да си дам моите 5 стотинки.
горкото ми Кади вече направи 10 лазарника и започнах да се ослушвам за нещо ново.
Фолксваген имат точно това което ми трябва ID Buzz, товарно, на ток, нищо че е 100к.
отивам да го гледам, отвън супер, отзад малко тесничко, вратите някакви странно дебели, ама карай, става. обаче се качих да го карам, пълна трагедия, 10 годишният ми таралясник, който купих за 30 и нещо е направен по-добре, с по-читави материали. та се отказах да се електрифицирам за сега. по-нататък ще е.
скромният ми досег до теслите е горе долу в същия тон. върви - космос, не се чупи, не иска нафта, масла и накладки, ама ебаси евтинията. как да дам 100-200к за кола, която е сглобена по толкова некадърен начин.
TESLA електромобил...
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: TESLA електромобил...
В стратегията на зеленизма и еко талибаните е всичко което може да се рециклира и използва обратно в индустрията.Така че напълно възможно е пластмасариите по колата да са от рециклирани бъркалки за кафе и капачки от бутилки .Друг е въпроса дали цените са релевантни за качеството което се предлага.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: TESLA електромобил...
проблемът дори не е толкова в материалите.
измислено и сглобено е криво.
например ID Buzz нямаш абсолютно никаква представа къде ти е предницата, стъклото е много далеч от водача и колкото и да точиш врат- ядец, не се вижда. в същия момент радиуса на завиване е по-голям от на кадито, койт не е малък също. аз с тази кола няма да мога да се оправя в градска среда.
измислено и сглобено е криво.
например ID Buzz нямаш абсолютно никаква представа къде ти е предницата, стъклото е много далеч от водача и колкото и да точиш врат- ядец, не се вижда. в същия момент радиуса на завиване е по-голям от на кадито, койт не е малък също. аз с тази кола няма да мога да се оправя в градска среда.
Re: TESLA електромобил...
Няма нищо от ЕА предложенията към момента на пазара , което да става за товарно , или работна кола. Тесла ще изкарат сайбъртръка , ама той нито ще е удобен за Европа , а и едва ли ще бъде представен по тези ширини.
Електрическото Кади е с твърде малко пробег , а за Нисанчето даже не ми се пише.
Та да , на този етап нищо подходящо няма в категорията баничарка , минибус , или пикап .
Това е причината аз също да не съм електрифициран .
Електрическото Кади е с твърде малко пробег , а за Нисанчето даже не ми се пише.
Та да , на този етап нищо подходящо няма в категорията баничарка , минибус , или пикап .
Това е причината аз също да не съм електрифициран .
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
при минибусовете този в Европа май е най https://ev-database.org/car/1240/Mercedes-EQV-300-Long
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: TESLA електромобил...
И полезен товар 940 кила, което е 6-7 човека, без много багаж.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Petrolhead написа:И полезен товар 940 кила...
Реалният полезен товар е 1690кг, но ЕС нещо се тутка да оправи този проблем.
https://www.fleeteurope.com/en/new-ener ... CVs&curl=1
Re: TESLA електромобил...
Карго електрокар за България няма много смисъл. Евентуално ако си в бизнес с ниско тегло на пратки и само в града. Еконт и Спиди имат еван коли из София, май бяха Рена. Ако ще нося строителни материали, надали ще искам електрокар.
Пък и реално в страни където няма забрани за ДВГ, няма много файда да си с електрокар за тежко карго. Транспортер дълга база (макс-а за B категория е тон и половина с почти 2т. полезен товар) Разхода му натоварен е 10 с нормално каране. Електрокар с полезен товар от 2т и обсег от над 300км не съществува към момента. Scania имат електрически влекач, който е рекламиран за 350км с товар от 40 тона и 250км с товар от 60 тона. 550к.с. е и има нещо от калибъра на 4000 нютона.
Което автоматично може да значи, че електрически влекач няма да пъпли с 20 на проходи и големи наклони. Т.е. има предимство пред ДВГ-тата.
За Европа има как да се имплементира това камионите, ама сме много далеч. При нас (Европа) все пак има законова мярка за непрекъснато шофиране на камион. Електрически камиони ще са чудесна алтернатива на ДВГ-тата за кратки разстояния. Примерно курсове София-Пловдив, като може да зарежда, докато разтоварва.
Месото в Метро от Испания, надали ще дойде скоро с електрически камион иначе.
Пък и реално в страни където няма забрани за ДВГ, няма много файда да си с електрокар за тежко карго. Транспортер дълга база (макс-а за B категория е тон и половина с почти 2т. полезен товар) Разхода му натоварен е 10 с нормално каране. Електрокар с полезен товар от 2т и обсег от над 300км не съществува към момента. Scania имат електрически влекач, който е рекламиран за 350км с товар от 40 тона и 250км с товар от 60 тона. 550к.с. е и има нещо от калибъра на 4000 нютона.
Което автоматично може да значи, че електрически влекач няма да пъпли с 20 на проходи и големи наклони. Т.е. има предимство пред ДВГ-тата.
За Европа има как да се имплементира това камионите, ама сме много далеч. При нас (Европа) все пак има законова мярка за непрекъснато шофиране на камион. Електрически камиони ще са чудесна алтернатива на ДВГ-тата за кратки разстояния. Примерно курсове София-Пловдив, като може да зарежда, докато разтоварва.
Месото в Метро от Испания, надали ще дойде скоро с електрически камион иначе.
