Ето стъпка по стъпка възстановяването на сериозно амортизиран волан от Октавия vRS.
Изходна позиция:

Най- износения участък:

Ако със забърсване с мека гъба и препарат за стъкла не се изчисти напълно, махаме окабеляването и...го вкарваме в мивката. Отново с мека гъба и течен сапун измиваме навсякъде. Аз повторих и с Меглио, понеже моя беше свински нацапан. Леко матов става- не се притеснявайте:

Почва да придобива вид. Оставяме го да изсъхне, но
не на директна силна слънчева светлина!

Ето най- износения участък след миенето и изсъхване:

Понеже кожата е перфорирана и се забелязваха непочистени дупки, ползвах от скъпите бебешки кърпички на дъщеря ми

След около 2 часа при сегашните жеги, волана би трябвало да е идеално сух.
Минаваме първия слой с концентрични движения- 2-3 пъти е достатъчно да се обиколи волана:


Чакаме поне 1 час. Повтаряме. Внимаваме да не остават неразмазани петна боя, понеже вече се образува релефно наслояване. 2-3 концентрични обиколко на волана са достатъчни.
След 1-2 часа, ако има нужда, може още веднъж да повторим.


Най- износения участък:

Получената разлика с цвета на бега се лекува изключително лесно- след почистване, минаваме 2-3 пъти през 30 мин със силиконов спрей, който забърсваме 5 минути след всяко нанасяне. Гумата се пропива, става меко лъскава, а не е мазна и не е дразнещо блестяща(снимката е 'преди', че спрея остана в колата :)):
