BuGmaN написа:Освен това Митсубиши държат челни позиции за най-малко дадени дефекти, а за дизела им не знам с на кого са помпа дюзата, но харчи супер малко (5,6-5.8 на ръчка)и върви повече от достатъчно - 1,9DI-D-116коне 2003г., един маняк на марката ми каза, че мотора 1,9DI-D бил на Рено...
Помпа-дюзата е на Фолксваген, двигателят си е 2.0 TDI.
Днес правих тест драив на Лансер с този двигател и най-високо ниво на оборудване- лети джанти 18"!!!, CD changer с 6 диска 8 тонколони и субууфер, блутуут, темпомат и т.н.
Малко е шумен дизела, но приемам че все още не е разработен, ускорението е добро, скорстната кутия е с 6 предавки, колата се държи много добре и е най-удобна от тези който съм гледал досега, интериора е на добро ниво с изключение на багажника.
Колата определно е много красива наживо , особено отпред.
Очаквам отстъпки от цената и за тази кола, но засега е моя фаворит.
Притесняват ме 18 инчовите джанти, които не са подходящи за нашите пътища, въпреки че комфорта е неочаквано добър за толкова нископрофилни гуми.
Засега подредбата е:
1. Лансер
2. Корола
3. Астра
Чакам цената на Лансера за да реша окончателно, очаквайте резултата.