как да караме икономично градско и извънградско
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 16:43, променено общо 1 път.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Пичове, значи ще се опитам да ви обесня...
Подаването на гориво се регулира от ECU, т.е. от компютъра на колата. Той определя колко гориво да се впръсква при различните режими на работа, на базата на показания на различни датчици - главните при бензиновите коли са: детонационен, дебитомер, ламбда сонда и датчик за оборотите.
Така например при празен ход ECU-то отчита, че дроселовата клапа е затворена, т.е. не се подава газ, и впръсква толкова гориво, колкото да поддържа 800 оборота (примерно).
При принудителен празен ход обаче, дроселовата клапа пак е затворена (не е натиснат педала на газта), но оборотите вече не са 800, а да кажем 2500 (например спускане на наклон на 5-а). По този начин ECU-то отчита, че това е принудителен празен ход, и НЕ впръсква никакво гориво, защото то просто не е необходимо.

Подаването на гориво се регулира от ECU, т.е. от компютъра на колата. Той определя колко гориво да се впръсква при различните режими на работа, на базата на показания на различни датчици - главните при бензиновите коли са: детонационен, дебитомер, ламбда сонда и датчик за оборотите.
Така например при празен ход ECU-то отчита, че дроселовата клапа е затворена, т.е. не се подава газ, и впръсква толкова гориво, колкото да поддържа 800 оборота (примерно).
При принудителен празен ход обаче, дроселовата клапа пак е затворена (не е натиснат педала на газта), но оборотите вече не са 800, а да кажем 2500 (например спускане на наклон на 5-а). По този начин ECU-то отчита, че това е принудителен празен ход, и НЕ впръсква никакво гориво, защото то просто не е необходимо.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Абе хора вие като не разбирате от дума поне четете литературата.
Колко пъти ви го обясняват и вие - Тома неверни
Принудителният празен ход спира подаването на гориво към инжекторите със сигурност и следователно разхода при ППХ е 0 и естествено е по-малък от този при пускане по инерция - ПХ
Моя е моноинжекция и за пример ще ви кажа и как се проверява работата на ППХ - откачаш тръбата за въздуха влизащ в агрегата за централно впръскване при работещ двигател, даваш газ до 3000 оборота и рязко пускаш педала /жилото/ - резултата е виден прекъсва се моментно подаването на гориво.
ПС При положение, че ключът ти е на контакт и алтернатора /имаш и серво и спирачки/ се въртят от съответните ремъци (защото при ППХ двигателя не само се върти ами то и с доволно високи обороти) какъвти е проблема - че ще ти загасне двигателя? , ами той реално е загасен
Колко пъти ви го обясняват и вие - Тома неверни

Принудителният празен ход спира подаването на гориво към инжекторите със сигурност и следователно разхода при ППХ е 0 и естествено е по-малък от този при пускане по инерция - ПХ
Моя е моноинжекция и за пример ще ви кажа и как се проверява работата на ППХ - откачаш тръбата за въздуха влизащ в агрегата за централно впръскване при работещ двигател, даваш газ до 3000 оборота и рязко пускаш педала /жилото/ - резултата е виден прекъсва се моментно подаването на гориво.
ПС При положение, че ключът ти е на контакт и алтернатора /имаш и серво и спирачки/ се въртят от съответните ремъци (защото при ППХ двигателя не само се върти ами то и с доволно високи обороти) какъвти е проблема - че ще ти загасне двигателя? , ами той реално е загасен

Последна промяна от dmitko на Сря 01 фев 2006 18:01, променено общо 1 път.
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 16:42, променено общо 1 път.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта