Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот joromnt » Чет 23 фев 2012 0:44


wolff1 написа:има си хубаво китайско и лошо китайско...

Адски вярно твърдение! Разликата я прави изпълнението и контрола на качеството.
Субективно се подхожда малко, и аз не вярвах че Дачия ще се наложи, ама се наложи.... Силно се надявам и с това производство да се случи така.
/а тая малката въшка ми се вижда като Ярис със друга емблема/




Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот Aprilia » Чет 23 фев 2012 1:23


icoico написа:За завода...дано на тях им потръгне и дано нас не ни огрее(скоро)някоя забрана за внос на автомобили над 5 години... :012:

На румънците дачийката направо им спре тока в това отношение, те поне намериха решение като си регистрират колите при нас, ама дано и нас не ни застигне тяхната участ че ще лоша работа, колите в БГ ще станат на половина като брой mhihi


wolff1
Мнения: 467
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот wolff1 » Чет 23 фев 2012 1:31


:012:[/quote]
колите в БГ ще станат на половина като брой mhihi[/quote]
още по хубаво. според мен, колата не е за всеки селски тарикат, на който баща му е спечелил 700 лв. от нивата и му е купил някъв дарак от италия на 20 год. и нашия да се прави на шумахер по пътищата, трябва нещата малко да се отсеят!


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот Aprilia » Чет 23 фев 2012 2:26


wolff1 написа::012:

колите в БГ ще станат на половина като брой mhihi[/quote]
още по хубаво. според мен, колата не е за всеки селски тарикат, на който баща му е спечелил 700 лв. от нивата и му е купил някъв дарак от италия на 20 год. и нашия да се прави на шумахер по пътищата, трябва нещата малко да се отсеят![/quote]
Ще почнат да влизат оооще по-големи дараци на 5-6 години с цени като за 20 годишна кола и на пазара няма да остане нищо читаво, да не говорим че няма да остане кола с реална година. С изказването ти не съм съвсем съгласен едно 80% от Голфовете във форума са 4-ки преди или около 2003-та година, не смятам че може да се категоризира че са кочини, да не кажем че ще са и сравнително малко дори голф5-ците които покриват 5-тте години mhihi


wolff1
Мнения: 467
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот wolff1 » Чет 23 фев 2012 2:40


Aprilia написа:
wolff1 написа::012:

колите в БГ ще станат на половина като брой mhihi

още по хубаво. според мен, колата не е за всеки селски тарикат, на който баща му е спечелил 700 лв. от нивата и му е купил някъв дарак от италия на 20 год. и нашия да се прави на шумахер по пътищата, трябва нещата малко да се отсеят![/quote]
Ще почнат да влизат оооще по-големи дараци на 5-6 години с цени като за 20 годишна кола и на пазара няма да остане нищо читаво, да не говорим че няма да остане кола с реална година. С изказването ти не съм съвсем съгласен едно 80% от Голфовете във форума са 4-ки преди или около 2003-та година, не смятам че може да се категоризира че са кочини, да не кажем че ще са и сравнително малко дори голф5-ците които покриват 5-тте години mhihi[/quote]
аз да съм казал че 4та струва 700 лв? май не си разбрал какво искам да кажа. Искам да кажа, че трябва да останат коли, които малко или много са коли а не дараци, които се купуват без да ги интересува собственика за тях, и повечето случаи се карат без ГО. Щот скиаш ли, дал съм 1000 лв. за нея, и без ГО я карам, най вече за краш кар кеф и квото стане щот съм бахти дивия и оборотен селянин раиш ли и трябва се права? А пък и ти да го попиташ пръчката, за кво има кола и той не може ти отговори?!


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот Aprilia » Чет 23 фев 2012 3:09


wolff1 написа:
Aprilia написа:
wolff1 написа::012:

колите в БГ ще станат на половина като брой mhihi

още по хубаво. според мен, колата не е за всеки селски тарикат, на който баща му е спечелил 700 лв. от нивата и му е купил някъв дарак от италия на 20 год. и нашия да се прави на шумахер по пътищата, трябва нещата малко да се отсеят!

Ще почнат да влизат оооще по-големи дараци на 5-6 години с цени като за 20 годишна кола и на пазара няма да остане нищо читаво, да не говорим че няма да остане кола с реална година. С изказването ти не съм съвсем съгласен едно 80% от Голфовете във форума са 4-ки преди или около 2003-та година, не смятам че може да се категоризира че са кочини, да не кажем че ще са и сравнително малко дори голф5-ците които покриват 5-тте години mhihi[/quote]
аз да съм казал че 4та струва 700 лв? май не си разбрал какво искам да кажа. Искам да кажа, че трябва да останат коли, които малко или много са коли а не дараци, които се купуват без да ги интересува собственика за тях, и повечето случаи се карат без ГО. Щот скиаш ли, дал съм 1000 лв. за нея, и без ГО я карам, най вече за краш кар кеф и квото стане щот съм бахти дивия и оборотен селянин раиш ли и трябва се права? А пък и ти да го попиташ пръчката, за кво има кола и той не може ти отговори?![/quote]
Прав си, пропуснал съм това за 700-те лева, но не виждам как едно ограничение от подобен род ще има позитивен ефект както го описваш, има си контролни органи които да следят за ГО, прегледи и т.н Това евентуално ограничение би служило не за да подобри парка, а просто в интерес на някои хора (поне във вида в който е направено в Румъния) за да се подобри автопарка има доста други механизми, ама всеки гледа парата и не му дреме. facepalm


wolff1
Мнения: 467
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот wolff1 » Чет 23 фев 2012 4:50


Aprilia написа:
wolff1 написа:
Aprilia написа:
wolff1 написа::012:

колите в БГ ще станат на половина като брой mhihi

още по хубаво. според мен, колата не е за всеки селски тарикат, на който баща му е спечелил 700 лв. от нивата и му е купил някъв дарак от италия на 20 год. и нашия да се прави на шумахер по пътищата, трябва нещата малко да се отсеят!

Ще почнат да влизат оооще по-големи дараци на 5-6 години с цени като за 20 годишна кола и на пазара няма да остане нищо читаво, да не говорим че няма да остане кола с реална година. С изказването ти не съм съвсем съгласен едно 80% от Голфовете във форума са 4-ки преди или около 2003-та година, не смятам че може да се категоризира че са кочини, да не кажем че ще са и сравнително малко дори голф5-ците които покриват 5-тте години mhihi

аз да съм казал че 4та струва 700 лв? май не си разбрал какво искам да кажа. Искам да кажа, че трябва да останат коли, които малко или много са коли а не дараци, които се купуват без да ги интересува собственика за тях, и повечето случаи се карат без ГО. Щот скиаш ли, дал съм 1000 лв. за нея, и без ГО я карам, най вече за краш кар кеф и квото стане щот съм бахти дивия и оборотен селянин раиш ли и трябва се права? А пък и ти да го попиташ пръчката, за кво има кола и той не може ти отговори?![/quote]
Прав си, пропуснал съм това за 700-те лева, но не виждам как едно ограничение от подобен род ще има позитивен ефект както го описваш, има си контролни органи които да следят за ГО, прегледи и т.н Това евентуално ограничение би служило не за да подобри парка, а просто в интерес на някои хора (поне във вида в който е направено в Румъния) за да се подобри автопарка има доста други механизми, ама всеки гледа парата и не му дреме. facepalm[/quote]
ограничението е че както преди, по малко хора можеха да си позволят кола, имаше повече място и някак си по добра култура на каране. сега куцо, кьораво и сакато се качило на кола и се мисли за шумахер, това ми е мисълта :да:


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот icoico » Чет 23 фев 2012 8:43


wolff1 написа:ограничението е че както преди, по малко хора можеха да си позволят кола, имаше повече място и някак си по добра култура на каране. сега куцо, кьораво и сакато се качило на кола и се мисли за шумахер, това ми е мисълта :да:


Не, че не си донякъде прав ама я ме подсети каква е средната работна заплата в България и що за нова кола може да си позволи човек с нея? Май по стар обичай слагаме каруцата пред коня ми се струва...


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот groznika » Чет 23 фев 2012 9:13


Българската мечта е = собствено жилище (било то и панелка в краен квартал) и личен автомобил (пък бил той 20 годишен клозет).
Ако вземат и тази малка радост на българина принуждавайки го да си продаде автомобила на надин и да се качи на рейса... Е тогава вече ще има бунтове и размирици :beat_butt2


wolff1
Мнения: 467
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот wolff1 » Чет 23 фев 2012 10:03


icoico написа:
wolff1 написа:ограничението е че както преди, по малко хора можеха да си позволят кола, имаше повече място и някак си по добра култура на каране. сега куцо, кьораво и сакато се качило на кола и се мисли за шумахер, това ми е мисълта :да:


Не, че не си донякъде прав ама я ме подсети каква е средната работна заплата в България и що за нова кола може да си позволи човек с нея? Май по стар обичай слагаме каруцата пред коня ми се струва...

идеята е защо при такава работна заплата, трябва да имаш кола? защо не градски транспорт. преди като заплатите си бяха горе долу същите но беше по скъпо да вземеш кола, нещата бяха май по добре нали? :да:


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот doaiena » Чет 23 фев 2012 10:15


wolff1 написа:
icoico написа:
wolff1 написа:ограничението е че както преди, по малко хора можеха да си позволят кола, имаше повече място и някак си по добра култура на каране. сега куцо, кьораво и сакато се качило на кола и се мисли за шумахер, това ми е мисълта :да:


Не, че не си донякъде прав ама я ме подсети каква е средната работна заплата в България и що за нова кола може да си позволи човек с нея? Май по стар обичай слагаме каруцата пред коня ми се струва...

идеята е защо при такава работна заплата, трябва да имаш кола? защо не градски транспорт. преди като заплатите си бяха горе долу същите но беше по скъпо да вземеш кола, нещата бяха май по добре нали? :да:



На колко години си лолф1, че ще говориш за онези времена кое как е било, не е било скъпо а трудно да си купиш кола, трудността се изразява във това да си дочакаш реда за нова кола, и не е имало кой знае колко избор, със връзки е можело да си купиш кола от кореком, не мога да те разбера какво целиш със твоите мнения, искаш да ни убедиш в това колко е хубаво да караш нова китайска кола сглобена в българия "майко мила", искаш да ни убедиш как тези китайски коли ще стимулират съсипаната ни от две десетилетия икономика, или как група хора ще станат от богати, още по богати!
Или ти имаш заделени 15хил.лв ще си купиш нова кола, и ще си я паркираш където искаш защото ще има много места на които ще могат да паркират богоизбраните или богопомазаните като теб!!!!!

Последна промяна от doaiena на Чет 23 фев 2012 10:20, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот groznika » Чет 23 фев 2012 10:15


wolff1 написа:...преди като заплатите си бяха горе долу същите...


Преди... преди нещата бяха много по-различни. Живота и ежедневието (особено в градовете) не бяха толкова динамични и личния автомобил беше лукс. Сега е необходимост.
Само ще ти кажа, че аз ако остана без кола оставам без работата която работя и харесвам. Просто длъжността ми изисква да съм мобилен по всяко време на денонощието.
Служебен превоз за което не се осигурява, а заплатата ми далеч не може да ми позволи нова кола дори на лизинг.


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот icoico » Чет 23 фев 2012 10:29


groznika написа:Българската мечта е = собствено жилище (било то и панелка в краен квартал) и личен автомобил (пък бил той 20 годишен клозет).
Ако вземат и тази малка радост на българина принуждавайки го да си продаде автомобила на надин и да се качи на рейса... Е тогава вече ще има бунтове и размирици :beat_butt2


Хехехе...излизам съвсем офтопик и дано не ме посекат death обаче хайде да посмятаме:

Четиристотин лева наем на двустаен апартамент плюс триста лева лизинг на китайска /българска кола(най-евтината на пазара).Ако няма деца, не яде, не ползва отопление, ток и вода, не си купува дрехи,не боледува, не зарежда гориво,не плаща застраховка и данък на новата си кола,масло не сменява а пък парите за първоначалната вноска да речем ги е спечелил от тотото...тогава на средния българин получаващ средната за момента/страната работна заплата от мисля 750 лева бруто ПОЧТИ ще му стигнат парите да преживее месеца :Mr Green Fun Забележи, че не говоря от собствената си камбанария както и изобщо не споменавам ония три четвърти от населението за които 750 лева бруто са мечта непостижима, те да кажем както вика колегата отгоре са диви селяни и на тЕх кола им не трЕбЕ...та какво ще се получи? Нов китайскобългарски автомобил(най-евтиния на пазара) може да си позволи горе-долу десет процента от населението на държавата, което НАИСТИНА кардинално ще реши проблема със задръстванията :patriot А...обаче...от тези 10 процента 9 процента КАТЕГОРИЧНО няма да си купят китайскобългарски автомобил(най-евтиния на пазара) по обясними причини(повечето си купуват Мерцедес mhihi ) което би трябвало да докара ГГ до скоропостижен фалит, не е ли така?


ivo_asenov
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна- кв.Виница

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот ivo_asenov » Чет 23 фев 2012 19:41


Колеги имам джип Греат уол ховер от 3 год.Ако някой го интересува нещо по него да пита и да не бърза да плюе за колата без дори да я е виждал.Не визирам всички във форума


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?

Мнениеот Aprilia » Чет 23 фев 2012 19:52


groznika написа:Българската мечта е = собствено жилище (било то и панелка в краен квартал) и личен автомобил (пък бил той 20 годишен клозет).
Ако вземат и тази малка радост на българина принуждавайки го да си продаде автомобила на надин и да се качи на рейса... Е тогава вече ще има бунтове и размирици :beat_butt2

Еветуален такъв закон (във всички мои мнения визирам това което стана в Румъния и тяхната обосновка на закона) ще засегне само новия внос, той няма да се забрани, но на коли които не са Евро3 или по-лошо Евро4 таксите при внос и регистрация ще се убийствени :shock В Румъния ако колата е под 2005 година таксата за регистрация мисля е около 3000 евро (поне това знам от румънци) това е и глевната причина да регистрират толкова коли в БГ (както и евтината гражданска разбира се). Да не говорим че във всики страни около нас внос на кола под Евро3 е или невъзможен или е обвързано с адски високи такси. Според мен е просто върпос на време е това да стане и тук, дори в една Македония мисля под Евро3 внос на кола е невъзможен (продавам на македонци и сърби коли и взимат само от евро3 нагоре). Това ще повиши цената на старите кочини които вече са регистрирани защото никои не може легално да те задължи да си смениш колата с по-нова, естествно има вратички за това като направят ГТП-тата невъзможни за минаване например mhihi




едит: А и още нещо интересно, казвате най-евтината кола на пазара, ама аз ли нещо не съм в час или Мото Пфое имаха оферти за Фиеста по-стар модел (при излизането на новия) на цени от около 13-14000 лева за базов модел ....... Базов базов, ма има клима и ел.стъкла, да кажем за градска кола какво повече трябва....
Патриот съм по душа, ама великата стена ша ма извинява, колкото и да е гаден Форда някакси по ми се струва удачно от този китайски тойлет mhihi



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта