инжектопляктор написа:И като се изнервя, ставам малко рацер.
Колега, бъди рицар, а не рацер.

инжектопляктор написа:И като се изнервя, ставам малко рацер.
Mario951 написа:Мисълта ми е, че като цяло ЛИЧНИЯ транспорт си е голяма работа, ако ще колело или скутер да е
jordanpar написа:Кой каквото иска да кара,да си кара.Никой не може да държи сметка на друг каква кола и кога да си купи.
Научете се че и тук във форума е много дразнещо когато някой казва на друг-''абе лапе,150 коня кола ще ти купуват мама и тати,ти луд ли си,това е самолет,това не е за първа кола''......или ''Ама как така БМВ за първа кола,лелее че и 2010 година,тцтцтц недей купи си поло за 3000 лева за да се научиш да караш първо''......
Хората често показват завистта си под формата на ''съвети''.
А който не е ''узрял'' за кола,рано или късно се наиграва ,колата се занемарява,кара се до разпад и накрая човека си купува колело и почва да се хвали какъв здравословен начин на живот е почнал,как аурата му се е прочистила ,а балъците карат коли и се набутват.
В основата на всичко стои думата ДОХОДИ.Оправете си доходите първо,инвестирайте в себе си и ъпгрейдване на възможностите и способностите ви,а колата сама ще дойде.
И да знаете ,че истински узрелите хора не карат кола,тях ги вози някой друг
НарКол написа:А не ви ли е идвало наум, че няКОЙ точно това иска - да има лош обществен транспорт, а хората да купуват коли и бензин и да въртят огромни обороти на банките и петролните компании? Иначе как да се храни свещената крава на икономистите наречена "икономически растеж"?![]()
Като например GM, Firestone и Standard Oil, които преди 80-ина години на практика унищожават лекия ЖП транспорт (трамваи и т.н.), за да могат хората да им купуват боклуците.
Навремето, само преди 25 години, по селата имаше по 8-10 автобуса на ден, сега са по 2-3 и то субсидирани от държавата. За цената на билетите какво да говоря.
Изводите оставям на вас.
DaDiablo написа:Вчера по втора програма даваха Теория на конспирацията. Гледа ли го?
НарКол написа:Навремето, само преди 25-30 години, по селата имаше по 8-10 автобуса на ден, сега са по 2-3 и то субсидирани от държавата. За цената на билетите какво да говоря.
Изводите оставям на вас.
Росен2 написа:Обаче нещета с колите не вървят на добре...Те станаха повече от хората.По улиците,междублоковите пространства,по алейте дори.Океан от пушещи коли.Първите негативи на това явление светът вече ги усети.Огромните наводнения в Европа,страхотните студове в Щатите,жестоката суша в Латинска Америка и т.н.
НарКол написа:А не ви ли е идвало наум, че няКОЙ точно това иска - да има лош обществен транспорт, а хората да купуват коли и бензин и да въртят огромни обороти на банките и петролните компании?
Росен2 написа:Приятелю...познавам адвокати и прокурори,които ходят с велосипед на работа,с изключение на зимата,когато ходят пеша или ги возят служебно.
Говориш за доходи - познавам хора с доходи измерващи се в десетки хиляди левове месечно,които карат скромни автомобили..
Така че,доходите гИ зарежи - не са критерии и не знаеш хората с какви пари разполагат.
Относно завистта.Да тя е има наистина в някаква форма,когато някой се запита защо на това хлапе за прощъпулник са му купили BMW от 12 000 лева ?
Повярвай,от личен опит го казвам - не е само завист,има и доза загриженост.
Задавали ли сте си въпроса - защо почти никойне дискутира и коментира проблема на високо международно ниво ? А това е наистина глобален проблем ,с много по голяма важност от някоя регионална криза да кажем,каквато е Украйна или ИДИЛ.
jordanpar написа:Доходите са важни и само бедния се задоволява с цитати от Паоло Куелю на празен стомах.
НарКол написа:Е, именно за това говорим, т.е. че за относително бедния българин колата практически е лукс.
инжектопляктор написа:Като няма приемлива алтернатива в лицето на обществен/публичен транспорт броят на автомобилите единствено ще се увеличава.
НарКол написа:Обществения транспорт се управлява от държавата, а на държавата и трябват акциз и ДДС.
jordanpar написа:
Не съм ти приятел,не те познавам лично и моля да не се лицемерничи така при кореспонденция с мен.
Аз пък живея в страна където премиера ходи на работа с колело,а кралицата съм я виждал в трамвая.И какво от това?
Доходите са важни и само бедния се задоволява с цитати от Паоло Куелю на празен стомах.
Не случайно си имаме и българска поговорка ''Сиромах човек,жив дявол и все търси международни конспирации заради собствените си неудачи''![]()
![]()
![]()
Успех,господа ,в решаването на тази сложна дилема ''to be or not to be'' или в случая ''узрял ли съм или не за кола''.
НарКол написа:И вместо да се храни нормално и да пести пари за важни неща, българина яде евтини боклуци и даже тегли кредити, и за какво? Защото са му промили мозъка, че трябва да си купи кола. Дори не толкова за да си премести ***а от точка А до точка Б, а заради статусния символ и за да не е по-назад от другите. И плаща по 2,20 за литър бензин. Цели индустрии има построени върху тия комплекси - като се почне от гумаджиите и търговията с авточасти и се стигне до банките, застрахователните компании и естествено, Лукав Ойл.
Едно време (през соца) колата може и да е била символ на прогреса, но при днешните български заплати си е направо лукс. Лошото е че народа изглупя и дори не осъзнава тия прости истини.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта