


Проблем с КАТ и дневни светлини
- vurgala
- Мнения: 48
- Регистриран на: Сря 16 юни 2010 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
- Контакти:
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
Мятате някакви проценти нагоре надоло,като почнете 20,25,30,35,40,50% гледам обяви на модули и снимки на миждукащи дълги светлини.не бяха ли тези светлини за да се виждаме през светлата част на деня?сравнете СВЕТЛИНАТА от фабричен автомобил и тези от модулите които споменавате.струва ми се че са неефективни и незабележими и вариянт на отбиване на номера.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12126
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
Грешно ти се струва, намалените с проценти лампи са толкова намалени че не заслепяват, колега беше направил по начред грубата сметка 21 вата, а положението на лампата в рефлектора е такова че се вижда по отдалеч.
Просто трябва да го погледнеш на живо и да сравниш. И последно, в петък карах чужда кола в столицата, един приятел караше моята, нарочно карах преди него, до него и срещу него, не забелязах абсолютно никакво дразнене от дневните светлини на Н4 лампа с намалени на 30% дълги
Просто трябва да го погледнеш на живо и да сравниш. И последно, в петък карах чужда кола в столицата, един приятел караше моята, нарочно карах преди него, до него и срещу него, не забелязах абсолютно никакво дразнене от дневните светлини на Н4 лампа с намалени на 30% дълги
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
Zdravko Zankov написа:НО,точно с правилно монтирани DRL,със сертификат,с означението Е4,или кво беше там искаха да ме спират от движение монтанските полицаи.
Поспорихме 10 мин,накрая се разбрахме,че .
Досега са ме спирали 3 пъти от 2011 г все помиярски патрулки. С КАТ никога не съм имал проблеми с Е4 и ЛЕД . С помиярите съм спорил и все заплахи ,че са велики.да пишат акт ще обжалвам, но ще и заведа и гражданско дело с/у полицая.
Същата история и със седалките н 2 пъти /показвам книжката на автомобила на немски с вариацията на седалките , ако им отърва да пишат акт.
Просто помиярските патрулки ти губят времето. Сега май се поозъптиха с новата разпоредба.Не съм ги виждал скоро и по познатите места след завой на скрито място.
- Golf_Gogo
- Мнения: 147
- Регистриран на: Съб 05 юли 2014 14:41
- Автомобил: Passat Alltrack B8 + Golf 4
- Двигател: 2_0 TDI DFCA + 1_6 16V BCB
- Местоположение: гр. София
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
kris11 написа:Дано КАТ аджиите влязат по-скоро в час и да заплющат актове за намалени на % дълги вместо дневни,дай боже и спиране от движение.
В закона много ясно си пише КЪСИ или светлини за движение презь деня.
Колкото и да ти се иска, няма как да се случи, защото има автомобили, които от завода излизат с такава екстра и това се водят дневни светлини. При огромно желание от твоя страна, може да си спориш със съответните производители дали това е така или не ...
За това дали афтермаркет DRL модулите със същата функционалност заслепяват или не - зависи си от автомобила, настройката на модула, състоянието на фаровете и т.н. При маааалко желание и време може да се настрои като фабричен DRL и грам да не заслепява, като в същото време си изпълнява функциите пълноценно.
А относно колегата с поздравите и 5-те лв., искренно ме разсмя, за което изказвам огромни благодарности

-
- Мнения: 256
- Регистриран на: Чет 04 яну 2007 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
Много автомобили излизат от завода с ксенон, но има и такива с допълнително монтиран, нормалните и спазващи закона правят разлика. По същия начин, това че заводски автомобил излиза на пазара с дневни светлини (дълги на процент) не означава, че всеки може да си боцне модул с проценти по негов избор и да обяснява, че нямало проблем. Проблем има, контрол няма...
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
От законова гледна точка в Европа не се кара с намалени дълги светлини, както това се прави от години в Америка и Канада, иначе намалените дълги отговарят напълно на дефиницията за дневни светлини да се забелязват отдалеч, да не харчат много енергия и да не дразнят насрещно движешите се водачи на МПС. И преди да започнете с примерите Голф6 не ползва намалени дълги светлини
.

-
- Мнения: 256
- Регистриран на: Чет 04 яну 2007 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
L&R написа: иначе намалените дълги отговарят напълно на дефиницията за дневни светлини да се забелязват отдалеч, да не харчат много енергия и да не дразнят насрещно движешите се водачи на МПС. И преди да започнете с примерите Голф6 не ползва намалени дълги светлини.
Това, което си написал е несериозно.
Ако си със заводски дневни от такъв тип ОК, ако си монтирал модул с необходимата маркировка и сертификат, фаровете ти са с необходимата маркировка и си минал Технотес ОК, в останалите случаи сте в нарушение и подлежите на санкции. Всичко останали коментари трябва да започват с израза според мен...
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
Напълно сериозен съм, а ти дали си достатъчно компетентен за да започвам спора с теб?
- Golf_Gogo
- Мнения: 147
- Регистриран на: Съб 05 юли 2014 14:41
- Автомобил: Passat Alltrack B8 + Golf 4
- Двигател: 2_0 TDI DFCA + 1_6 16V BCB
- Местоположение: гр. София
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
virus_2005 написа:Ако си със заводски дневни от такъв тип ОК, ако си монтирал модул с необходимата маркировка и сертификат, фаровете ти са с необходимата маркировка и си минал Технотес ОК, в останалите случаи сте в нарушение и подлежите на санкции. Всичко останали коментари трябва да започват с израза според мен...
Че то по тази логика трябва да минаваш през Технотест и при преминаване от халогенна крушка към ксенон, по-голям размер джанти от фабрично предписаните, та дори и при допълнителен монтаж на климатик или навигационна система

Във всеки един пункт за ГТП и сервиз могат да ти настроят фаровете и DRL модула, така че да не пречи на останалите участници в движението, но в същото време автомобила да е забележим и в най-слънчевият ден.
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: Чет 04 яну 2007 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
L&R написа:Напълно сериозен съм, а ти дали си достатъчно компетентен за да започвам спора с теб?
Хубаво е човек да има самочувствие...
Според наредбата, монтирането на модула за дневни светлини се води изменение в конструкцията.
НАРЕДБА № Н-3
Чл. 3. (1) Изменение в конструкцията на ППС е:
1. всяка процедура по промяна в техническите данни на ППС, посочени в свидетелството му за регистрация или в конструктивни или технически характеристики на ППС, които са заложени от производителя по време на неговото производство или които са били одобрени по реда на наредбата;
2. добавянето на системи, компоненти, отделни технически възли и оборудване.
Може да коментираме и Наредба 86 и Правила № 87, в които е описана маркировката за одобрен тип. В случая на фара трябва да има маркировка оградена с окръжност буквата Е, следвана от отличителния номер на държавата, която е издала одобрението.
Искаш да ми кажеш, че всеки фар я има?! Дълбоко се съмнявам.
Не на последно място е и интензитета на светлина, която при самоделки дневни светлини не е ясно дали не е извън нормите.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
L&R написа:От законова гледна точка в Европа не се кара с намалени дълги светлини, ...
L&R написа:Напълно сериозен съм, а ти дали си достатъчно компетентен за да започвам спора с теб?
Лека нощ.
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: Чет 04 яну 2007 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
L&R написа:От законова гледна точка в Европа не се кара с намалени дълги светлини, ...
Видно си в голяма заблуда. Ти май не правиш разлика между фабрично и самоделка!
L&R написа:Напълно сериозен съм, а ти дали си достатъчно компетентен за да започвам спора с теб?
Лека нощ.
Хубаво е човек да има самочувствие, но по важно е да е с покритие.
Лека и на теб.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 13:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
Намалените дълги светлини заслепяват и не трябва да са разрешени.Колкото и да са намалени,крушките са опулени напред без никаква преграда като късите.Мен много ме дразнят такива изпълнения и според мен трябва да се санкционират по-сериозно.Не знам вас колеги как не ви заслепяват.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12126
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
Брех, ако си от София или Монтанско, напиши едно лично ще се разберем в удобно за двама ни време да се срещнем и да тестваме намалените ми дълги на 30%, сигурен съм че ще те убедя че не пречат
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Проблем с КАТ и дневни светлини
И аз съм насреща за тестове /Поморие и Бургас/ на намалени дълги /но моите са на 20% / 

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: 777 и 48 госта