groznika написа:Българската мечта е = собствено жилище (било то и панелка в краен квартал) и личен автомобил (пък бил той 20 годишен клозет).
Ако вземат и тази малка радост на българина принуждавайки го да си продаде автомобила на надин и да се качи на рейса... Е тогава вече ще има бунтове и размирици

Хехехе...излизам съвсем офтопик и дано не ме посекат

обаче хайде да посмятаме:
Четиристотин лева наем на двустаен апартамент плюс триста лева лизинг на китайска /българска кола(най-евтината на пазара).Ако няма деца, не яде, не ползва отопление, ток и вода, не си купува дрехи,не боледува, не зарежда гориво,не плаща застраховка и данък на новата си кола,масло не сменява а пък парите за първоначалната вноска да речем ги е спечелил от тотото...тогава на средния българин получаващ средната за момента/страната работна заплата от мисля 750 лева
бруто ПОЧТИ ще му стигнат парите да преживее месеца

Забележи, че не говоря от собствената си камбанария както и изобщо не споменавам ония три четвърти от населението за които 750 лева бруто са мечта непостижима, те да кажем както вика колегата отгоре са диви селяни и на тЕх кола им не трЕбЕ...та какво ще се получи? Нов китайскобългарски автомобил(най-евтиния на пазара) може да си позволи горе-долу десет процента от населението на държавата, което НАИСТИНА кардинално ще реши проблема със задръстванията

А...обаче...от тези 10 процента 9 процента КАТЕГОРИЧНО няма да си купят китайскобългарски автомобил(най-евтиния на пазара) по обясними причини(повечето си купуват Мерцедес

) което би трябвало да докара ГГ до скоропостижен фалит, не е ли така?