След половин година обаче ще знаем повече какво бъдеще ще има Ферари. Не ми се вярва Шумахер да започне работа под каквато и да е форма във Ферари веднага.
Сега е моментът да опознае и живота извън Формула 1. Какво по-хубаво от това да бъде близо до децата си, когато растат.


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Пон 23 окт 2006 14:01


Седемкратният световен шампион във Формула 1 Михаел Шумахер, който след предстоящото първенство за Гран при на Бразилия ще сложи край на славната си кариера, посети могилата на легендарния местен пилот Аертон Сена. Шуми е предприел частно посещение, за което журналистите не са знаели.
"Всеки път, когато Михаел дойде в Бразилия, той обезателно посещава могилата на Сена. Мисля, че сега му беше за последен път", коментира един от полицаите, охраняващи гробищния парк.
Припомняме, че Сена загина през 1994 година по време на състезанието за Гран при на Сан Марино на пистата "Имола".


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 23 окт 2006 14:03


Браво, Boro, страхотен преглед на печата направи, чета ги с интерес!
:да:


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Пон 23 окт 2006 14:05


Мнозина смятат Михаел Шумахер за надменен, спокоен, самоуверен и хладен. Той обаче е бил освиркван и е губил контрол върху емоциите си дотам, че да се разплаче. И двата момента рязко контрастират с публичната представа за Шумахер, чието последно състезание във Формула 1 е тази неделя след рекордните седем титли и 91 победи. На Гран При на Италия през 2000 година Шумахер спечели и се доближи на две точки от шампиона Мика Хакинен, който беше начело на класирането. Шумахер се бореше да донесе първата титла на Ферари от 1979 година. Радостта от победата обаче беше помрачена от смъртта на работник на пистата. На пресконференцията след старта Шумахер започна да отговаря на въпрос относно изравняването му по брой на победите с Аертон Сена (41). Внезапно обаче германецът изпусна нервите си и се разплака пред телевизионните камери. Съперниците му започнаха да го успокояват. Хакинен, втори за Гран При на Италия, махна на камерите и репортерите да се отдръпнат. Ралф Шумахер, който беше трети, прегърна брат си.
"Понякога има въпроси, на които не бива да се задават или такива, на които не трябва да се отговаря. Бих искал да кажа само, че съм щастлив и изтощен", каза накрая Шумахер.
След това дойде Гран При на Австрия през 2002 година. Съотборникът му Рубенс Баричело водеше в състезанието, но получи нареждане от бокса да остави Шумахер да спечели, за да увеличи аванса си в класирането. Баричело пусна Шумахер в последния завой. Германецът почти засрамено пресече финала първи, но след това даде трофея на Баричело и го накара да стъпи на най-високото стъпало на стълбицата. Шумахер беше освиркан от публиката на церемонията по награждаването, а журналистите също не го пожалиха по пътя към залата за пресконференции. Германецът се отдръпна и накара Баричело да седне в средата, където е мястото на победителя. Ферари беше глобен с 1 милион долара, а освен това трябваше да мине доста време, за да стихнат критиките по медиите. Съвсем различна беше ситуацията в Япония през 2000 годиена, когато Шумахер спечели и донесе първата титла на Ферари от 1979 година старт преди края на сезона. След това в Малайзия пилотът се присъедини към целия екип. Но като цяло Шумахер наистина държи повечето хора на разстояние. Той рядко дава индивидуални интервюта. Държи се спокойно на пресконференции и не се поддава дори и на най-провокативните въпроси като ги избягва с лаконични отговори. Шумахер никога няма да поздрави журналист където и да го види. Алонсо поне кимва, когато влиза в залата.

Аз искам да добава един много ярък случай, който никога няма да забрава..., а именно смърта (лека и пръст) на майка му. Спечели състезанието и със сълзи на очи изслуша химните, и то след като вечерта почина майка му.


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Пон 23 окт 2006 14:09


19.09.2006 16:10
Бившият световен шампион Ники Лауда предупреди Кими Райконен, че може да се превърне в изкупителна жертва във Ферари, ако нещата не потръгнат.

Според австриецът, с честите си злоупотреби с алкохола Кими може да даде повод на италианците да го нарочат за виновник за всеки потенциален неуспех.

"Ферари трябва да се преорганизира, но въпроса е дали ще успеят да го направят така добре, както го направиха, когато дойде Михаел или ще бъде познатият италиански хаос.Кими трябва да внимава след Михаел да не се разпаднат нещата", заяви Лауда.

"Михаел успя да опази личния си живот от пресата цели 11 години. Райконен ще трябва да направи същото. Италианците са много емоционални що се отнася до Ферари. И ако не печелят, а Кими бъде забелязан пиян, ефектът ще е десет пъти по-голям отколкото другаде".

"Италианците по природа си търсят оправдание, защото не обичат да се чувстват виновни. И Кими рискува много, само една бира в повече и ще стане изкупителна жерта за всички неуспехи, въпреки, че няма да е виновен. Но това няма как да бъде обяснено на италианските фенове".

Лауда, подобно на главния инженер на Ферари Лука Балдизери също смята, че нещата във Ферари могат да не потръгнат, тъй като Кими може само да кара бързо колата, но не и да я развива.

"Нещата могат да се влошат също и защото едно е сигурно: Кими може да кара много бързо, но не може да прави нищо повече. Затова Ферари трябва да му даде напълно готова и завършена кола. Това работеше в Макларън, но там не са толкова емоционални колкото в отбор като Ферари. Италианците имат нужда от човешкият фактор и Михаел беше идеален за тях. Той можеше да накара всички да работи. Не мисля, че Кими може да направи същото".


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Пон 23 окт 2006 14:20


Поклон пред това, което се случи на състезанието от Формула 1 в Япония. Много рядко, да не кажем никога, можем да видим как пилот, който е счупил двигателя на болида, на практика е изгубил така дълго преследваната световна титла, да е посрещнат в бокса с аплодисменти и прегръдки от механиците и шефовете на отбора.
Ако това, което се случи с Михаел Шумахер на "Сузука" изглежда като болезнено слизане от сцената, то трябва да признаем, че германецът го направи с класа. Както всичко, в кариерата си.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пон 23 окт 2006 15:27


Браво Boro , след това което ти постна
нека тези които го нарекога леке и т.н простотии да замълчат и поне на ум се извинят и да признаят най-великия пилот на нашето време
темата е за лок


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 23 окт 2006 16:06


One написа:темата е за лок

с удоволствие.. но не е..

Гледайки и не вярвах, че това са последните му най-бързи обиколки...

КАраше като абсолютен "новобранец-полубог" с настървението за победа, и опита на шампион... ;)

една дума...

.!БРИЛЯНТЕН!.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 23 окт 2006 16:44


Iavor написа:Това определено не е най-великият пилот на нашето време.


ОПРЕДЕЛЕНО не съм съгласен. Я ми кажи какъв трябва да е един пилот, за да го наречеш ВЕЛИК? Какво трябва да представлява?


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 23 окт 2006 16:51


Аз нямам нищо против нечие различно-от-моето мнение, стига да е подкрепено с факти. А твоето НЕ е. И в този смисъл, в тази тема, изглежда като чисто заяждане :wink:


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пон 23 окт 2006 16:54


ACCELERATOR написа:Аз нямам нищо против нечие различно-от-моето мнение, стига да е подкрепено с факти. А твоето НЕ е. И в този смисъл, в тази тема, изглежда като чисто заяждане :wink:

Спирам тогава.Не е заяждане.С кого?Шумахер не е насреща,нали?



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта