boyan.chav написа:Гласувах с "Да". От данъци и такси няма бягане. Щом искаме да караме, ще купуваме
+1
boyan.chav написа:Гласувах с "Да". От данъци и такси няма бягане. Щом искаме да караме, ще купуваме
VESTI.BG написа:Заради изисквания на ЕС от догодина ще отпаднат винетките за второкласните и третокласните пътища. Стикери ще са необходими само за пътуване по магистрала и първокласните трасета, обяви шефът на агенция "Пътища" Веселин Георгиев, цитиран от в. "24 часа".
В обширно интервю за изданието той обяснява, че към момента с винетки се пътува по 19 300 км от републиканската мрежа, докато от 2007 г. намалението ще е повече от значително - стикерите ще са задължителни при използване на пътища с обща дължина около 3000 км.
Георгиев обаче беше категоричен, че макар и с намален обхват, винетките няма да бъдат изцяло премахнати, тъй като все още не са изградени участъците за въвеждане на тол-системата.
Отпадането на винетките от началото на 2007 г. беше оповестено, все още неофициално, и от министъра на регионалното развитие и благоустройството Асен Гагаузов преди малко повече от месец.
Основната изтъквана причина тогава бяха значително по-ниските от очакваните приходи, постъпили в хазната от продажбата на винетни стикери.
polovera_9n3 написа: Вярно- 2ро и 3то класните пътища не са цвете за мирисане, но с внимателно шофиране няма ядове.
skydiver_pd написа:Трябва да се познава пътя найзуст и да има 100% концентрация за да не попаднеш в дупка и пак не е гранция!
Заобикалям много дупки, но една от тях не успях.
Росен2 написа:Ще си купя винетка,щото нямам избор.
Mihailov78 написа:Аз ще купя венетка разбира се заради глобата, обаче далеч не съм съгасен с тукашните винетни стикери и тяхното предназначение. В този ред на мисли подкрепям всякакви тарикатлъци свързани с тях, защото се гаврят с нас. Ще обясня защо. Дават за пример Европа, видиш ли колко бил скъп пътя там. Верно е скъп, но се плаща винетен стикер за първокласни пътища и магистрали. ТОВА ЗАЩО НИКОЙ ГО НЕ КАЗВА, М? Малките междуградски пътища са безплатни и човек има избор. Това е основата на демократичното общество - избора. Пешо от Койнаре за какво да плаща винетка, след като той не ползва тези скъпи пътища. Отделно проверете колко вдигнаха винетките като процент за автобусите и камионите - това никой го не казва, гледаме само тези нашите винетки, там направо ще унищожат бизнеса тук. Това се прави с големи транзитни такси за преминаващи, за де стимулира местния бизнес, ама...интереса не е в полза на нас. На Лилянка Свинеткова ще и цитирам една новина от 2006 година, да се самосезора преди догодина да каже дайте по още 50 лв че не стигат. Не това е начина да се събират пари, ама трябва да дойде един Държавник с тояга и да въдвори реда. Ето Лилянке, чети пиле ненагледно:VESTI.BG написа:Заради изисквания на ЕС от догодина ще отпаднат винетките за второкласните и третокласните пътища. Стикери ще са необходими само за пътуване по магистрала и първокласните трасета, обяви шефът на агенция "Пътища" Веселин Георгиев, цитиран от в. "24 часа".
В обширно интервю за изданието той обяснява, че към момента с винетки се пътува по 19 300 км от републиканската мрежа, докато от 2007 г. намалението ще е повече от значително - стикерите ще са задължителни при използване на пътища с обща дължина около 3000 км.
Георгиев обаче беше категоричен, че макар и с намален обхват, винетките няма да бъдат изцяло премахнати, тъй като все още не са изградени участъците за въвеждане на тол-системата.
Отпадането на винетките от началото на 2007 г. беше оповестено, все още неофициално, и от министъра на регионалното развитие и благоустройството Асен Гагаузов преди малко повече от месец.
Основната изтъквана причина тогава бяха значително по-ниските от очакваните приходи, постъпили в хазната от продажбата на винетни стикери.
http://www.vesti.bg/novini/stikerite-sh ... -km-912324
Европейската комисия иска да въведе единни електронни системи за платено преминаване по пътищата, т.нар. „тол системи”, в целия ЕС, съобщава германският вестник Die Welt.
„По възможност още през 2016 ще представим първите предложения, които да могат да станат основа за европейска система за лекотоварни и тежкотоварни автомобили. Тя трябва да урегулира налагането на такси за използване на пътищата за всички страни на ЕС”, отбелязва пред изданието еврокомисарят по транспорта Виолета Булц.
С предложението за общоевропейски пътни такси Булц иска да прекрати наличието на различни тол системи в Европа.
„Имаме нужда от европейско решение за пътните такси”, подчертава тя. „Наличието на твърде много различни тол системи е пречка пред мобилността на вътрешния пазар в Европа”, допълва Булц.
По думите й размерът на таксата трябва да зависи изцяло от изминатите километри.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта