



Формула 1, Сезон 2011
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2011
Перес много скофти цялата работа. Хубаво че се размина леко, но самата К3 отиде на кино с болида му 

- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2011
чак сега гледах квалификациите на запис.... много слабо представяне на Ферари отново... Хамилтън загуби най-много от катастрофата. Но като гледам състоянието на пистата и скоростта с която се движат болидите, днес неминуемо ще има още инциденти.. особено след тунела.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Формула 1, Сезон 2011
Как можаха тия да разрешат смяна на гуми при червен флаг?!?
Прецакаха цялото шоу на края!


Прецакаха цялото шоу на края!

- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2011
radotom написа:Как можаха тия да разрешат смяна на гуми при червен флаг?!?![]()
![]()
Прецакаха цялото шоу на края!
спасиха на детето-чудо дупето....

ПС : тъкмо си пускам да гледам състезанието отново ама с коментар на островитянски...
- inzovo
- Мнения: 1128
- Регистриран на: Нед 25 май 2008 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Формула 1, Сезон 2011
radotom написа:Как можаха тия да разрешат смяна на гуми при червен флаг?!?![]()
![]()
Прецакаха цялото шоу на края!
Че това от кога го разрешиха

- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
Re: Формула 1, Сезон 2011
глупаво решение за тези гуми!


- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Формула 1, Сезон 2011
Действително прецакаха нещата...
Иначе чудесна компания за зяпане днес. Всеки имаше по един привърженик на подиума.
П.П.: Ода, с удоволствие бих ти запратил едното кепе, ама пусто му, обещах го един близък приятел, който е много фен също...
Иначе са от играта на Джони Уокър във Фейсбук.
Иначе чудесна компания за зяпане днес. Всеки имаше по един привърженик на подиума.

П.П.: Ода, с удоволствие бих ти запратил едното кепе, ама пусто му, обещах го един близък приятел, който е много фен също...

- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2011
Глупаво или не, Бътън имаше достатъчно обиколки на опашката Фетел, още след първия SC, но не предприе нищо.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Формула 1, Сезон 2011
Една катастрофа, провалена квалификация респективно цялото състезание, чия е грешката се питам
В интерес на истината Фетел съвсем спокойно щеше да устиска още 7 обиколки на "атаките" на Алонсо и Бътън. И двамата се возеха и го наблюдаваха отблизо кои траектории взима
За Луис каквото можеше да се обърка се обърка и въпреки това не му свърши Хъса да атакува. за съжаление пистата е тясна и няма място, пък и една камара удари устиска тоя макларън.
След финала
Хамилтън наказан с 20 секунди, Кобаяши с предупреждение
И може би е прав
Хамилтън: За 6 състезания 5 пъти ме викат при стюардите! Абсурдно е!
П.С Дууу, требе да почнем да влизам у сурат тефтерът начи

В интерес на истината Фетел съвсем спокойно щеше да устиска още 7 обиколки на "атаките" на Алонсо и Бътън. И двамата се возеха и го наблюдаваха отблизо кои траектории взима

За Луис каквото можеше да се обърка се обърка и въпреки това не му свърши Хъса да атакува. за съжаление пистата е тясна и няма място, пък и една камара удари устиска тоя макларън.
След финала
Хамилтън наказан с 20 секунди, Кобаяши с предупреждение
И може би е прав
Хамилтън: За 6 състезания 5 пъти ме викат при стюардите! Абсурдно е!
П.С Дууу, требе да почнем да влизам у сурат тефтерът начи

- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: Формула 1, Сезон 2011
Следя изкъсо Ф1 от 95-а ,такъв рестарт за шест обиколки не съм виждал (98-ма на Спа мелето беше друго).
То се ремонтираха задни спойлери ,бягаха с предни ,
сменяха гуми видяха близки и познати, пиха вода ,пикаха...
То се ремонтираха задни спойлери ,бягаха с предни ,
сменяха гуми видяха близки и познати, пиха вода ,пикаха...

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Формула 1, Сезон 2011
К.Одаджийски написа:В интерес на истината Фетел съвсем спокойно щеше да устиска още 7 обиколки на "атаките" на Алонсо и Бътън. И двамата се возеха и го наблюдаваха отблизо кои траектории взима
Хммм.. не съм убеден!

Най-малкото - щяха да го пробват

То за това Бътън се дръпна малко по едно време, щото усети какво можеше да стане, ако Алонсо беше тръгнал

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Формула 1, Сезон 2011
mariovasi написа:Следя изкъсо Ф1 от 95-а ,такъв рестарт за шест обиколки не съм виждал (98-ма на Спа мелето беше друго).
То се ремонтираха задни спойлери ,бягаха с предни ,
сменяха гуми видяха близки и познати, пиха вода ,пикаха...
Хехехех, супер искрено се хилим като идиот и жената се чуди дали пък не съм полудял случайно

Даже и у бисерите ....
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2011
е това му е проблема на момчето, но не знам кой може да му помогнеНа въпроса защо според него стюардите се отнасят така, Хамилтън направи опит да се пошегува с репликата:
- Вероятно защото съм черен!

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2011
Бътън го прецакаха най-яко... той влезе 3 пъти в бокса и пусна Алонсо 2ри именно за да може последните обиколки да ги бие, иначе и той можеше да си кара с твърдите от преди SC на 2ра позиция... съдиите п**ераси 

- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Формула 1, Сезон 2011
Let’s face it, at Monaco, ANY pass can be judged ill-advised so they should arguably all just follow each other round and you could put “no overtaking” signs up all around the circuit.
I agree with those saying it’s a question of philosophy and consistency. Either you want overtaking in F1 or you don’t, and the gap between an OK pass and an avoidable collision is far too narrow at the moment, too arbitrarily judged, not consistently judged and always with the comfortable benefit of hindsight by people in suits – it’s just saying “only have a go when you’re 100.0% certain you can make the pass” and it mitigates against the one thing the sport has been trying to achieve all these years.
At Monaco especially – as you saw when Schumacher passed Hamilton – passes are only made when there’s a level of co-operation from the guy being passed. There are still plenty of cases of drivers “closing the stable door after the horse has bolted” but the stewards have a tendency to rule that the quicker guy should have just sat in the queue and not done anything, and it’s never the fault of the guy doing the blocking.
We need to recognize that sometimes if you put a bunch of guys in a broom cupboard with 700 horsepower each, mix them up and tell them to race, some of them actually will and they won’t always agree. There’s such a thing as a racing incident and I’m personally glad that some drivers, like Hamilton and Schumacher today, are prepared to have a go.
Sean on f1fanatic.co.uk
Превод:
Нека си го кажем направо - всяко изпреварване на Монако може да се отсъди като прибързано и за това може би е по-добре всички просто да следват един друг и да се поставят табели "Забранено изпреварването" по пистата.
Съгласен съм с онези, които твърдят, че това е въпрос на философия и последователност. Или искаме изпреварвания във Формула 1 или не, а разликата между ОК маневра и удар, който е можело да се избегне, е прекалено малка в момента, прекалено произволно отсъждана, непоследователно наказвана и винаги разглеждана от костюмарите в удобна за тях дистанция във времето - те просто казват "Дръзни да тръгнеш, само когато си 100.0% сигурен, че можеш да изпревариш", а това противоречи на основната цел на спорта през всичките тези години.
Особено на Монако - както се видя, когато Шумахер изпревари Хамилтън - изпреварванията са възможни, само когато има определено ниво на сътрудничество от страна на изпреварвания пилот. Все още има твърде много случаи на пилоти, които "тръшват вратата на конюшната, чак след като коня е хукнал", но комисарите обикновено отсъждат, че по-бързият е трябвало да си седи отзад и да не прави нещо, а вината никога не е в блокиращия.
Трябва да ни е пределно ясно, че когато дадеш лагерни колички с по 700 конски сили на група мъже и им кажеш да се състезават, някои от тях всъщност ще го направят и не винаги ще са съгласни един с друг. Съществува такова нещо като състезателен инцидент и аз лично се радвам, че някои пилоти като Хамилтън и Шумахер днес са готови да опитат!
Автор е Sean в сайта f1fanatic
I agree with those saying it’s a question of philosophy and consistency. Either you want overtaking in F1 or you don’t, and the gap between an OK pass and an avoidable collision is far too narrow at the moment, too arbitrarily judged, not consistently judged and always with the comfortable benefit of hindsight by people in suits – it’s just saying “only have a go when you’re 100.0% certain you can make the pass” and it mitigates against the one thing the sport has been trying to achieve all these years.
At Monaco especially – as you saw when Schumacher passed Hamilton – passes are only made when there’s a level of co-operation from the guy being passed. There are still plenty of cases of drivers “closing the stable door after the horse has bolted” but the stewards have a tendency to rule that the quicker guy should have just sat in the queue and not done anything, and it’s never the fault of the guy doing the blocking.
We need to recognize that sometimes if you put a bunch of guys in a broom cupboard with 700 horsepower each, mix them up and tell them to race, some of them actually will and they won’t always agree. There’s such a thing as a racing incident and I’m personally glad that some drivers, like Hamilton and Schumacher today, are prepared to have a go.
Sean on f1fanatic.co.uk
Превод:
Нека си го кажем направо - всяко изпреварване на Монако може да се отсъди като прибързано и за това може би е по-добре всички просто да следват един друг и да се поставят табели "Забранено изпреварването" по пистата.
Съгласен съм с онези, които твърдят, че това е въпрос на философия и последователност. Или искаме изпреварвания във Формула 1 или не, а разликата между ОК маневра и удар, който е можело да се избегне, е прекалено малка в момента, прекалено произволно отсъждана, непоследователно наказвана и винаги разглеждана от костюмарите в удобна за тях дистанция във времето - те просто казват "Дръзни да тръгнеш, само когато си 100.0% сигурен, че можеш да изпревариш", а това противоречи на основната цел на спорта през всичките тези години.
Особено на Монако - както се видя, когато Шумахер изпревари Хамилтън - изпреварванията са възможни, само когато има определено ниво на сътрудничество от страна на изпреварвания пилот. Все още има твърде много случаи на пилоти, които "тръшват вратата на конюшната, чак след като коня е хукнал", но комисарите обикновено отсъждат, че по-бързият е трябвало да си седи отзад и да не прави нещо, а вината никога не е в блокиращия.
Трябва да ни е пределно ясно, че когато дадеш лагерни колички с по 700 конски сили на група мъже и им кажеш да се състезават, някои от тях всъщност ще го направят и не винаги ще са съгласни един с друг. Съществува такова нещо като състезателен инцидент и аз лично се радвам, че някои пилоти като Хамилтън и Шумахер днес са готови да опитат!
Автор е Sean в сайта f1fanatic
Последна промяна от escrime на Пон 30 май 2011 10:02, променено общо 1 път.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта