Кога е по-малък разхода на гориво?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 30 окт 2006 20:34


Нека и аз да се включа в този безмислен спор и да се почудя и аз малко как може да има хора които още не вярват че по наклон на скорост колата гори 0 на 100 и че ако не се подава бензин двигателя не може да се върти.Абе хора позамислете се малко и и се осъзнайте и както каза musura станахме за смях вече :wink:




Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Пон 30 окт 2006 20:56


и в крайна сметка май пак не се разбра :) дали телето е крава или коня - кобила :lol:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 31 окт 2006 8:38


Влязох в Google и видях че във всички форуми има такива спорове.
Та един питаше, ако на ППх няма горивен процес спира ли да пуши колата? :roll:
Явно при ППХ е по-икономично от режим празен ход, но моя Пасат когато го пусна на пета по наклон скороста ми пада и замръзва на 85-90км/ч и тогава го пускам по инерция да върви с около 100км/ч.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 31 окт 2006 12:48


kaloyan22 написа:Влязох в Google и видях че във всички форуми има такива спорове.
Та един питаше, ако на ППх няма горивен процес спира ли да пуши колата? :roll:
Явно при ППХ е по-икономично от режим празен ход, но моя Пасат когато го пусна на пета по наклон скороста ми пада и замръзва на 85-90км/ч и тогава го пускам по инерция да върви с около 100км/ч.
Ми ще влезеш я - нали т,ва ти разправям :wink: Не е чак толкова голяма икономията,че да се водят сума ти спорове...... :wink: :beer


Потребителски аватар
ori
Мнения: 170
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ori » Вто 31 окт 2006 18:24


Колеги, ще обобщи ли някой ко да праа за икономия кат се спускам по нанадолнище с пълна инжекция двигател щот наистина се обърках... :dontknow:
- на газ / бензин?
- на включен / изключен двигател?
- на скорост / на свободна предавка?


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 31 окт 2006 18:29


ori написа:Колеги, ще обобщи ли някой ко да праа за икономия кат се спускам по нанадолнище с пълна инжекция двигател щот наистина се обърках... :dontknow:
- на газ / бензин?
- на включен / изключен двигател?
- на скорост / на свободна предавка?
Ок на бензин на скорост задължително разхода е 0/100 гарантирано,на газ (освен ако не е с газов инжекцион) разход си има но е по добре пак на скорост заради ред други причини но на газ си гори макар и малко :wink: Тва е в общи линии и дано не се намери пак някой да започне да спори :wink:


Потребителски аватар
ori
Мнения: 170
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ori » Вто 31 окт 2006 18:37


Значи доколкото разбирам - карам си аз на включен двигател, на бензин, на 5-та скорост например и бордовия компютър въобще не подава гориво и колата си върви надолу с включен двигател и разход 0. Така ли е?


pipi_to
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pipi_to » Вто 31 окт 2006 18:39


Според мен е еднакво икономично, защото при спускане по инерция ще минеш по-голямо разтояние, защото двигателят не спира колата и следователно подаването на газ ще стане по-късно. Иначе при спускане на скорост, двигателят ще спира автомобила и ще се наложи по-рано подаване на газ (пък когато двигателят стигне 1800 оборота, вече няма ППХ).


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 31 окт 2006 18:46


Абе не знам как е по добре ама аз казвам как е и какво се случва с двигателя при спускане по наклон на скорост,това е апак кой какво ще прави си е негова работа и всеки си решава за него си как е по добре :wink:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 05 ное 2006 7:45


vw_golf_2_Memphis написа:Кейхин 2 също има такъв клапан :wink: Пробвах го :lol:

А да ми покажеш къде е този клапан за ППХ на кейхин-2


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Нед 05 ное 2006 10:04


ori написа:- на включен / изключен двигател?

тази глупост хич не трябваше да я пишеш :) 70% от изключените двигатели в движение завършват в някое дърво след като механично водача извади ключа от таблото и последва заключване на волана


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Нед 05 ное 2006 19:31


kaloyan22-Виж сега-Карам Голф 2 1,6 карбуратор с газова,в купето имам ключе с 3 положения,на газ,бензин и 0-ползва се когато се прехвърля от бензин на газ..Та сега,пускам по надолнище на газ,с обортомер съм,минавам 3000хил.оборота на 3-та,слагам ключето на НУЛА и си карам колата,има спирачки,музиката свири и фаровете си светят,като натискаш педала на газта,обаче няма никой..И сега какъв ми е разхода според теб :?:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Нед 05 ное 2006 22:11


vesellin написа:
ori написа:- на включен / изключен двигател?

70% от изключените двигатели в движение завършват в някое дърво след като механично водача извади ключа от таблото и последва заключване на волана

Незнам колко заблудена овца трябва да е някой,за да си извади ключа докато пуска колата по инерция :screwy :Mr Green Fun

Stefanoz написа:kaloyan22-Виж сега-Карам Голф 2 1,6 карбуратор с газова,в купето имам ключе с 3 положения,на газ,бензин и 0-ползва се когато се прехвърля от бензин на газ..Та сега,пускам по надолнище на газ,с обортомер съм,минавам 3000хил.оборота на 3-та,слагам ключето на НУЛА и си карам колата,има спирачки,музиката свири и фаровете си светят,като натискаш педала на газта,обаче няма никой..И сега какъв ми е разхода според теб :?:

Виждал съм как става и това доста ме учуди-напълно реално разход 0
Веднъж като бях се спуснал по инерция и явно не бях освободил от скорост,щото като свърши наклона и като реших да запаля и дадох на контакт-о,чудо-колата си запали.Добре,че не врътнах стартера :lol


fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот fisto » Нед 05 ное 2006 22:57


A как е при дизелите, или нафтата гори от тока на подгревните.
Ако на скорост без подаване на газ от педела разхода е 0.00л. аз съм
трамвай как да не се харчи гориво, все едно да светне лампата без ток. Който мисли, че НЕ харчи на скорост да върне ключа от контакт.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Нед 05 ное 2006 23:01


Крайно време е тая тема да се залупва! :gives: :lock: :lock: :lock: :lock: :lock: :lock: :lock: :lock:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 79 госта