
Българин си поръчал Бугати Вейрон!
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Аз па си карам 18 годишната джета и съм 100% сигурен че спа по-спокойно от тоя и съм по-щастлив. И той лайна сере с извинение и той ще свърши като всички нас ... аз за себе си съм си доволен .. пред себе си знам как съм изкарал всеки лев за всичко което съм си купил и за това то ми доставя наистина радост .. колко са 50-60-70 години ?? сетете се за слънчевите изригвания .. тоя ще се пържи в ада
хах . а наздраве!

- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
musura написа:PoGo братко, таксите се плащат на общината и от там нататък, защо ши*аната община е решила да ги даде точно на бай Вълчо, който не си върши работата, и да продължава да му ги дава ... Общинския съвет и кмета са заа бай Вълчо, какво е виновен човека?
По тази логика той и Хитлер не е измислил газовата камера. Какво е виновен тогава

Ако беше истински честен човек щеше да си кара една кола за 50~100 000 и улиците на софия да са много много по-чисти.
п.п. аз не живея в София но ме е срам!!! че лицето на държавата е толкова мизерно

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Лицето на държавата е такова, каквото е задника й (народа).
Колегата по-горе dj_tuhla го е казал добре "колко са 50-60-70 г.?", а за някой по-малко. Защо да ги пропилява човек? Ако имам възможност аз също бих си купил възможно най-яката кола, която да ме кефи максимално.
Какво значи "Ако беше истински честен човек щеше да си кара една кола за 50~100 000 " - Същото нещо може да се каже за всеки - ела да видиш паркинга пред нашият блок - москвич-лада-москвич-москвич-трабант
Я си представи, че утре спра някоя по-лъскава колица за 15-20к до тях, дали съседите ми няма да си кажат за мен "Мръсник, изедник, от къде ги извади тези пари? Краде от нас, от народа, мръсни капиталисти, окрадоха България, която ние построихме ей с тези две ръце!"
Ние тук сме същите като моите съседи пенсионери, само, че понеже не сме на 60 лева пенсия и му пускаме гювеч на Вълка, да кара кола до 100к
Колегата по-горе dj_tuhla го е казал добре "колко са 50-60-70 г.?", а за някой по-малко. Защо да ги пропилява човек? Ако имам възможност аз също бих си купил възможно най-яката кола, която да ме кефи максимално.
Какво значи "Ако беше истински честен човек щеше да си кара една кола за 50~100 000 " - Същото нещо може да се каже за всеки - ела да видиш паркинга пред нашият блок - москвич-лада-москвич-москвич-трабант

Ние тук сме същите като моите съседи пенсионери, само, че понеже не сме на 60 лева пенсия и му пускаме гювеч на Вълка, да кара кола до 100к

- poGo
- Мнения: 637
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тука съм напълно съгласен!!musura написа:Лицето на държавата е такова, каквото е задника й (народа).
Тука не съм!musura написа:Я си представи, че утре спра някоя по-лъскава колица за 15-20к до тях, дали съседите ми няма да си кажат за мен "Мръсник, изедник, от къде ги извади тези пари?
Савсееем различни неща са да си купиш кола за 15-20 хил. (вече кредити се раздават под път и над път и ако си се решил да се загробваш твоя си работа) и да си купиш кола за 3 000 000!!! Второто е анална гавра с мъртвец - в случая с нас.
Новият Вълк засенчи по коли стария
Георги Крумов конкурира по лъскави коли предшественика си Румен Гайтански-Вълка. Вчера Крумов събра погледите на зяпачите в Боровец със сребрист "Мерцедес Макларън". Номерът на лимузината му е шест седмици. За да се снабдиш с подобна комбинация от шест еднакви цифри, е нужно да платиш 7500 лв. Толкова излиза и да изпишеш името си вместо номер на автомобила, както направи скандалният рапър Ванко 1.
Шефът на "Екуест" кара и мазерати, припомнят запознати.
Бившият собственик на столичната "Чистота" Румен Гайтански също бе известен със страстта си към скъпите коли. Той фучеше из София с "Бугати Вейрон".
Георги Крумов обикновено кара сам мазератито си. На символичната първа копка на курорта "Супер Боровец" той се появи със сребрист "Мерцедес Макларън"
................
много мръсен тоз бизмес бе
как миришеееее
Георги Крумов конкурира по лъскави коли предшественика си Румен Гайтански-Вълка. Вчера Крумов събра погледите на зяпачите в Боровец със сребрист "Мерцедес Макларън". Номерът на лимузината му е шест седмици. За да се снабдиш с подобна комбинация от шест еднакви цифри, е нужно да платиш 7500 лв. Толкова излиза и да изпишеш името си вместо номер на автомобила, както направи скандалният рапър Ванко 1.
Шефът на "Екуест" кара и мазерати, припомнят запознати.
Бившият собственик на столичната "Чистота" Румен Гайтански също бе известен със страстта си към скъпите коли. Той фучеше из София с "Бугати Вейрон".
Георги Крумов обикновено кара сам мазератито си. На символичната първа копка на курорта "Супер Боровец" той се появи със сребрист "Мерцедес Макларън"

................
много мръсен тоз бизмес бе
как миришеееее
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Това е интервю на Георги КРУМОВ от 2005, собственик на "Електронпрогрес": Всичките ни служители могат да работят по проекти на НАТО
Българската компания “Електронпрогрес” стана през миналата седмица първата у нас фирма, която влезе в списъка на предпочитаните партньори на НАТО. Кампанията сключи договор с агенцията на алианса за контрол, комуникации консултации, с който стана преференциален доставчик. “Електрон прогрес” работи в сферата на електронните технологии. Тя е собственост на бизнесмена Георги Крумов. То участва и в управлението на фонда “Екуест инвестмънт България”, който беше създаден за инвестиции у нас. Част от вече направените вложения са покупката на застрахователната компания “Витоша”, на кината на фалиралата компания “София филм”, на дял от веригата супермаркети “Фамилия” и внос на автомобилите “Фиат”, “Ланчия”, “Алфа Ромео”, “Мазда”, “Опел” и “Шевролет”.
--------------------
B: Как оценявате сключения договор между “Електрон прогрес” и НАТО за преференциален доставчик?
- “Електрон прогрес” стана една от малкото компании в НАТО и първата в България, която е сертифициране да получава поръчки директно от алианса. Доверието в нея прави този успех още по-голям. Защото в новоприета страна членка някой има доверие и казва, че в областта на информационните технологии ви разпознаваме като директен партньор на НАТО - а това е огромен успех. Откакто я приватизирахме през 2002 г., за последните три години в компанията са направени 2.5 млн. евро инвестиции. Виждате резултата днес. Заради добрия си мениджмънт компанията се развива изключително успешно. Струваше ми много усилия да създам добър екип, тъй като предният живееше в миналото, с грандомански представи и с чувството, че някой трябва да им подарява бизнес. “Електронпрогрес” беше в ужасно състояние, когато я приватизирахме. Не беше инвестирано в хора, от нея се крадеше най-откровено и персоналът беше демотивиран.
B: Прави впечатление, че сте събрали в екипа на компания бивши висши кадри от военното министерство и МВР. В същото време печелите големи проекти във военното министерство - изграждането на Националния военен команден център и проекта за информационна система на армията “Странджа”. Има ли директна връзка между тези два факта?
- Искам да посоча, че единственият клиент на “Електронпрогрес” е Министерството на отбраната. В този смисъл е съвсем нормално да привличам хора, които са от ведомството. Знаете, че нашата армия беше съкратена и прекрасни офицери със знания и опит бяха оставени на улицата. В нашата компания работят над 40 офицери с висши длъжности. Те познават отвътре работата на министерството и армията, познават нуждите й. Съвсем нормално е, знаейки това, да предлагаме най-конкретната оферта за спечелване на проект. Освен това, работейки по такива проекти, трябва да се спазват и стандартите за класифицирана информация на НАТО. Няма по-добри хора от бивши кадри на полицията и МО, които да познават начина за опазване на информацията. Всички наши служители са минали най-високата степен на секретност, която НАТО изисква за робата по проекти на алианса. Това допълнително ни помага. Има компании, които искат да работят по най-различни проекти, но те не могат, тъй като нямат натовски сертификат. Привличаме и изключително модерни млади хора с образование от Американския университет в Благоевград и Техническия университет, които носят съвременния опит на модерния мениджмънт.
B: Една друга ваша компания - “Милтех”, работи в тясно сътрудничество с американския гиган "Локхийд Мартин". Тя е един от претендентите за доставчик на нов изтребител за армията. Очаквате ли да изпълнявате частно офсетното споразумение по договора, ако "Локхийд Мартин" спечели проекта?
- “Милтех” е корпоративен консултант на всички компании, които са в "Локхийд Мартин". Всяка фирма от този консорциум има право да решава с кои други консултанти или лобисти да играе на пазара. До този момент не сме решили дали съвместно да участваме в състезанието за изтребителите поради една проста причина - нашата насоченост и специализация в комуникационните и информационните технологии. Дали ще участваме в състезанието за изтребителите много зависи от нашата вътрешна преценка дали бихме желали да се включим в област, в която не непременно чувстваме най-голямата си сила. Като консултант на “Локхийд Мартин”, ако бъдем помолени активно да лобираме за този проект, ще го направим.
B: Кой стои зад инвестиционния фонд “Екуест инвестмънт”?
- “Екуест инвестмънт” е фонд, който е финансиран от институции. Това са 97% от парите във фонда. Сред инвеститорите са Дойче банк, Комерсбанк, Райфайзенбанк, фондове като “Грифин кепитъл” и един от фондовете на Дойче банк, няколко водещи швейцарски банки и австрийски инвеститори. В момента “Екуест инвестмънт” има капитал от 117 млн. евро, които са предназначени изцяло само за България. От тях близо 70 млн. евро вече се инвестирани. Три процента от капитала е собственост на мениджърската компания, която го управлява. С равни дялове в нея участваме аз и двама финландски партньори. Те са инвестиционни банкери с по 15 години опит в бранша.
B: Фондът инвестира в покупката на кината, които бяха собственост на “София филм”. Как ще се справите с проблема, който възникна около неспазване на приватизационния договор за покупката на киносалоните?
- Компанията “София филм” не е спазила договора за приватизация и те се разправят с Агенцията за следприватизационен контрол. Ние сме придобили само активи, а не компанията. Не ни интересуват техните задължения. Не мога даже да го коментирам дали те имат или нямат право да продават кината. С този въпрос се занимаваха юристи. Ние сме ги придобили като активи, които не бяха развивани въобще. Знаете, че хората се ориентираха към модерните кинокомплекси и старите салони нямаха никакъв шанс като кина. Ако имаха такъв като бизнес, определено бихме били първите, които биха го възстановили. Например кино “Сердика” за последния месец на оперирането, преди нашето придобиване, имаше приход от 300 лв. Това не стига само за заплата на чистачката, а едва ли за нещо друго.
B: Истина ли е, че ще ги превръщате в магазини?
- В момента изследваме няколко концепции, даже сме обявили различни конкурси, за да решим в какво най-добре да бъдат превърнати. Една от концепциите за кино “Изток” предвижда и киносалони. Планираме построяването на висока сграда и изграждане на много модерен мултиплекс на върха на сградата. Не толкова голям като “Арена”, но вероятно с два-три салона. Тъй като тези кина са централно разположени, идеята ни е да ги развиваме, така че да могат да бъдат полезни на града, на района, в който са. В момента те са като язви в местата, където са разположени. “София филм” не е инвестирала в тях, нямаше и такива намерения. За “Екуест” това е една много малка част от инвестициите, които прави, и при всички положение ще бъде много добре, отколкото да стоят занемарени.
B: Как ще развива застрахователната компанията “Витоша”? Част от нея беше купена от австрийската “Уника”. Пазарът на застраховането става все по-конкурентен, нужни са нови продукти, с които да се пробие на него.
- Насочването към застрахователния сектор се базираше на анализ, който направихме на този сектор в България. Той показа, че животозастраховането е все още изключително слабо застъпено. В България то има огромен потенциал. Това, което смятаме да развиваме чрез животозастраховането, са нови, съвременни продукти, които “Уника” ще предложи на пазара. Австрийската компания взе 20% дял във “Витоша”, но постепенно ще придобият 51 и 75 процента до 2009 г. Другите посоки са свързани с болничното обслужване, коректното и бързо изплащане на щети. Освен това предлагането и на по специални схеми, при които, когато се прави застрахова “Живот” или медицинска застраховка. Те може да бъдат обвързани с дивиденти, когато липсват застрахователни събития. Това са доста по-сложни продукти, при които хората, които са застраховани, могат да видят части от инвестициите си в застраховането като спестявания. При специалните медицински застраховки “Уника” ще предложи извозването на хора с хеликоптер до болничните си заведения във Виена. Ще имаме такива ВИП застраховки, които ще позволят използването на болничната база в Австрия.
Разбира се, заедно с другите ни бизнеси виждаме много други възможности, като например предлагане на финансова услуга заедно със застраховане, тъй като имаме собствена лизингова компания. При продажбата на автомобили ще започнем да предлагаме и собствена лизингова услуга. В пакет със застраховането смятаме, че ще започнем да предлагаме на клиентите един изключително конкурентен продукт.
B: Смята ли “Уника” като част от дейността на фонда да инвестира в хотели и спа центрове у нас? Компанията има такъв бизнес в Австрия.
- Да, те притежават болници, хотели и една концепция, който се нарича “Витал спа клуб” - специални центрове, в които се извършва третиране на бизнесмени и на хора, които са уморени и стресирани. Това са част от продуктите, коти те предлагат за застрахованите при нея. Предполагам, че инвестициите в хотели и спа центрове ще бъде следващата ни стъпка. Тя е предмет на допълнително разбирателство с “Уника”. Засега ще бъдем съсредоточени върху развитие на “Витоша”. В момента, в който бъде приет законът за приватизация на болнични заведения, смятаме да насочим бизнеса си натам и да го свържем със застрахователната компания. Разбира се, че ще бъдем заинтересувани, но в по-далечна перспектива, и от хотели със спа центрове.
B: Какви са плановете ви за навлизане в пазара с автомобили? Прави впечатление, че акцентирате на италианската продукция.
- Акцентираме не само върху италианските автомобил. Имаме ”Мазда”, “Опел” и “Шевролет”. Наистина италианските марки са интересни, тъй като част от тях като “Фиат” са масова марка, която се развива бурно. Смятаме да използваме растежа на пазара в този сегмент. От година на година продажбите нарастват с по 40-50 процента. Затова и дойде интересът ни с автомобилите. Разбира се, всички тези бизнеси са свързани с останалите. Можем да предложим специални застраховки на специална тарифи на закупените от нас автомобили. Също така можем да предложим и лизинг. Както и обратно - на тези, които са застраховат при нас, можем да предложим да купят автомобили при много специални условия.
Българската компания “Електронпрогрес” стана през миналата седмица първата у нас фирма, която влезе в списъка на предпочитаните партньори на НАТО. Кампанията сключи договор с агенцията на алианса за контрол, комуникации консултации, с който стана преференциален доставчик. “Електрон прогрес” работи в сферата на електронните технологии. Тя е собственост на бизнесмена Георги Крумов. То участва и в управлението на фонда “Екуест инвестмънт България”, който беше създаден за инвестиции у нас. Част от вече направените вложения са покупката на застрахователната компания “Витоша”, на кината на фалиралата компания “София филм”, на дял от веригата супермаркети “Фамилия” и внос на автомобилите “Фиат”, “Ланчия”, “Алфа Ромео”, “Мазда”, “Опел” и “Шевролет”.
--------------------
B: Как оценявате сключения договор между “Електрон прогрес” и НАТО за преференциален доставчик?
- “Електрон прогрес” стана една от малкото компании в НАТО и първата в България, която е сертифициране да получава поръчки директно от алианса. Доверието в нея прави този успех още по-голям. Защото в новоприета страна членка някой има доверие и казва, че в областта на информационните технологии ви разпознаваме като директен партньор на НАТО - а това е огромен успех. Откакто я приватизирахме през 2002 г., за последните три години в компанията са направени 2.5 млн. евро инвестиции. Виждате резултата днес. Заради добрия си мениджмънт компанията се развива изключително успешно. Струваше ми много усилия да създам добър екип, тъй като предният живееше в миналото, с грандомански представи и с чувството, че някой трябва да им подарява бизнес. “Електронпрогрес” беше в ужасно състояние, когато я приватизирахме. Не беше инвестирано в хора, от нея се крадеше най-откровено и персоналът беше демотивиран.
B: Прави впечатление, че сте събрали в екипа на компания бивши висши кадри от военното министерство и МВР. В същото време печелите големи проекти във военното министерство - изграждането на Националния военен команден център и проекта за информационна система на армията “Странджа”. Има ли директна връзка между тези два факта?
- Искам да посоча, че единственият клиент на “Електронпрогрес” е Министерството на отбраната. В този смисъл е съвсем нормално да привличам хора, които са от ведомството. Знаете, че нашата армия беше съкратена и прекрасни офицери със знания и опит бяха оставени на улицата. В нашата компания работят над 40 офицери с висши длъжности. Те познават отвътре работата на министерството и армията, познават нуждите й. Съвсем нормално е, знаейки това, да предлагаме най-конкретната оферта за спечелване на проект. Освен това, работейки по такива проекти, трябва да се спазват и стандартите за класифицирана информация на НАТО. Няма по-добри хора от бивши кадри на полицията и МО, които да познават начина за опазване на информацията. Всички наши служители са минали най-високата степен на секретност, която НАТО изисква за робата по проекти на алианса. Това допълнително ни помага. Има компании, които искат да работят по най-различни проекти, но те не могат, тъй като нямат натовски сертификат. Привличаме и изключително модерни млади хора с образование от Американския университет в Благоевград и Техническия университет, които носят съвременния опит на модерния мениджмънт.
B: Една друга ваша компания - “Милтех”, работи в тясно сътрудничество с американския гиган "Локхийд Мартин". Тя е един от претендентите за доставчик на нов изтребител за армията. Очаквате ли да изпълнявате частно офсетното споразумение по договора, ако "Локхийд Мартин" спечели проекта?
- “Милтех” е корпоративен консултант на всички компании, които са в "Локхийд Мартин". Всяка фирма от този консорциум има право да решава с кои други консултанти или лобисти да играе на пазара. До този момент не сме решили дали съвместно да участваме в състезанието за изтребителите поради една проста причина - нашата насоченост и специализация в комуникационните и информационните технологии. Дали ще участваме в състезанието за изтребителите много зависи от нашата вътрешна преценка дали бихме желали да се включим в област, в която не непременно чувстваме най-голямата си сила. Като консултант на “Локхийд Мартин”, ако бъдем помолени активно да лобираме за този проект, ще го направим.
B: Кой стои зад инвестиционния фонд “Екуест инвестмънт”?
- “Екуест инвестмънт” е фонд, който е финансиран от институции. Това са 97% от парите във фонда. Сред инвеститорите са Дойче банк, Комерсбанк, Райфайзенбанк, фондове като “Грифин кепитъл” и един от фондовете на Дойче банк, няколко водещи швейцарски банки и австрийски инвеститори. В момента “Екуест инвестмънт” има капитал от 117 млн. евро, които са предназначени изцяло само за България. От тях близо 70 млн. евро вече се инвестирани. Три процента от капитала е собственост на мениджърската компания, която го управлява. С равни дялове в нея участваме аз и двама финландски партньори. Те са инвестиционни банкери с по 15 години опит в бранша.
B: Фондът инвестира в покупката на кината, които бяха собственост на “София филм”. Как ще се справите с проблема, който възникна около неспазване на приватизационния договор за покупката на киносалоните?
- Компанията “София филм” не е спазила договора за приватизация и те се разправят с Агенцията за следприватизационен контрол. Ние сме придобили само активи, а не компанията. Не ни интересуват техните задължения. Не мога даже да го коментирам дали те имат или нямат право да продават кината. С този въпрос се занимаваха юристи. Ние сме ги придобили като активи, които не бяха развивани въобще. Знаете, че хората се ориентираха към модерните кинокомплекси и старите салони нямаха никакъв шанс като кина. Ако имаха такъв като бизнес, определено бихме били първите, които биха го възстановили. Например кино “Сердика” за последния месец на оперирането, преди нашето придобиване, имаше приход от 300 лв. Това не стига само за заплата на чистачката, а едва ли за нещо друго.
B: Истина ли е, че ще ги превръщате в магазини?
- В момента изследваме няколко концепции, даже сме обявили различни конкурси, за да решим в какво най-добре да бъдат превърнати. Една от концепциите за кино “Изток” предвижда и киносалони. Планираме построяването на висока сграда и изграждане на много модерен мултиплекс на върха на сградата. Не толкова голям като “Арена”, но вероятно с два-три салона. Тъй като тези кина са централно разположени, идеята ни е да ги развиваме, така че да могат да бъдат полезни на града, на района, в който са. В момента те са като язви в местата, където са разположени. “София филм” не е инвестирала в тях, нямаше и такива намерения. За “Екуест” това е една много малка част от инвестициите, които прави, и при всички положение ще бъде много добре, отколкото да стоят занемарени.
B: Как ще развива застрахователната компанията “Витоша”? Част от нея беше купена от австрийската “Уника”. Пазарът на застраховането става все по-конкурентен, нужни са нови продукти, с които да се пробие на него.
- Насочването към застрахователния сектор се базираше на анализ, който направихме на този сектор в България. Той показа, че животозастраховането е все още изключително слабо застъпено. В България то има огромен потенциал. Това, което смятаме да развиваме чрез животозастраховането, са нови, съвременни продукти, които “Уника” ще предложи на пазара. Австрийската компания взе 20% дял във “Витоша”, но постепенно ще придобият 51 и 75 процента до 2009 г. Другите посоки са свързани с болничното обслужване, коректното и бързо изплащане на щети. Освен това предлагането и на по специални схеми, при които, когато се прави застрахова “Живот” или медицинска застраховка. Те може да бъдат обвързани с дивиденти, когато липсват застрахователни събития. Това са доста по-сложни продукти, при които хората, които са застраховани, могат да видят части от инвестициите си в застраховането като спестявания. При специалните медицински застраховки “Уника” ще предложи извозването на хора с хеликоптер до болничните си заведения във Виена. Ще имаме такива ВИП застраховки, които ще позволят използването на болничната база в Австрия.
Разбира се, заедно с другите ни бизнеси виждаме много други възможности, като например предлагане на финансова услуга заедно със застраховане, тъй като имаме собствена лизингова компания. При продажбата на автомобили ще започнем да предлагаме и собствена лизингова услуга. В пакет със застраховането смятаме, че ще започнем да предлагаме на клиентите един изключително конкурентен продукт.
B: Смята ли “Уника” като част от дейността на фонда да инвестира в хотели и спа центрове у нас? Компанията има такъв бизнес в Австрия.
- Да, те притежават болници, хотели и една концепция, който се нарича “Витал спа клуб” - специални центрове, в които се извършва третиране на бизнесмени и на хора, които са уморени и стресирани. Това са част от продуктите, коти те предлагат за застрахованите при нея. Предполагам, че инвестициите в хотели и спа центрове ще бъде следващата ни стъпка. Тя е предмет на допълнително разбирателство с “Уника”. Засега ще бъдем съсредоточени върху развитие на “Витоша”. В момента, в който бъде приет законът за приватизация на болнични заведения, смятаме да насочим бизнеса си натам и да го свържем със застрахователната компания. Разбира се, че ще бъдем заинтересувани, но в по-далечна перспектива, и от хотели със спа центрове.
B: Какви са плановете ви за навлизане в пазара с автомобили? Прави впечатление, че акцентирате на италианската продукция.
- Акцентираме не само върху италианските автомобил. Имаме ”Мазда”, “Опел” и “Шевролет”. Наистина италианските марки са интересни, тъй като част от тях като “Фиат” са масова марка, която се развива бурно. Смятаме да използваме растежа на пазара в този сегмент. От година на година продажбите нарастват с по 40-50 процента. Затова и дойде интересът ни с автомобилите. Разбира се, всички тези бизнеси са свързани с останалите. Можем да предложим специални застраховки на специална тарифи на закупените от нас автомобили. Също така можем да предложим и лизинг. Както и обратно - на тези, които са застраховат при нас, можем да предложим да купят автомобили при много специални условия.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: G&G, Google [Bot] и 36 госта