Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Дачията до сега ми изглеждаха смешни, ама в сравнение с това "чудо" са цвете
- 7seconds
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 23 фев 2010 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Марково
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
g4r32 написа:Дачията до сега ми изглеждаха смешни, ама в сравнение с това "чудо" са цвете

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Браво за рaботните места!А дано скоро да отворим и още някой завод,да има производство,не само търговия и услуги 

- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Такааа... вчера бях на официалното откриване и мога да споделя няколко впечатления 
На този етап завода не е със завършен производствен цикъл и автомобилите пристигат на части готови за сглобяване. Предстои разширяване на цеховете (халетата са готови) и затваряне на цикъла. Въпреки това ми се струва, че заготовки и доста части ще продължат да пристигат готови от китай.
Иначе фабриката е огромна и модерна с много автоматика. Има си поточна линия, топло, осветено и адски чисто е вътре. Там работят само млади момчета (около 20 г) което е изключителен шанс за добра работа в града и околията. Инвестициите до момента били около 55 милиона лв...
Относно автомобилите... изглеждат учудващо истински, звучат като истински, и вървят като истински. Колкото и да съм резервиран не мога да отрека, че пикапа ми направи доста приятно впечатление. Колата е масивна и доста приятна на допир. Бензиновият двигател направо мърка. Вътре е широко и удобно. Пластмасите и копчетата по таблото са от евтина суровина, но със сигурност съм виждал и по-скапани изпълнения от доказани производители. Основен аспект е, че базовото ниво на оборудване е като за лукс изпълнение. Има си музика, кожа, климатик, DRL, фарове за мъгла и разни други лигавщини. Цената за базов пикап е към 26 000 лв което далеч не е много за подобна машина. Въпросния автомобил бил N1 на китайския пазар в класа си за последните 13 години
Има опция за фабрична газова уредба, а вече разработват и дизеловия агрегат.
Честно казано, ако бях земеделец или животновъд някъде на гъза на географията и си търсех проходима, удобна и в същото време товарна кола... много бих се замислил за този пикап. Има 5 години пълна гаранция 100% налични резервни части
На откриването имаше страшно много хора. Имаше много чуждестранни медии. Посланици, пУлитици, дУпетати и баровци. Бате Б.Б. кацна с хеликоптер специално за откриването...
Изприказваха се много приказки. Имаше големи обещания. Стиснаха се много ръце...
Надявам се всичко да е ок. Стискам палци и желая успех на производството и на младите пичове там. Дано всичко потръгне и повече подобни проекти да дадат прехрана и шанс за реализация на нашите момчета! Останалото не е от значение...
Ето съвсем малко снимки... Просто нямах време да снимам защото ми беше пламнала главата







На този етап завода не е със завършен производствен цикъл и автомобилите пристигат на части готови за сглобяване. Предстои разширяване на цеховете (халетата са готови) и затваряне на цикъла. Въпреки това ми се струва, че заготовки и доста части ще продължат да пристигат готови от китай.
Иначе фабриката е огромна и модерна с много автоматика. Има си поточна линия, топло, осветено и адски чисто е вътре. Там работят само млади момчета (около 20 г) което е изключителен шанс за добра работа в града и околията. Инвестициите до момента били около 55 милиона лв...
Относно автомобилите... изглеждат учудващо истински, звучат като истински, и вървят като истински. Колкото и да съм резервиран не мога да отрека, че пикапа ми направи доста приятно впечатление. Колата е масивна и доста приятна на допир. Бензиновият двигател направо мърка. Вътре е широко и удобно. Пластмасите и копчетата по таблото са от евтина суровина, но със сигурност съм виждал и по-скапани изпълнения от доказани производители. Основен аспект е, че базовото ниво на оборудване е като за лукс изпълнение. Има си музика, кожа, климатик, DRL, фарове за мъгла и разни други лигавщини. Цената за базов пикап е към 26 000 лв което далеч не е много за подобна машина. Въпросния автомобил бил N1 на китайския пазар в класа си за последните 13 години

Честно казано, ако бях земеделец или животновъд някъде на гъза на географията и си търсех проходима, удобна и в същото време товарна кола... много бих се замислил за този пикап. Има 5 години пълна гаранция 100% налични резервни части

На откриването имаше страшно много хора. Имаше много чуждестранни медии. Посланици, пУлитици, дУпетати и баровци. Бате Б.Б. кацна с хеликоптер специално за откриването...
Изприказваха се много приказки. Имаше големи обещания. Стиснаха се много ръце...
Надявам се всичко да е ок. Стискам палци и желая успех на производството и на младите пичове там. Дано всичко потръгне и повече подобни проекти да дадат прехрана и шанс за реализация на нашите момчета! Останалото не е от значение...
Ето съвсем малко снимки... Просто нямах време да снимам защото ми беше пламнала главата







- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
чудесни са,но може ли така да монтират газовото 

- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Между другото и на мен ми направи впечатление... Всъщност съм виждал и други автомобили с фабрична газ/метан и външен монтаж на бутилката... Наистина не знам кое е правилно... Аз си карам на бензинец 
ПП
Тия жици май щеше да е добре да са под някаква тапа или капачка...

ПП
Тия жици май щеше да е добре да са под някаква тапа или капачка...

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
groznika написа:Между другото и на мен ми направи впечатление... Всъщност съм виждал и други автомобили с фабрична газ/метан и външен монтаж на бутилката... Наистина не знам кое е правилно... Аз си карам на бензинец
ПП
Тия жици май щеше да е добре да са под някаква тапа или капачка...
Истински фенове... Един пластмасов калъф да бяха сложили отгоре


- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?


Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
на много H2 (хамъри) газовото се монтира по същият начин ...
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
VWGT написа:на много H2 (хамъри) газовото се монтира по същият начин ...
И това някакво успокоение ли трябва да е , клирънса на H2 е поне с 50 см по-голям т.е. е и по-малко верочтно да се удари бутилката. Тва не е " Великата стена" (дори и името е с китайски мотив), това е "велика простотия"
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
VWGT написа:на много H2 (хамъри) газовото се монтира по същият начин ...
Както и на Ниви-те се слага там. Метановите Кадита не бяха ли и те някъде отдолу?
Може би за офф-роуд не е най-подходящото решение, но вярвам, че при желание на клиента изрично да е в багажника, ще бъде монтирана там... АУУ забравих - там пък ти се смалява обемът на багажника и смачкава пружините - бахти гадните коли са това. Добре, че се не прецаках и си взех Поло!
Айде де, вероятно не е чак толкова зле, не мислите ли?! Все пак ако се ползва, за да ходиш до Витоша с него ( за каквото се ползват 90% от "джиповете") не мисля, че ще е проблем "външната бутилка". Още повече, че тя вероятно ще се откъсне при удар, а няма да се смачка и да експлоадира (както смятат много хора, които са твърдо против АГУ-бомбите).
Последна промяна от sam_boha на Сря 22 фев 2012 16:22, променено общо 1 път.
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Все си мисля, че при толкова малко атмосфери тази бутилка дори да бъде ударена и пробита просто ще изфъска газта и толкоз. Не мисля, че можем да говорим за експлозия при такова налягане освен ако няма възпламеняване разбира се 
На мултиплата например фабричния метан е под праговете от двете страни и е доста по-близо до земята от тази бутилка по-горе...
Както и да е. Май не е това най-важното в темата

На мултиплата например фабричния метан е под праговете от двете страни и е доста по-близо до земята от тази бутилка по-горе...
Както и да е. Май не е това най-важното в темата

- Сашо Белята
- Мнения: 1748
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?



- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
groznika написа:Все си мисля, че при толкова малко атмосфери тази бутилка дори да бъде ударена и пробита просто ще изфъска газта и толкоз. Не мисля, че можем да говорим за експлозия при такова налягане освен ако няма възпламеняване разбира се
На мултиплата например фабричния метан е под праговете от двете страни и е доста по-близо до земята от тази бутилка по-горе...
Както и да е. Май не е това най-важното в темата
Така е, проблема е че са много уязвими всички уреди по бутилката, виж как стърчат кабеляците. За това една кора щеше да е достатъчна там, нооо...

-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
газов котлон някой виждал ли е да се "взривява"???
Скоростта на горене на газта (пропан-бутан) е по-ниска от скоростта на горене на бензина. При пробив и възпламеняване, не е достатъчна да"влезе" в бутилката и да я взриви.
ОПасна е при натрупване на концентрация във въздуха.
Скоростта на горене на газта (пропан-бутан) е по-ниска от скоростта на горене на бензина. При пробив и възпламеняване, не е достатъчна да"влезе" в бутилката и да я взриви.
ОПасна е при натрупване на концентрация във въздуха.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта