
Па накря и му го мушнаха подобаващо

LILO&STICH написа:ама фетел показа какво аматьорче е ,като го натискат отзад![]()
Па накря и му го мушнаха подобаващо
LILO&STICH написа:ама фетел показа какво аматьорче е ,като го натискат отзад![]()
Па накря и му го мушнаха подобаващо
ahhi написа:LILO&STICH написа:ама фетел показа какво аматьорче е ,като го натискат отзад![]()
Па накря и му го мушнаха подобаващо
Той щото е аматьорче стана шампион и май пак ще го повтори ... А за хората дето само си чешат езиците просто нямам думи.
hooligan_sk написа:Въобще не сте прави за Фетел... ама въобще!! Момчето се е доказало като един от най-бързите пилоти в момента и продължава - само една дума казва всичко - УЕБЪР. Има същата кола, има опит, не е бавен, но 3ти сезон вече Фетел му прави до 0,5сек на обиколка при равни условия... Както казах вече - да му ядете г*за на Фетел
Ludia написа:ahhi написа:LILO&STICH написа:ама фетел показа какво аматьорче е ,като го натискат отзад![]()
Па накря и му го мушнаха подобаващо
Той щото е аматьорче стана шампион и май пак ще го повтори ... А за хората дето само си чешат езиците просто нямам думи.
в редбула и аз да завъртя 4 опознавателни обиколки и аз ще завърша пръв
hooligan_sk написа:Въобще не сте прави за Фетел... ама въобще!! Момчето се е доказало като един от най-бързите пилоти в момента и продължава - само една дума казва всичко - УЕБЪР. Има същата кола, има опит, не е бавен, но 3ти сезон вече Фетел му прави до 0,5сек на обиколка при равни условия... Както казах вече - да му ядете г*за на Фетел
escrime написа:Алонсо сам си беше виновен за несгодите в Макларън, понеже Рон му каза да си затваря устата, а новака го натисна здраво. Всички знаем какво стана след безбройните простотии през 2007...
Все си мисля, че ако Уебър тенденциозно получава по-слаб болид, то той щеше да даде отзвук. Миналата година на няколко пъти се чу какво си мисли, а тази година е доста тих. Или са го поставили на мястото му, или просто Фетел наистина е по-добър. Не забравяйте, че предстои да видим какво се случва ако Фетел няма перфектен болид под себе си... Вярно е, че с Торо Росо им скри шапките на Монца, но там пак е фактор настройката на болида. Т.е. като е сигурен в колата е много добър, но когато някой разполага с по-добра техника... предстои да видим...
П.П.: Няма пилоти и отбори, които да нямат спад във формата си. Не търсете под вола теле...
П.П.2: Истина е, че има политика... Фетел сигурно се чувства по-близък до австрийците, но пък Уебър нищо не е намекнал все още...
escrime написа:Решенията на FIA, относно ударите на Бътън:
The Stewards have reviewed the Incident involving Car 3 (L. Hamilton) and Car 4 (J. Button) on their 7th lap of the race. The Stewards reviewed the lines of several cars, including the two cars involved, using multiple angles of video evidence over several laps, the speed traces of both drivers, the GPS tracking data from the cars and have heard the drivers and team representatives.
The Stewards concluded that:
1) Exiting Turn 13 there was a legitimate overtaking opportunity for Lewis Hamilton as his speed was greater than Jensen Button’s.
2) Both drivers took lines substantially similar to many of the other drivers, and did not move as far to the left as the preceding driver, Michael Schumacher. At the moment afte Hamilton moved to the left to pass, Button looked into his mirror. It appears from the position of Hamilton at that moment [and is confirmed by the drivers] that Button was unlikely to have seen Hamilton.
3) At the point of contact Button had not yet moved as far to the left of the track as he had on the previous lap, or that Schumacher had on that lap.
The Stewards have concluded that it was reasonable for Hamilton to believe that Button would have seen him and that he could have made the passing manoeuvre. Further, the Stewards have concluded that it is reasonable to believe that Button was not aware of Hamilton’s position to his left. Therefore, the Stewards decide that this was a “racing incident” and have taken no further action.
Car 5 [Alonso] was on an out lap having pitted. Car 4 [Button] appeared to be firmly established on the inside line prior to the entry of the corner and drove onto the kerb to avoid Car 5 on the outside.
In view of the conditions and the statements by both drivers and their team representatives, the Stewards decide that this was a “racing incident” and have taken no further action.
На кратко - състезателни инциденти, без умисъл и явна вина на някой от пилотите...
club S1 написа:Стюардите прегледаха инцидента, включващ кола №3 (Л. Хамилтън) и кола №4 (Д. Бътън) в седмата обиколка от надпреварата. Стюардите проследиха състезателните линии на няколко различни автомобила, включително тези на горепосочените болиди, използвайки видеоматериали (заснети от множество ъгли в продължение на няколко тура), скоростите на въпросните пилоти, GPS проследяващите данни и изслушаха обясненията на състезателите и представителите на екипа им.
Стюардите заключиха, че:
При излизането от 13-ти завой Люис Хамилтън имаше реална възможност за изпреварване, тъй като скоростта му бе по-висока от тази на Дженсън Бътън.
И двамата пилоти използваха състезателни линии, подобни на тези на множество други техни колеги и движението наляво не бе толкова сериозно, колкото на преминалия преди тях Михаел Шумахер. В момента на изтегляне в ляво от страна на Хамилтън (с цел изпреварване), Бътън погледна в огледалото си. От позицията на Хамилтън в този момент изглежда (и бе потвърдено от пилотите), че е имало малка вероятност Бътън да види Хамилтън.
В момента на контакта Бътън все още не се бе преместил толкова наляво, колкото в предишния си тур или колкото наляво бе отишъл Шумахер в обиколката на катастрофата. Стюардите заключиха, че е нормално Хамилтън да е решил, че Бътън го е видял и затова е предприел маневрата. Освен това стюардите заключиха, че има основание Бътън да не е разбрал за промяната в позицията на Хамилтън.
Ето защо стюардите решиха, че това е състезателен инцидент и няма да има по-нататъшни действия.
Що се отнася до сблъсъка на Дженсън с Алонсо, то отново са били прегледани видеоматериалите и са изслушани състезателите. Установено е, че испанецът е бил в обиколка след излизане от пита, а англичанинът е вървял нормално по вътрешната линия преди влизането в завоя и се е качил на бордюра в опит да избегне Ферари-то. С оглед условията и изявленията на двамата пилоти, това също бе определено като състезателен инцидент.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта