Консумативи на чисто новите автомобили

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Консумативи на чисто новите автомобили

Мнениеот lyubobg » Вто 17 мар 2009 12:24


Tomcat написа:любо, много си зле честно.

опитвам се културно да ти обесня, ама не вдяваш. пак казвам, поради спецификата на производствения процес на автомобилите, не е възможно много коли да се заседят повече от 3-4 месеца където и да било по етапите на производство и доставка.

това за дисковете няма да го коментирам, очевидно не разбираш от автомобили и затова са ти простени подобни глупави изкзвания


Аз не съм зле, а съм взискателен - следващия път, когато решиш да правиш квалификации се замисли.
Прочети какво са ти писали колегите по-горе за Цитроените. Това не е единствения случай за който съм чувал нито единствената марка.
А за дисковете може би си от хората, които биха карали дискове втора ръка стъргани на струг "щото нищо им няма".
Аз не говоря за леката ръждичка, а за дебела проникваща ръжда която, като минат накладките през нея и накладките и дисковете стават на канали. Това става като си вземеш кола която е седяла 3 месеца и нагоре без да се кара нито 1 ден.




kiril_bulgaria
Мнения: 594
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево / Бургас

Re: Консумативи на чисто новите автомобили

Мнениеот kiril_bulgaria » Вто 17 мар 2009 13:05


В техниката има два технически термина - ръжда и корозия. Всеки един от тях има различно съдържание на дефеницията.


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Re: Консумативи на чисто новите автомобили

Мнениеот rexpitbul » Вто 17 мар 2009 13:08


Uneek написа:http://www.citroen-bg.net/forum/viewtopic.php?f=54&t=6443

На колега от ситроен форума са му продали "нова" кола която е седяла по складове 2 години :shock В България всичко е възможно


Toва не е в България само така си е по света и то от години ! Когато си търсех кола имаше много коректни хора написали дата на производство и дата на първа регистрация (примерно БМВ еди какво си ала бала инфо за колата и са добавили дата на производство 93, дата на първа регистрация 95-та) , като имаше случаи разликата в годините е 2-3-4 , което какво означава, че колата си е седяла доста време по складове ! И моят голф 2 е регистриран края на 90-та година, но маркировката по колата е от 89-та и проверката ми по ВИН също показва, че производството е 89-та но не сам го правил на проблем !

Последна промяна от rexpitbul на Вто 17 мар 2009 13:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Консумативи на чисто новите автомобили

Мнениеот KingoftheROAD » Вто 17 мар 2009 13:11


kiril_bulgaria написа: ...дефеницията...

такъв термин за пръв път чувам :012:


Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Консумативи на чисто новите автомобили

Мнениеот Atanas14 » Вто 17 мар 2009 13:46


lyubobg написа:
Tomcat написа:любо, много си зле честно.

опитвам се културно да ти обесня, ама не вдяваш. пак казвам, поради спецификата на производствения процес на автомобилите, не е възможно много коли да се заседят повече от 3-4 месеца където и да било по етапите на производство и доставка.

това за дисковете няма да го коментирам, очевидно не разбираш от автомобили и затова са ти простени подобни глупави изкзвания


Аз не съм зле, а съм взискателен - следващия път, когато решиш да правиш квалификации се замисли.
Прочети какво са ти писали колегите по-горе за Цитроените. Това не е единствения случай за който съм чувал нито единствената марка.
А за дисковете може би си от хората, които биха карали дискове втора ръка стъргани на струг "щото нищо им няма".
Аз не говоря за леката ръждичка, а за дебела проникваща ръжда която, като минат накладките през нея и накладките и дисковете стават на канали. Това става като си вземеш кола която е седяла 3 месеца и нагоре без да се кара нито 1 ден.


прочетох, цялата тема.
пак ще се опитам да обясня.
доста дълго време продавах нови автомобили, съответно съм поръчвал и продавал стотици такива.
1 случай - при поръчка на автомобил за конкретен клиент, този автомобили се произвежда специално за клиента, този автомобил ще има минимален пресой по складовете, тъй като трябва да се предаде в определен срок. самото производство на автомобил отнема буквално минути, поточни линии ала бала. клиента го чака примерно 3 месеца тъй като завода приема поръчки за след 2 и още 1 месец трае транспорта. повечето производители разполагат със временни складове в Унгария. там се карат всички коли за Източна Европа, при пристигането на автомобили в този склад в Унгария дилъра получава проформа фактура, трябва да плати автомобила преди да му бъде доставен. след като мине плащането автомобила се товари на автовоз и след 2-3 дни живот и здраве е в българското дилърство. няма престой никъде.

2 случай - автомобил на склад.
всеки дилър купува автомобили за своя сметка без да има клиент за тях. най-често тези автомобили са със стандартни екстри и стандартни цветове. това се прави с цел удволетворяване на бързащи клиенти. бройката на тези автомобили не е голяма поради малкият ни пазар и нежеланието на дилъра да затваря много пари в автомобили. тук престоят може да е по-дълъг в случай че дилъра няма пари или няма клиенти.

3 случай - най-вероятно историята на ситроена споменат по-горе.
всички дилърства в европа имат единна база от данни със свободни автомобили, които се намират най-често в транзитния склад. това са коли, които са поръчани от някой дилър и са останали непродадени, или клиента се е отказал или дилърът е преценил че няма да има нужда от колата. тук вече престоя може да е по-сериозен, често тези автомобили се продават на дилъра с по-висока отстъпка, тъй като заемат място в транзитния склад. както казах и преди българските дилърства са пълни мизерници, съответно не считат за нужно да уведомят клиента че автомобилът е преседял повече време на склад, и стават белите.

любо ако имаш други въпроси относно процеса на продажба на автомобили с радост ще ти помогна. И да зле си, ако ми беше дошъл в шоурума, беше ми се заврял по-капака на колата и ми беше заявил че няма да я вземеш, защото има ръжда, с чисто сърце бих те отписал като клиент.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Консумативи на чисто новите автомобили

Мнениеот One » Вто 17 мар 2009 14:09


Tomcat написа: ... И да зле си, ако ми беше дошъл в шоурума, беше ми се заврял по-капака на колата и ми беше заявил че няма да я вземеш, защото има ръжда, с чисто сърце бих те отписал като клиент.


моите уважения, към стотиците ти продажби на нови коли
Но това което казваш ме изпълва с недоумение как си го постигнал ...
Щото не ми се струва реално, да очакваш с/у себе си да имаш що годе нормален човек и да се опитваш да го убедиш, че ръждата по иначе чисто новия му автомобил е нещо нормално.....
не знам за кой вносител си работил и какъв тип са ти били клиентите, но най верочтно са били от тези, които не са изкарали парите си с честен труд и им е се тая какъв боклук вземат -само и само да кажат че е от магазина и за това не си правят труда да погледнат дори под капака.....


Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Консумативи на чисто новите автомобили

Мнениеот Atanas14 » Вто 17 мар 2009 14:13


One написа:
Tomcat написа: ... И да зле си, ако ми беше дошъл в шоурума, беше ми се заврял по-капака на колата и ми беше заявил че няма да я вземеш, защото има ръжда, с чисто сърце бих те отписал като клиент.


моите уважения, към стотиците ти продажби на нови коли
Но това което казваш ме изпълва с недоумение как си го постигнал ...
Щото не ми се струва реално, да очакваш с/у себе си да имаш що годе нормален човек и да се опитваш да го убедиш, че ръждата по иначе чисто новия му автомобил е нещо нормално.....
не знам за кой вносител си работил и какъв тип са ти били клиентите, но най верочтно са били от тези, които не са изкарали парите си с честен труд и им е се тая какъв боклук вземат -само и само да кажат че е от магазина и за това не си правят труда да погледнат дори под капака.....


уважавах клиентите които изказават собствено мнение, градивно критикуват и не се съгласяват с всичко което им се каже. на тези клиенти им обяснявах защо има ръжда и защо не трябва да се притесняват от нея. същите тези клиенти оставаха доволни, защото колите им вървят, дал съм им добра цена и знаят че ако имат въпроси ще им бъде отговорено точно, и няма да трябва да слушат търговски глупости за гаранции и тн.


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Re: Консумативи на чисто новите автомобили

Мнениеот ALESYZ » Вто 17 мар 2009 14:24


Абе хора, пари имате ли за такива коли, че сте толкоз претенциозни? На какво отгоре? Като сме толкоз умни, има една приказка, дай да ти видя парите. Не било все едно дали влизаш в шоурум-а със скъсан анцуг и гуменки или добре облечен. Не е, но само в църква(поне би трябвало). Аз ако имах пари за подобен автомобил (не казвам точно Toyota), сигурно щях да прочета тази тема и да си кажа, Toyota-нет. Дали я..... Но за едно съм абсолютно съгласен, трябва да правим информиран избор и да си търсим правата, когато е необходимо.


golf4GTI
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Консумативи на чисто новите автомобили

Мнениеот golf4GTI » Вто 17 мар 2009 15:36


човека явно си нема работа и ходи да си чеша езика,смешно е

Последна промяна от Pichaga на Вто 17 мар 2009 16:37, променено общо 2 пъти.
Причина: 9 БЕЗМИСЕЛНИ мнения, 8 от които, с главни букви, замисли се за бъдещето си тук!


los_tigros

Re: Консумативи на чисто новите автомобили

Мнениеот los_tigros » Вто 17 мар 2009 15:47


Май вие си нямате работа.Любо много точно е отбелязал безхаберието на повечето търговци в момента.Затова както вече казах много хора не са доволни от представителите на Тойота и идват да си купуват колите от тези в Русе.


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Консумативи на чисто новите автомобили

Мнениеот icoico » Вто 17 мар 2009 20:40


Аз пак нещо не доразбрах...Къде точно по кола на нула километра от магазина е нормално да има ръжда(не говорим за дискове mhihi )и защо това не бива да ни притеснява :?: Извън това оставам с впечатлението че голяма част от българските дилъри си прекарват времето в тършуване по складовете из цял свят за залежали 1-2-3 години бройки коли или такива с някакви фабрични дефекти които да закупят на някаква изгодна цена и да пробутат на гордия БГ купувач на "автомобил от витрината с найлоните".Малко примери-мой съсед преди известно време получи нов джип"Киа".След като му се порадва една седмица го забърса в мантинелите на Цариградско и о изненада-цялата лява страна се оказа вече веднъж китвана и боядисвана :lol: А пък двата ни абсолютно еднакви служебни буса VW T4 закупени едновременно от софийския представител по някаква причина на 50 000 км хвърлиха съединител,а на 70 000-турбо на иначе абсолютно дуракоустойчивия двигател 1.9 тди.Изводите-всеки сам.


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Консумативи на чисто новите автомобили

Мнениеот kimif2008 » Вто 17 мар 2009 21:09


абе нема ли некой дилър на некоя марка да ни опровергае,че стана страшно :screwy


Потребителски аватар
Svetilio
Мнения: 376
Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Консумативи на чисто новите автомобили

Мнениеот Svetilio » Вто 17 мар 2009 22:52


Чета и едно не мога да разбера :? - колко от вас биха си купили за любимата 12 годишна кола масло стояло на склад примерно 2 години или гуми с ДОТ 2007. Плащаме 130 лв за гума, но искаме да е НОВА :!: е това е вълшебната дума - за 30 000 лв всеки ще иска максимума за парите си! колегата ви го каза кратко и ясно - иска да е убеден че прави правилния избор. Ще спомена само за комичен случай на мой приятел . В шоурум-а влиза мъж на около 50-55 г. "простичко" облечен в поизносени но чисти дрехи. Поразпитва за точно определен модел и пакет оборудване. Пита за гаранции , поддръжка , иска да види подобна кола. След 30 мин разговор, конфигурации и алабала моя приятел му показва кола на склад близка до исканата. Правят тест драйв ,клиента пита за отстъпки. Впоследствие кандидат клиента културно пожелава приятен ден , благодари за вниманието и си тръгва - типичния "кибик" решил да се повози на кола за 70 000 лв.Следващата сутрин, въпросния господин се обажа по тел, пита за колко време може да получи караната кола , получава скромна отстъпка ако плати в брой, идва с найлонова торбичка от хипермаркет, плаща 70 000 лв и си тръгва щастлив.Фирмата вносител продава луксозен автомобил на ... случаен човек продал имот и осъществил мечтата си.Това да се случи отново - малко вероятно - но е пример ,че на г-н КЛИЕНТА се свалят звезди, особено в криза.

Е нашия клиент е видял, преценил че не иска "стара кола" и попита как е с другите марки , а вие го изядохте...
По темата - преди 2-3 седмици подкарах ново служебно Поло и всичко си му е като на нова кола - перфектно като сглобка и състояние - ще видим след време . За кризата в продажбите на автомобили -без коментар, писано много - само за седмица имам 2 зарибителни емаила /FORD Fiesta и Citroen / за продажби с над 10% корпоративна отстъпка като служител на определена компания за коли на склад в БГ - е не е случайно. Ако търговеца / представителството/ беше читав - щеше да обещае смяна на масло ,отсраняване на ръждите+допл. отстъпка дори/символична/ и да продаде колата...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Консумативи на чисто новите автомобили

Мнениеот morfei1 » Вто 17 мар 2009 23:44


Tomcat написа:3 случай - най-вероятно историята на ситроена споменат по-горе.
всички дилърства в европа имат единна база от данни със свободни автомобили, които се намират най-често в транзитния склад. това са коли, които са поръчани от някой дилър и са останали непродадени, или клиента се е отказал или дилърът е преценил че няма да има нужда от колата. тук вече престоя може да е по-сериозен, често тези автомобили се продават на дилъра с по-висока отстъпка, тъй като заемат място в транзитния склад. както казах и преди българските дилърства са пълни мизерници, съответно не считат за нужно да уведомят клиента че автомобилът е преседял повече време на склад, и стават белите.


Май БГ дилърите наблягат на 3-ти случай, което пък обяснява и по-чупещите се "нови" БГ автомобили.

Едно е сигурно, скоро няма да проявя интерес към нов автомобл закупен от БГ представителство. Поне докато, не се прекрати практиката с изчистването на залежалите автомобили.

Много ми е интересно кога ще вземат да предлагат коли без гаранции с по-ниска цена..... :roll: Аз лично не им искам гаранцията, нито обслужването. Някак си не ми допада идеята да ходя да изръся 50000лв. за един Голф и някой да пи казва: "Трябва да си направите каско в точно тази компания при тези условия. Трябва да си водите колата в сервиз точно на тези километри за еди какво си обслужване". Чувствам се като някакъв затворник и то със собствените си пари :| .


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Re: Консумативи на чисто новите автомобили

Мнениеот musura » Сря 18 мар 2009 0:29


lyubobg написа:
musura написа:Като влезеш във форума, под раздел "Основен" пише, цитирам:
Това е главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen.

Надявам се, че разбра вече, защо темата не е за "Основен"

Ако си чел внимателно темата, в нея питам задавам въпроса как е навсякъде положението и в частност как е при новите автомобили Фолксваген? Може там да е различно. Не става въпрос само за Тойота.


Бате Любо, ако ще се хващаме за всяка дума, дай да праскаме всичко в раздел "основен", като необходимото услови ще бъде просто някъде в темата да пише "VW" :idea:

Темата ти няма нищо общо с VW и някой колега правилно ти я е преместил, а и предполагам, че си запознат с правилата в които гласят, че все пак никой не е длъжен да ти дава обяснения какво, защо, как и кога е направил. За щастие на екипа на форума, тук все още КЗП няма юриздикция :idea:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen_gramatikov и 39 госта