Впечитления от първа проба - днес бях в завода и ги обстойно изследвах
тва с10 малката въшка

- няма такава смешна кола - цифрите от километража все едно съм ги рисувал аз в първи клас ....багажника е голям колкото да ми събере несесера за бръснене - питам ги младоците дето ги сбират по схема от Лего

- тва що няма подкалници на задните гуми
- Ми господине - то покритието е от спицялна материя дету абсорбира шумовете - няма нужда от подкалници
Хувъра има достойна визия - ама багажника му е -

- осем стека /с шест двулитровки / бира ще събере и евентуално една морена с фъстъци и то в натрошено състояние
с 30 ми се стори с хубава визия -с изключение пак на рисуваните на ръка цифри на километража

- огромен багажник
пикапа ми е най - интригуващ - три схеми на задвижване 2H - 4H - 4L - без блокаж
дизела е добър - много
това са ми първите впечатления - скоростният лост на Хувъра ми се стори кекав - нещо не вярвам да издаяни на моите кралимарковски ръчки и спийд смяна на предавки
цехът е чист като аптека
само млади и надъхани момци ще ги събират
видях чек-листа за последните проверки

/това е фирмена тайна - иначе ще се напикаете от смях /
и въпреки всичко се гордея , че най-накрая ще имаме реално съществуващо българско автомобилостроене , пардон автомобилосглобяване
след Рено Фиат и Москвич Роувър.... дори и Грейт Уол да е - хаирлия да е !!!
