Нанадолу - пускане по инерция

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Пет 24 юни 2005 12:19


nii написа:... вакуума зад ТИРа те дърпа напред а завихрянето ти бута задната част на колата ...


Прилича ми на Стар Трек Следващото поколение mhihi mhihi mhihi




Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пет 24 юни 2005 12:28


стар трек или стар трък няма значение...
Ма само пробваите дори за някокло секунди веднага ше усетите как без да си мърдаш крака на газта колата литва и ако не пуснеш педала ще се наковеш. аз примерно за да поддържам 90 зад тир пипвам педала 1-2мм макс. Не че го правя редовно, само кат' нема тунджа ... А ако има жени в колата става голем сеир :twisted:


Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Пет 24 юни 2005 12:52


Оооооо ужас и безумие - от утре сички да карат след ТИР-ове и ще решим проблема с бързото изчерпване на петролните залежи :lol:


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пет 24 юни 2005 13:02


ъъъъъъъъ забравих да спомена една дребна подробност.... понеже тогава няма насрещен поток въздух, леко почва да прегрява ДВГто.... :oops: трябва да сте сигурни че ви бачка перката....


Потребителски аватар
dar
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 04 окт 2004 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dar » Пет 24 юни 2005 13:30


Май забрави да споменеш и още нещичко - при 90км/ч, на 6-7м зад TIR-а времето ти за реакция ако камиона набие спирачки е меко казано нищожно.... Друг проблем при пускането по инерция - първичният вал на скоростите, който е свързан с двигателя се върти с около 900оборота, а вторичния вързан с двигателният мост - с доста повечко в зависимост от скоростта. Получава се недостатъчно смазване на лагерите на вторичния вал - да ви е честита икономията...


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пет 24 юни 2005 13:48


:twisted:
абе казах си аз всичко -
само тряя се внимава да не натепа спирачки че нема и да разбере кога си го натресъл

аз примерно за да поддържам 90 зад тир пипвам педала 1-2мм макс
което ще рече на 5та предавка.... :wink:
Абе споко бе хора знам че не бива така, само споделям опит от бензо-критични ситуации когато с 5 литра тряя минеш Пловдив-София....


Потребителски аватар
dar
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 04 окт 2004 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dar » Пет 24 юни 2005 13:54


За 5-та предавка е така. Имах впредвид пускането по инерция :wink: [/code][/quote]


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пет 24 юни 2005 14:02


Да те питам - имаш предвид спускане по инерция при изключен от скорост автомобил или спускане по инерция "на скорост"?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пет 24 юни 2005 14:07


Лойър, накратко - ако е мноооого стръмно спускането си стой на няква предавка (не пипаш ключа на запалването) и си ок.
Ако е по-полегато - стои на нулева със запален двигател.

По равното зад ТИР а на баир гасиш слизаш и буташ нагоре. :wink: еи за тва досега не се бях сещал...


Потребителски аватар
dar
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 04 окт 2004 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dar » Пет 24 юни 2005 14:16


Ето че NII ви го обясни най - простичко :wink: Колкото до бутането - лесно ти е на теб с Polo-то, а какво да кажа аз с тоя TRANSPORTER.. :shock:


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пет 24 юни 2005 14:36


Благодаря, Ний! Така и ще правя, само че без бутането по баира, щото и Пасат-ът е тежичък. Обаче, в случай че ми се наложи да карам по баир, ще ти пусна едно ЛС да ме чакаш, за да ме дърпаш!!! Така ще ми излезе най-евтино!!! И аз не се бях сещал за това... :wink:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Нанадолу - пускане по инерция

Мнениеот kris11 » Пон 27 юни 2005 21:04


alxlz написа:Я кажете, като има дълъг наклон пускате ли се със загасен двигател?
Все пак да спестим малко бензин - мизерияяяяя :oops:

А пък имам и следното питане - понеже е по безопасно да се спуска на скорост (със загасен двигател), какви са последиците за двигател - трансмисия, да не става така че по-евтиното излиза по-скъпо - като спестиш малко бензин да си докараш куп главоболия :?

На дълъг наклон със запален двигател и изключена скорост , преди започване на нагорнище още наравното междинна газ и включване на предавка / 4 или 5 та зависи от наклона/. Двигателят си работи на празен ход.


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Пон 27 юни 2005 22:42


тфа за катанецо :lol:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 28 юни 2005 22:00


Никога не карам по инерция камо ли да исключа колата Screwy , кво ви стана бе хора?Кажете ми кво става ако трябва да спреш аварийно или да дадеш газ за да избегнеш някой неориентиран?? Screwy :No :banghead: .Егати далаверата не мерси..........Аре реасе :wink:


Потребителски аватар
miro_87_pk
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 26 авг 2009 15:13
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: pernik

Re: Нанадолу - пускане по инерция

Мнениеот miro_87_pk » Пон 04 яну 2010 22:03


доста се изписа по тая тема та нека и аз да вмъкна нещичко.Имам приятел тираджия и с него спорехме доста далго той казва че ако спускаш на скорост без значение какъв е наклона на патя харчи равностоино на изключена от скорост и ако се наложи внезапно спиране е по добре.А аз мисля че ако спускаш на скорост колата си харчи спрямо оборотите едно е да ти харчи на 4000 об. е др. е на 1000 об.а до колкото за гасенето на двигателя при изнанадолно да ама това беше при руските автомобили дядо ми имаше москвич 12 дефорисран и го гасеше за да пести гориво при наще коли това се е равностоино да си с заварзани очи и да караш а като изгасиш двигателя едно е че нямаш хидреавлика на волана а друго че нямаш и спирачки при натискане на 2 до 3 пати се ударвя педала.Ако греша поправете ме.: vw fen



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта