За ксенона
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: За ксенона
На моите (Депо) си пише DC,а и май крушка Д2С няма друга освен ксенонова.
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: За ксенона
radi_nrj написа:slimmer написа:ще гледат и за измиване и автоматично ниворегулиране...
Аз съм готов да се хвана на бас, че има коли излязли от завода с Xenon и без нивомат. Какво правят с такива?
естествено, че има...
- slimmer
- Мнения: 1012
- Регистриран на: Чет 24 апр 2008 7:36
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: TDI-AJM 2002
- Местоположение: София
Re: За ксенона
bai_ILIA написа:radi_nrj написа:slimmer написа:ще гледат и за измиване и автоматично ниворегулиране...
Аз съм готов да се хвана на бас, че има коли излязли от завода с Xenon и без нивомат. Какво правят с такива?
естествено, че има...
Малко се съмнявам някой производител да си позволи да пуска превозно средство в Европа, неспазило регулациите на ЕС. Най-малкото после ще им се видят тесни сервизите за колите, които ще бъдат върнати за добавяне на такава система...
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: За ксенона
slimmer написа:Малко се съмнявам някой производител да си позволи да пуска превозно средство в Европа, неспазило регулациите на ЕС. Най-малкото после ще им се видят тесни сервизите за колите, които ще бъдат върнати за добавяне на такава система...
Ако не се лъжа ксеноновите светлини се появиха много преди автоматичното ниво регулиране...
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: За ксенона
slimmer написа:Малко се съмнявам някой производител да си позволи да пуска превозно средство в Европа, неспазило регулациите на ЕС. Най-малкото после ще им се видят тесни сервизите за колите, които ще бъдат върнати за добавяне на такава система...
Във фирмата имаме Сивик 2007 година с фабричен ксенон на рефлекторни фарове и без нивомат. (Купувана е чисто нова от Хонда).
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: За ксенона
А някой случайно да знае от кога са влезли в сила тези изисквания? Щото тук даваме примери със стари автомобили. Аз се загледах в ценовата листа на Поло преди няколко месеца и видях, че заводския ксенон задължително върви с миячки на фаровете и нивомат.
- slimmer
- Мнения: 1012
- Регистриран на: Чет 24 апр 2008 7:36
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: TDI-AJM 2002
- Местоположение: София
Re: За ксенона
Не претендирам за свръх-коректност, просто разсъждавам спрямо законите на ЕС. Може щом в България такова нещо не се изисква да са пуснали за тук модел без авто-регулиране... Това обаче означава, че двамата заинтересовани (собственикът и производителят) ще получат голяма честитка ако си синхронизираме закона с европейските норми - собственикът ще трябва да ходи при производителя да му монтират авто-регулиране (в най-добрия случай за сметка на производителя)...
dlug, всичките снимки на Civic 2007-ма (т.е. 2006), които видях в интернет, и повечето, които съм виждал по улиците, с OEM HID са с лупи, а не с рефлектор, ще ми е интересно да видя снимка на служебната ви, както и дали на фара има гореспоменатите означения с D. Не го приемай за заяждане, просто ми е интересен случая.
stefan4o, за България официално май не са влезли, просто доклкото видях в ТехноТест правят сертификации според евронормите. В ЕС не знам откога са влезли - пишеше си го в нормата май, ама не си спомням.
dlug, всичките снимки на Civic 2007-ма (т.е. 2006), които видях в интернет, и повечето, които съм виждал по улиците, с OEM HID са с лупи, а не с рефлектор, ще ми е интересно да видя снимка на служебната ви, както и дали на фара има гореспоменатите означения с D. Не го приемай за заяждане, просто ми е интересен случая.
stefan4o, за България официално май не са влезли, просто доклкото видях в ТехноТест правят сертификации според евронормите. В ЕС не знам откога са влезли - пишеше си го в нормата май, ама не си спомням.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: За ксенона
Ето обща снимка на фара

Означението в горната част

Означението в долната част

И капачката на фара (надписа 25000V can kill кефи
)

Не разбирам от маркировките на фара, но от това което четох стигам до извода че...
Другото което разбирам е, че Е1 означава, че фарът е одобрен за използване в Германия. Някой може да се наеме да обясни по-подробно какво означава.
Поне надписа D2R е ясен

Означението в горната част

Означението в долната част

И капачката на фара (надписа 25000V can kill кефи


Не разбирам от маркировките на фара, но от това което четох стигам до извода че...
Маркировка HCHR на японских автомобилях означает - HID C Halogen R, т.е. ближний ксенон, дальний галогеновый свет.
Другото което разбирам е, че Е1 означава, че фарът е одобрен за използване в Германия. Някой може да се наеме да обясни по-подробно какво означава.
Поне надписа D2R е ясен
- slimmer
- Мнения: 1012
- Регистриран на: Чет 24 апр 2008 7:36
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: TDI-AJM 2002
- Местоположение: София
Re: За ксенона
Е този фар си е за ксенон на късите (00DC). Не знам когато сте я купували как е предлагана, но ето в момента от honda.bg:
Двойнооптични ксенонови фарове, автоматично регулируеми по височина - О (опция)
Така че или го има и не работи (или не знаете че работи), или е някаква по-стара спецификация, която ми е интересно дали не подлежи на глоба по ЕС пътищата поради липса на авто-ниво.
За мен ако има Е-нещо си, значи, че може да се ползва из Европата. Друг е въпросът, че китайците си го слагат за щяло и нещяло по разни фарчета и DRL-и (преди малко гледах един уж E4 сертифициран DRL, който вади скромните 60 лумена, което е далеч от около 400-те, които са по нормите /доколкото съм запознат де/).
Сега се зачетох в това, което са писали руснаците - Е1 значи, че фарът е одобрен в Германия. Тя щом е в ЕС, би трябвало фарът да е легален за ползване във всички страни от съюза. Т.е. ако имаш нещо, с E2, одобрено във Франция, би трябвало да може да си караш, където си поискаш из ЕС с него.
Двойнооптични ксенонови фарове, автоматично регулируеми по височина - О (опция)
Така че или го има и не работи (или не знаете че работи), или е някаква по-стара спецификация, която ми е интересно дали не подлежи на глоба по ЕС пътищата поради липса на авто-ниво.
За мен ако има Е-нещо си, значи, че може да се ползва из Европата. Друг е въпросът, че китайците си го слагат за щяло и нещяло по разни фарчета и DRL-и (преди малко гледах един уж E4 сертифициран DRL, който вади скромните 60 лумена, което е далеч от около 400-те, които са по нормите /доколкото съм запознат де/).
Сега се зачетох в това, което са писали руснаците - Е1 значи, че фарът е одобрен в Германия. Тя щом е в ЕС, би трябвало фарът да е легален за ползване във всички страни от съюза. Т.е. ако имаш нещо, с E2, одобрено във Франция, би трябвало да може да си караш, където си поискаш из ЕС с него.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: За ксенона
slimmer написа:...
Двойнооптични ксенонови фарове, автоматично регулируеми по височина - О (опция)
Така че или го има и не работи (или не знаете че работи), или е някаква по-стара спецификация, която ми е интересно дали не подлежи на глоба по ЕС пътищата поради липса на авто-ниво....
Сега се зачетох в това, което са писали руснаците - Е1 значи, че фарът е одобрен в Германия. Тя щом е в ЕС, би трябвало фарът да е легален за ползване във всички страни от съюза. Т.е. ако имаш нещо, с E2, одобрено във Франция, би трябвало да може да си караш, където си поискаш из ЕС с него.
От това което си написал става ясно че дори и сега регулирането по височина е опция, т.е. ако не си я поръчаш няма да ти я сложат. (или става въпрос за целият комплект фар

Тази хонда е купувана през май 2007. И не, няма автоматично регулиране

Да не говорим колко време ще мине докато в България изчистят тези неща.
P.S. Съвсем между другото да кажа, че този въпросен ксенон дава отблясъци когато застана срещу стена. Моят китайски ксенон на моите фарове с лупи няма отблясъци. Според вас ако сте насрещно движещ се срещу кого ще бъде по-кофти? Но моят трябвало да се забрани... аз ще остана без коментар

- slimmer
- Мнения: 1012
- Регистриран на: Чет 24 апр 2008 7:36
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: TDI-AJM 2002
- Местоположение: София
Re: За ксенона
dlug написа:Двойнооптични ксенонови фарове, автоматично регулируеми по височина - О (опция)
P.S. Съвсем между другото да кажа, че този въпросен ксенон дава отблясъци когато застана срещу стена. Моят китайски ксенон на моите фарове с лупи няма отблясъци. Според вас ако сте насрещно движещ се срещу кого ще бъде по-кофти? Но моят трябвало да се забрани... аз ще остана без коментар
Според мен двете неща са свързани в една опция, няма и как иначе, ако трябва да е ЕС-съвместима.
Иначе за лупите и аз съм в същото положение като теб, ама както са тръгнали нещата, може да си връщам старите фарове

- rogi88
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 22 фев 2011 12:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: За ксенона
Има ли глобени вече ? 

- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За ксенона
dlug написа:...
Другото което разбирам е, че Е1 означава, че фарът е одобрен за използване в Германия. Някой може да се наеме да обясни по-подробно какво означава.
Поне надписа D2R е ясен
От ясен та по-ясен -ксенонов рефлекторен фар одобрен за използване в ЕС

No.1 е ксенонова крушка D2R за рефлекторен фар,а No.2 D2S за лупа.Вижда се прословутата ограничителна тенекия

Може да го е писал някой назад...
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: За ксенона
icoico написа:....Откъде си сигурен ,че няма нивомат?...
Сега вече ме накара да се замисля

Re: За ксенона
Нивомат не е системата за за автоматично регулиране на фаровете. Автоматичното регулиране, е в самия фар. Фара контактува с датчици в колелетата, които подават инфо дали задницата примерно е натоварена и предницата съответно вирната. В този случай фаровете се смъкват леко надолу. Когато се пали колата и се вкл. фаровете, ясно може да се види че те мърдат, регулират се автоматично в зависимост от натоварването на колата. Ксенонова лампа за фар с лупа е цокъл D2S, за рефлектор D2R. Другото е Made in China.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта