Мъка, мъка разубедете ме да не си купувам е36 coupe ,или...

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 21 сеп 2007 22:38


Абе тука много станаха дървените философи, още повече, че половина дето пишат не са се качвали да покарат автомобилите за които пишат. :idea:


Весо колко пъти да ти пиша, че автомобилите не са ти силна страна и затова не е добре да пишеш за тях
Veso101 написа::lol: Абе вие сте с промити мозъци бе!
VW зомбита :017:
BMW е призната за една от най-спортните марки в тези класове.
АБФи и не знам си кво си.
Задното предаване е за добри шофьори, ама вие като сте големи рацери, не знаете ли , че презавиването се управлява много по-лесно от недозавиването.


Бързите БМВ-та са М3 и М5 обикновенно, те са много скъпи и редки, в Б-я се броят на пръсти, както и на другите места.
За да има претенции едно БМВ да е бързо то трябва да е поне с 2.5 мотор или над 190коня, в Б-я точно тези коли са много малко, защото са акцизни :idea:
320и и 318ис са доста бавни :idea: и падат от почти всички други автомобили дето са по 2.0литра и към 150коня. :idea:
Причините са повечето килограми, задното предаване (което е свързанос по-големи загуби и т.н)

Така, че БМв тройка Е36 под 325и не става за нищо що се отнася до бързина.


Veso101 написа:В заключение според мен тук става въпрос за баснята за лисицата и гроздето, което щом е високо значи е кисело.
Аз за разлика от вас си признавам, че ако се опарича, веднага скачам в БМВто.
Това не значи , че няма да си пиша в този форум.
Айде със здраве.

П.П. Много искам да видя как ви избива пяна по устите докато ме оплювате. :lol:


Какво кисело грозде бе пич, цените на е36 320ките са м/у 5000-8000хил. лв. а на ГТИ-та с АБФ мотор м/у 5000-7000лв. за какво кисело грозде става въпрос, когато говорим и в двата случая за коли под 10хил лв. :!: :idea:

Аз лично можех да си взема две 320ки ма не съм искал не съм си взела такава кола.
Даже читаво купе Е36 318ис/320 се намира много по-лесно от АБФ 96-97ма година да речем, а и тези 320ки до 95та година са и чувстивтелно по-евтини.


Дори си бях намерил за около 7хил лв. 318ис 96та с М пакет, много добро и т.н, познай защото не го взех. :?:



mishu написа:Ако искаш да вземеш нещо за 6К вземи Голфа. Пак е хубава кола, пак ще те радва. Ако ти се дават повече (към 9-10 К) си взимаш читава 320-ка 97-98 година в отлично състояние и си фърляш шапката. Но за 6К ако си вземеш баварец ще си го биеш у главата.


Е36 се прави до 97ма година, след това почва Е46, читава 320ка се намира за под 8хил лв. :wink: без проблем




kokovanev написа:"...а то не е само да сипваш и да караш. Да не говорим че при БМВ-то ще сипваш доста честичко..."


Мн. вярно казано... :cry: Е 36 не е никак лоша кола, но да има цифра "2" след "3"-ката, или направо 325 TDS - не е истина как върви това... За поддръжка, като цифри - нищо общо с Голф, вкл. и с ГТИ 8V или 16V дори... Другите 2 минуса също вече ги написаха колегите - 1. По-трудно продаваема после /освен на някой келеш на безценица или през бартер - гадно.../; 2. Едва със 6.8 - 7к лв. минимум можеш да се оглеждаш за по-читав бенз. 318, другото са спекулаций или голям късмет...


2.5ТДС дизелови мотор е един от най-несполучливите и чупливи дизелови мотори. :idea:
Познавам хора дето търкалят такива кошове.
Може дори да се прочете предостатъчно в БМВ форума за проблемите на тези мотори.

На АБФ да не мислиш, че са му евтини чарколяците :?:
Читавите свещи са по 38лв. бройката :idea: :!:
Ролката на ремъка е малко под 100лв., ангренажния ремък е 57лв., веригата м/у валовете е към 118лв. и т.н :!:

За справка на стария ми голф изброените неща съм ги плащал в 3 или 4 пъти по-малко пари, така, че има разлика от подръжка м/у различните видове Голфове.

По тия коли някой неща са евтини, но имат и те скъпи чарколяци, не мисля, че конкретно мотора на 318ис е по-скъп за подържане от АБФ мотора.

И послено пробвал съм не малко БМВ-та и то такива с +200коня и няма чак кой знае каква тръпка :idea: пък вие ми пишете тука за това какво удоволстие носело шофирането на изпърдена 320ка :lol: как да не ми е смешно




Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Пет 21 сеп 2007 23:00


niikoo_1 написа:
Е36 се прави до 97ма година, след това почва Е46, читава 320ка се намира за под 8хил лв. :wink: без проблем



E36 се прави до 98 ;)


е тук ще разбереш това !!! http://bmwpower-bg.net/forums/

Какво разбрах още от форума на БМВ, освен, че да караш БМВ е скъпо !!! Е36- са станали повече от голфовете :lol: :lol: :lol: :lol: И ги кара всеки !!!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 21 сеп 2007 23:04


rexpitbul написа:
niikoo_1 написа:
Е36 се прави до 97ма година, след това почва Е46, читава 320ка се намира за под 8хил лв. :wink: без проблем



E36 се прави до 98 ;)


е тук ще разбереш това !!! http://bmwpower-bg.net/forums/

Какво разбрах още от форума на БМВ, освен, че да караш БМВ е скъпо !!! Е36- са станали повече от голфовете :lol: :lol: :lol: :lol: И ги кара всеки !!!


кабриото се прави и след 98ма ако трябва да издребняваме, Компакта също, както и комбито се произвежда малко след 97ма :idea:
Седана свършва точно 97ма ГОДИНА

Помня далечната 98ма Година на Пловдивския панаир имаше изложено първото Е46 320Д 136коня беше сребристо на цвят и си взех проспект от щанда на Дару Кар отначало се предлагаха само 318и, 320Д, 323и, 328и.
Година след това излезе купето и така нататък.


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Съб 22 сеп 2007 0:06


niikoo_1 написа:Бързите БМВ-та са М3 и М5 обикновенно, те са много скъпи и редки, в Б-я се броят на пръсти

Ааа, тука не съм съгласен! :no-no В BG почти всяко Е36 е М, поне ако съдим по емблемките "М", закупени по 2 или 3 лв. от някоя сергийка :lol: :lol: :lol:
niikoo_1 написа:320и и 318ис са доста бавни :idea: и падат от почти всички други автомобили дето са по 2.0литра и към 150коня. :idea:

Та тея BMW-та падат от автомобили 1.6, къде отиде чак на 2.0, 150к.с.
Ама като имаш Е36 320i се кефиш на други неща(не на бягането).


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 22 сеп 2007 0:59


fast_t написа:Та тея BMW-та падат от автомобили 1.6, къде отиде чак на 2.0, 150к.с.
Ама като имаш Е36 320i се кефиш на други неща(не на бягането).


Кефиш се на разхода и на това как като я изфорсираш до преъксвач и ритнеш съединителя почва да върти само едната гума (подчертавам едната гума, щото няма сила ) mhihi
И на захабените до скъсване седалки и протрити кори на вратите.
Това последното сериозно 90% от Е36ците са с прокъсан плат на седалките и 99& пък са са протрит текстил на корите на вратите :shock това от личен опит доста такива каляски огледах :shock


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Съб 22 сеп 2007 5:52


аз нито съм карал абф нито съм се возил такъв. незнам какво е. Но и темата не затова колко е велик абф-а.

Един приятел се взема 320 купе. Даде 5500 и взе такова 92 година, повтарям 92. Верно колата изглежда читава (дано), до да се качиш от брава 97' и фабиа 01' на колата 92'. Аз него рабирам! Верно реве 6-така и кво? Само реве! Верно набира много зверки от 3-та нагоре, ама в града накъде да набираш до 3-та стигнеш ли вече отдавна да си без книжка ако те фане радара. Ха апък за пързалянето по завойте .... Тоз моя прави зверски ритници на съединителя за да тръгне да излиза на страни от завоя и то със некви галоши отзад.

Та мисалта ми за 5-6-7 000 лв. кото ида вземеш Шумахер нема да станеш!
Ма ако ти се дрифти та две не видиш, по-добре търси Е30!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 22 сеп 2007 9:56


Обаче това, че набира зверски от трета нагоре 320ката е много смешно mhihi


Вярно, че ако искаш да пързаляш по-добре едно Е30 и да му туриш шпер и накакъв по-голям мотор 2.5 170коня или 2.5 192коня, е тука вече става много добра комбинация.


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Съб 22 сеп 2007 10:15


БМВ-то не е бърза кола, не разбрахте ли. Защо всеки си мисли че като кажат БМВ все едно чуват самолет? Бмв-то е кола за гъзария не за състезания като изключим М3-ката.Снощи бях свидетел как БМВ 325 TD падна от Ауди 80 1.8 механична инжекция което е 112 коня а БМВ-то 115. БМВ-то е за дрифт и за гъзария НЕ ЗА СЪСТЕЗАНИЯ .Според мен за състезания най-големи бегачки са Японските автомобили например Хонда, Мазда, Ниссан. Карал съм много и различни БМВ-та 4 цилиндрови 6 цилиндрови, Вануси незнам си кви ... е няма такъв ряз като някой други коли дето съм карал ...


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Съб 22 сеп 2007 15:00


niikoo_1 написа:....и ритнеш съединителя почва да върти само едната гума (подчертавам едната гума, щото няма сила ) mhihi ....

А ако с предно врътка повече едната гума пак ли така ще кажеш :?


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Съб 22 сеп 2007 22:01


niikoo_1 написа:Абе тука много станаха дървените философи, още повече, че половина дето пишат не са се качвали да покарат автомобилите за които пишат. :idea:


Весо колко пъти да ти пиша, че автомобилите не са ти силна страна и затова не е добре да пишеш за тях
Veso101 написа::lol: Абе вие сте с промити мозъци бе!
VW зомбита :017:
BMW е призната за една от най-спортните марки в тези класове.
АБФи и не знам си кво си.
Задното предаване е за добри шофьори, ама вие като сте големи рацери, не знаете ли , че презавиването се управлява много по-лесно от недозавиването.


Бързите БМВ-та са М3 и М5 обикновенно, те са много скъпи и редки, в Б-я се броят на пръсти, както и на другите места.
За да има претенции едно БМВ да е бързо то трябва да е поне с 2.5 мотор или над 190коня, в Б-я точно тези коли са много малко, защото са акцизни :idea:
320и и 318ис са доста бавни :idea: и падат от почти всички други автомобили дето са по 2.0литра и към 150коня. :idea:
Причините са повечето килограми, задното предаване (което е свързанос по-големи загуби и т.н)

Така, че БМв тройка Е36 под 325и не става за нищо що се отнася до бързина.


Veso101 написа:В заключение според мен тук става въпрос за баснята за лисицата и гроздето, което щом е високо значи е кисело.
Аз за разлика от вас си признавам, че ако се опарича, веднага скачам в БМВто.
Това не значи , че няма да си пиша в този форум.
Айде със здраве.

П.П. Много искам да видя как ви избива пяна по устите докато ме оплювате. :lol:


Какво кисело грозде бе пич, цените на е36 320ките са м/у 5000-8000хил. лв. а на ГТИ-та с АБФ мотор м/у 5000-7000лв. за какво кисело грозде става въпрос, когато говорим и в двата случая за коли под 10хил лв. :!: :idea:

Аз лично можех да си взема две 320ки ма не съм искал не съм си взела такава кола.
Даже читаво купе Е36 318ис/320 се намира много по-лесно от АБФ 96-97ма година да речем, а и тези 320ки до 95та година са и чувстивтелно по-евтини.


Дори си бях намерил за около 7хил лв. 318ис 96та с М пакет, много добро и т.н, познай защото не го взех. :?:



mishu написа:Ако искаш да вземеш нещо за 6К вземи Голфа. Пак е хубава кола, пак ще те радва. Ако ти се дават повече (към 9-10 К) си взимаш читава 320-ка 97-98 година в отлично състояние и си фърляш шапката. Но за 6К ако си вземеш баварец ще си го биеш у главата.


Е36 се прави до 97ма година, след това почва Е46, читава 320ка се намира за под 8хил лв. :wink: без проблем




kokovanev написа:"...а то не е само да сипваш и да караш. Да не говорим че при БМВ-то ще сипваш доста честичко..."


Мн. вярно казано... :cry: Е 36 не е никак лоша кола, но да има цифра "2" след "3"-ката, или направо 325 TDS - не е истина как върви това... За поддръжка, като цифри - нищо общо с Голф, вкл. и с ГТИ 8V или 16V дори... Другите 2 минуса също вече ги написаха колегите - 1. По-трудно продаваема после /освен на някой келеш на безценица или през бартер - гадно.../; 2. Едва със 6.8 - 7к лв. минимум можеш да се оглеждаш за по-читав бенз. 318, другото са спекулаций или голям късмет...


2.5ТДС дизелови мотор е един от най-несполучливите и чупливи дизелови мотори. :idea:
Познавам хора дето търкалят такива кошове.
Може дори да се прочете предостатъчно в БМВ форума за проблемите на тези мотори.

На АБФ да не мислиш, че са му евтини чарколяците :?:
Читавите свещи са по 38лв. бройката :idea: :!:
Ролката на ремъка е малко под 100лв., ангренажния ремък е 57лв., веригата м/у валовете е към 118лв. и т.н :!:

За справка на стария ми голф изброените неща съм ги плащал в 3 или 4 пъти по-малко пари, така, че има разлика от подръжка м/у различните видове Голфове.

По тия коли някой неща са евтини, но имат и те скъпи чарколяци, не мисля, че конкретно мотора на 318ис е по-скъп за подържане от АБФ мотора.

И послено пробвал съм не малко БМВ-та и то такива с +200коня и няма чак кой знае каква тръпка :idea: пък вие ми пишете тука за това какво удоволстие носело шофирането на изпърдена 320ка :lol: как да не ми е смешно


Ти си голям майтап , бе!
Първо не ми обяснявай кое ми е слабата страна, не си ме виждал въобще, хич не съм слаб, 115 кила. :D
Второ , не ми обяснявай какви коли си карал, аз съм карал много и различни автомобили до 520 к.с. така че си имам много добре изградена представа.
Трето гузен негонен бяга. :wink:
Четвърто карай си пръдливия АБФ по драговете той за това става, коя кола е истинска и спортна се разбира по трасе със завои, ясно?
Айде със здраве.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 23 сеп 2007 9:30


Първо АБФ-да ми е 10пъти кола от пололвината изпърдени Е36 ци, второ 115кила са си доста аз съм само 85кг.
Трето на Калояново се пускат разни 320ки и 318ис-ки ма хич не са им бързи времената, а там има много завой. :idea:


Потребителски аватар
jaden
Мнения: 121
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 10:52
Автомобил: Skoda Octavia 1.9 TDI 77 kw
Двигател: BXE 2009
Местоположение: София

Мнениеот jaden » Нед 23 сеп 2007 10:24


batmilko написа:
vaskoto1 написа:купи си ГТИ3 16В mhihi mhihi mhihi

:да: mhihi


а и ако е юбилейка,цена няма да има :wink:


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Нед 23 сеп 2007 16:51


Аз май ще си карам 2ката ... едни джанти 17 и едно окачване мисля да и сложа и айде (все бързо ликвидни неща) едно каско заради джантите и съм готов, не съм пораснал за бмв още.Догодина живот и здраве ще видим!


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Нед 23 сеп 2007 17:27


Ако си съгласен да плащаш повечко пари за ремонт, да ти харчи около 15/100 градско при леко каране, данъка да ти е около 230лв., да е 92-ра година без почти никакви естри, с недобър външен вид имам една Е36/325-192к.с. за теб за около 5500лв. Качена на 17-ки, с хубави гуми и ниско окачване. :wink:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Нед 23 сеп 2007 19:22


Ами защо пък трябва да е Е36? Една Е30 325 купе, и си готов! За тия пари ще си я вземеш в прекрасно състояние, че ще ти и останат!



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта