Голяма свада пак се заформи с тези гуми и общо взето всеки път едно и също се коментира (нещо като "дизел" срещу "бензин")

.
Я да попитам аз ако човек си купи автомобил (втора употреба), който "заводски" излиза с цолаж на джантите 15, 16, 17 инча, но точно бройката, която се е оказала технически най-добре е оборудвана с 17-инчови джанти, какво решение трябва да вземе новият собственик пред избора за нови гуми, след като е обслужил колата "от - до" (съответно заделените парички са към своя край)?
1) Да си купи евтини, но нови гуми.
2) Да си купи по-малък цолаж джанти, за да може оттук насетне да оборудва автомобила си с "премиум" гуми.
3) Да продаде автомобила, защо явно не е по джоба му (заради размера на джантите).
Всъщност води ли се някаква стастика на процента катастрофирали с нисък, среден и висок клас гуми?
Относно темата - зимните ми гуми са Laufen (да, "евтинджоси"). Бяха закупени от предния собственик малко преди да ми продаде автомобила, т. е бяха нови. Изобщо не съм се и замислял да ги демонтирам и на тяхно място да сложа контита, дънлопи и тем подобни, защото за мен е излишно. Първите 2 зими се държаха много добре, след това станаха малко лигави на мокро и предната зима сякаш ще им е последна. Определено мисля, че следващите ще бъдат нещо по-скъпичко (Falken, Vredestein, Kleber и т. н), но не мисля, че и съм бил по-опасен от останалите водачи на пътното платно.
За летните няма да пиша, че си има друга тема
