
Весо колко пъти да ти пиша, че автомобилите не са ти силна страна и затова не е добре да пишеш за тях
Veso101 написа::lol: Абе вие сте с промити мозъци бе!
VW зомбита![]()
BMW е призната за една от най-спортните марки в тези класове.
АБФи и не знам си кво си.
Задното предаване е за добри шофьори, ама вие като сте големи рацери, не знаете ли , че презавиването се управлява много по-лесно от недозавиването.
Бързите БМВ-та са М3 и М5 обикновенно, те са много скъпи и редки, в Б-я се броят на пръсти, както и на другите места.
За да има претенции едно БМВ да е бързо то трябва да е поне с 2.5 мотор или над 190коня, в Б-я точно тези коли са много малко, защото са акцизни

320и и 318ис са доста бавни


Причините са повечето килограми, задното предаване (което е свързанос по-големи загуби и т.н)
Така, че БМв тройка Е36 под 325и не става за нищо що се отнася до бързина.
Veso101 написа:В заключение според мен тук става въпрос за баснята за лисицата и гроздето, което щом е високо значи е кисело.
Аз за разлика от вас си признавам, че ако се опарича, веднага скачам в БМВто.
Това не значи , че няма да си пиша в този форум.
Айде със здраве.
П.П. Много искам да видя как ви избива пяна по устите докато ме оплювате.
Какво кисело грозде бе пич, цените на е36 320ките са м/у 5000-8000хил. лв. а на ГТИ-та с АБФ мотор м/у 5000-7000лв. за какво кисело грозде става въпрос, когато говорим и в двата случая за коли под 10хил лв.


Аз лично можех да си взема две 320ки ма не съм искал не съм си взела такава кола.
Даже читаво купе Е36 318ис/320 се намира много по-лесно от АБФ 96-97ма година да речем, а и тези 320ки до 95та година са и чувстивтелно по-евтини.
Дори си бях намерил за около 7хил лв. 318ис 96та с М пакет, много добро и т.н, познай защото не го взех.

mishu написа:Ако искаш да вземеш нещо за 6К вземи Голфа. Пак е хубава кола, пак ще те радва. Ако ти се дават повече (към 9-10 К) си взимаш читава 320-ка 97-98 година в отлично състояние и си фърляш шапката. Но за 6К ако си вземеш баварец ще си го биеш у главата.
Е36 се прави до 97ма година, след това почва Е46, читава 320ка се намира за под 8хил лв.

kokovanev написа:"...а то не е само да сипваш и да караш. Да не говорим че при БМВ-то ще сипваш доста честичко..."
Мн. вярно казано...Е 36 не е никак лоша кола, но да има цифра "2" след "3"-ката, или направо 325 TDS - не е истина как върви това... За поддръжка, като цифри - нищо общо с Голф, вкл. и с ГТИ 8V или 16V дори... Другите 2 минуса също вече ги написаха колегите - 1. По-трудно продаваема после /освен на някой келеш на безценица или през бартер - гадно.../; 2. Едва със 6.8 - 7к лв. минимум можеш да се оглеждаш за по-читав бенз. 318, другото са спекулаций или голям късмет...
2.5ТДС дизелови мотор е един от най-несполучливите и чупливи дизелови мотори.

Познавам хора дето търкалят такива кошове.
Може дори да се прочете предостатъчно в БМВ форума за проблемите на тези мотори.
На АБФ да не мислиш, че са му евтини чарколяците

Читавите свещи са по 38лв. бройката


Ролката на ремъка е малко под 100лв., ангренажния ремък е 57лв., веригата м/у валовете е към 118лв. и т.н

За справка на стария ми голф изброените неща съм ги плащал в 3 или 4 пъти по-малко пари, така, че има разлика от подръжка м/у различните видове Голфове.
По тия коли някой неща са евтини, но имат и те скъпи чарколяци, не мисля, че конкретно мотора на 318ис е по-скъп за подържане от АБФ мотора.
И послено пробвал съм не малко БМВ-та и то такива с +200коня и няма чак кой знае каква тръпка