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
От бусовете мисля ,че Transit има най-голям пробег 266-317 км и полезен товар 1600 кг мощност 270кс не му липсва мощност поради проблем, който е посочил колегата заради високата обща маса надхвърля кат Б
Re: TESLA електромобил...
https://www.investor.bg/a/444-novini/38 ... se-tarsene
https://www.investor.bg/a/447-analizi/3 ... romobilite
https://www.investor.bg/a/444-novini/38 ... ktromobili
Почва се ... субсидии, мита, намалено производство, съкращения. Да видим ние като потребители какво ще спечелим :)
https://www.investor.bg/a/447-analizi/3 ... romobilite
https://www.investor.bg/a/444-novini/38 ... ktromobili
Почва се ... субсидии, мита, намалено производство, съкращения. Да видим ние като потребители какво ще спечелим :)
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
При лекотоварните Форд действително доминира. (За момента ми е известен само един проблем с тях, след близо година ползване - пукат челни стъкла доста. Не знам напрежение ли е или някакъв дефект в самите стъкла, но е усезаемо повече от други бусове.)
Парадоксът е, че се продава един бус с различна товароносимост - за В и С категории
При лекотоварните проблемът е теглото и ограниченията. Не може да се сложи много голяма батерия и да се задържи в В категория.
В общи линии нещата са - искаш пробег, нямаш товароносимост. Искаш товароносимост, нямаш пробег.
Не е съвсем свързано, но Дачия показаха нюх в тази насока и набиха Спринг с 2 места - малък градски работен автомобил. С кади няма да се състезава, но факт, че си намира място под слънцето.
Парадоксът е, че се продава един бус с различна товароносимост - за В и С категории

При лекотоварните проблемът е теглото и ограниченията. Не може да се сложи много голяма батерия и да се задържи в В категория.
В общи линии нещата са - искаш пробег, нямаш товароносимост. Искаш товароносимост, нямаш пробег.
Не е съвсем свързано, но Дачия показаха нюх в тази насока и набиха Спринг с 2 места - малък градски работен автомобил. С кади няма да се състезава, но факт, че си намира място под слънцето.
Re: TESLA електромобил...
https://www.investor.bg/a/447-analizi/3 ... oizvodstvo
Tesla Inc. комбинира поредица от иновации, за да направи технологичен пробив, който може да промени начина, по който американският концерн произвежда електрически превозни средства и да помогне на главния изпълнителен директор Илон Мъск да постигне целта си да намали наполовина производствените разходи, пише Ройтерс, позовавайки се на източници, запознати с темата.
През това време у нас: https://www.investor.bg/a/519-ekologiya ... -za-evropa
Tesla Inc. комбинира поредица от иновации, за да направи технологичен пробив, който може да промени начина, по който американският концерн произвежда електрически превозни средства и да помогне на главния изпълнителен директор Илон Мъск да постигне целта си да намали наполовина производствените разходи, пише Ройтерс, позовавайки се на източници, запознати с темата.
През това време у нас: https://www.investor.bg/a/519-ekologiya ... -za-evropa
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: TESLA електромобил...
Не знам защо се учудваш на такива новини :) Всички водещи експерти в икономиката и финансите казват ,че до 2050 година Китай ще е технологично ,икономически и финансово номер едно в света задминавайки САЩ ,не случайно всека година в доклада на държавния департамент Китай се сочи като най-голямата заплаха за националната сигурност на САЩ и то не във военен аспект .
Re: TESLA електромобил...
Може ли да предоставиш ресурс за тези твърдения. Също така проблема с китайските електрокари не е качеството а ККП.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: TESLA електромобил...
Само ще вметна ,Урсула фон дер Лайен предупреди Китай със санкции ако предостави оръжия на Русия ....това стана няколко месеца след началото на войната .А точните думи бяха " В ЕС всеки ден влизат стоки от Китай за 1 милиард евро ,ако не искате да изгубите това заради санкции не помагайте на агресора " За останалото тря се чете :) Само ще вметна че преди 5-6 години САЩ нещо се бяха озъбили на Китай заради нарушаване на човешки права и веднага онез казаха "Ми ще преминем валутните си резерви от долари в евро " и проблема с човешките права спря да се коментира .Може да погуглиш колко от американския дълг е изкупила китайската централна банка и щи стане ясно защо експертите им дават такова бъдеще .
Още нещо ,по време на Ковид пандемията се видя колко е важна китайската икономика за целия свят и как в САЩ и Европа нямаха елементарни медицински изделия като ръкавици и престилки .После се оказа ,че над 50 от лекарствата или консумативите за тях са с произход Китай .В света има 3 индустриални центъра -САЩ,Германия и Китай .......швабите са ясни с тази зелена политика отиват скоро по дяволите ,Китай е в близост до много евтини енергийни ресурси и ценни руди и метали -разбирай руски .......Колелото се е завъртяло и няма спиране
Още нещо ,по време на Ковид пандемията се видя колко е важна китайската икономика за целия свят и как в САЩ и Европа нямаха елементарни медицински изделия като ръкавици и престилки .После се оказа ,че над 50 от лекарствата или консумативите за тях са с произход Китай .В света има 3 индустриални центъра -САЩ,Германия и Китай .......швабите са ясни с тази зелена политика отиват скоро по дяволите ,Китай е в близост до много евтини енергийни ресурси и ценни руди и метали -разбирай руски .......Колелото се е завъртяло и няма спиране
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта