СУВ vs стандартен лек автомобил
-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: СУВ vs стандартен лек автомобил
То при Ауди загубих нишката,ти за Пежо.
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: СУВ vs стандартен лек автомобил
Според мен, максимум 10% от Жипките се използват по предназначение. Всичко останало е гъзария.
Жипка и магистрала са почти несъвместими понятия.
Жипка на предно е пълна порнография.
Ама имали по висока позиция на седене. За гърбината това никак не помага. Знам, щот съм патил.
Високата позиция на седене Помага при градско каране. Обаче, като скочим всички на Жипки, тогава няма как да помага
И тогава ще дойде ерата на Биг Фуут
Жипка и магистрала са почти несъвместими понятия.
Жипка на предно е пълна порнография.
Ама имали по висока позиция на седене. За гърбината това никак не помага. Знам, щот съм патил.
Високата позиция на седене Помага при градско каране. Обаче, като скочим всички на Жипки, тогава няма как да помага

И тогава ще дойде ерата на Биг Фуут

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: СУВ vs стандартен лек автомобил
Бъркаш понятията, това за което говорим не са високо проходими автомобили!
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: СУВ vs стандартен лек автомобил
Баш за паркетниците ми е лакардията
Изключително тъпа мода!

- group®
- Темерут
- Мнения: 10081
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: СУВ vs стандартен лек автомобил
Добре
Дайте да дефинираме 'гъзария', за целите на темата?
Предложения?

Дайте да дефинираме 'гъзария', за целите на темата?
Предложения?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: СУВ vs стандартен лек автомобил
Каен на газ?
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: СУВ vs стандартен лек автомобил
Гъзария е всичко което не става за истински офроуд/не се използва за истински офроуд и Рейндж Роувър разбира се (не че е лош сам по себе си, но се вписва и в двете графи по-горе).
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Сря 15 авг 2018 7:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: СУВ vs стандартен лек автомобил
СУВ е най-малкото по-безопасен за пътницште от лек автомобил. По мое мнение, все повече хора се замислят за сигурността която предлагат автомобилите им. Доста хора си продават старите коли, защото не се чувстват достатъчно сигурни в тях.
Друг голям плюс е, че с нашата поддръжка на пътищата такъв автомобил е необходимост. Особенно зимата. Къде ще газиш из преспите и дупките с нормална кола?
Дори не е нужно да са 4х4.
Всеки паркетник върши идеално тази работа.
За офроуд има съвсем други машини, които ги вкарваш в гората, без да те е страх за кекавото им 4х4, ниският за терена картер и измислената им проходимост.
Няма нищо гъзарско в това да си купиш нов автомобил. За съжаление у нас думите "възможности" и "гъзария"явно са синоними. Както и малоумната завист на съседите, но сме си такива.
Друг голям плюс е, че с нашата поддръжка на пътищата такъв автомобил е необходимост. Особенно зимата. Къде ще газиш из преспите и дупките с нормална кола?
Дори не е нужно да са 4х4.
Всеки паркетник върши идеално тази работа.
За офроуд има съвсем други машини, които ги вкарваш в гората, без да те е страх за кекавото им 4х4, ниският за терена картер и измислената им проходимост.
Няма нищо гъзарско в това да си купиш нов автомобил. За съжаление у нас думите "възможности" и "гъзария"явно са синоними. Както и малоумната завист на съседите, но сме си такива.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: СУВ vs стандартен лек автомобил
ssssl написа:Според мен, максимум 10% от Жипките се използват по предназначение. Всичко останало е гъзария.
Жипка и магистрала са почти несъвместими понятия.
Жипка на предно е пълна порнография.
Ама имали по висока позиция на седене. За гърбината това никак не помага. Знам, щот съм патил.
Високата позиция на седене Помага при градско каране. Обаче, като скочим всички на Жипки, тогава няма как да помага![]()
И тогава ще дойде ерата на Биг Фуут
това за по добрата видимост е някаква утопия...или просто аз си карам кьорав или пък си карам опулен но въобще не ми е правило впечатление че качввайки се в джипа в който даже се понадигам да седна на седалката и е доста по висок от паркетниците видим повече отколкото в обикновен автомобил... дори напротив конкретно в случая при мен видимоста в непосредствена близост до колата я НЯМА...ако спра до 50-70см висока кашпа, камък отляво или отдясно или отпред и забравя въобще не се вижда от
високата позиция на седене. и големия габарит.... а пък ако някой си мисли че може да вижда над колите ...да се ориентира към камион....единственото за което е оправдано използването на подобен тип автомобил е излизане извън пътя -не говоря за офроуд а за пикник на полянка до язовира по черен път...на фрее къмпинг до плажа....но за каране по асвалт се губи смисъла според мен и недостатъците са повече от предимствата....според мен за града малък компактен икономичен автомобил....поло ...за предимно градско каране и по рядко семейно излизане извън града голф...за чести уикенди извън града пасата...за чести излети сред природата достъп до вили по черни пътища псевдо джипки....за офроудъри...амарок-не че е най добрият но говорим за фолксваген...за турбо гъзари и хора с пари всичко по скъпо и по голямо....за мен от гледна точка на рабочий клас това е ефективния практичен и икономически оправдан избор ....
Последна промяна от silent на Съб 01 юни 2019 9:07, променено общо 1 път.
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: СУВ vs стандартен лек автомобил
Пътищата в Германия и Америка са хубави, но и там бъка от Жипки. И в БГ не са чак толкова лоши. С нискя ми л.а. преминавам през повдигнати пешеходни пътеки по-бързо от доста Жипки...Пазят си ги
Жипка драйвърът е склонен да направи компромис с разход и динамика, за да му е по-сигурно. Да не дава Господ, но за никаква сигурност не може да се говори, ако някоя S класа "бутне" някоя малка Жипка, дето е 2 пъти по-лека...

Жипка драйвърът е склонен да направи компромис с разход и динамика, за да му е по-сигурно. Да не дава Господ, но за никаква сигурност не може да се говори, ако някоя S класа "бутне" някоя малка Жипка, дето е 2 пъти по-лека...
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: СУВ vs стандартен лек автомобил
Колеги пак започнахте да слагате общият знаменател. Отрекохте половинава автомобилна индустрия като абсолютно ненужна, всичко що е по-различно от общоприетото не става. По-същата логика трябва да анатемосаме всичкия тунинг, всичкия афтърмаркет, ретро-класика, масъл и т.н.
Тея с напомпаните хечове на кви се праят, ПОД НОЖА. Тея тунерите, циркаджии, кво ги кичат ПОД НОЖА. Реставраторите, ПО НОЖА седнали да се занимават с някви дърти щайги.
Целия раздел "Моят Фолксваген" под ножа, вие луди ли сте, с тези Голф 3ки и 4ки, за по 1000лв. да ги кичите, лъскате и красите?
Общо взето така ви изглеждат писанията, колега ssssl за какво ти е този напомпан Голф, защо не си взе 1.6MPI че и бял металик на всичкото отгоре, и ти гъзар се мъчиш да го раздаваш, модерен, с бял Голф 200 коня, джигит
Според мен Шкода Фабия 1.0 mpi ще ти е тамън! Като тръгнеш на море, Пасат 3ка да не биеш на очи!
Надявам се правилно да ме разберете
Тея с напомпаните хечове на кви се праят, ПОД НОЖА. Тея тунерите, циркаджии, кво ги кичат ПОД НОЖА. Реставраторите, ПО НОЖА седнали да се занимават с някви дърти щайги.
Целия раздел "Моят Фолксваген" под ножа, вие луди ли сте, с тези Голф 3ки и 4ки, за по 1000лв. да ги кичите, лъскате и красите?
Общо взето така ви изглеждат писанията, колега ssssl за какво ти е този напомпан Голф, защо не си взе 1.6MPI че и бял металик на всичкото отгоре, и ти гъзар се мъчиш да го раздаваш, модерен, с бял Голф 200 коня, джигит

Според мен Шкода Фабия 1.0 mpi ще ти е тамън! Като тръгнеш на море, Пасат 3ка да не биеш на очи!
Надявам се правилно да ме разберете

- group®
- Темерут
- Мнения: 10081
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: СУВ vs стандартен лек автомобил
forski написа:
Надявам се правилно да ме разберете
Аз те разбрах идеално!

Спомена се 'истински' оффроуд.
Много ми е интересно това какво е? Наистина не знам и съм объркан.
И тези пазени жипки, дет друго освен асфалт не са виждали, къде са? Че аз като търся на вторичния пазар за бедняци, друго виждам

- Stivi
- Мнения: 8370
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: СУВ vs стандартен лек автомобил
forski написа:Надявам се правилно да ме разберете
Много добре те разбирам :) Всеки гледа да е е различен от "тълпата" само дето вижданията и възможностите на хората за изпълнение на тази цел са различни ! То е ясно че цялата тема е да си чешем клавиатурите,така че няма нужда да се напрягаме,така или иначе всеки ще си купи това което иска,или по-скоро това за което му стигнат парите и после ще си го хвали

- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: СУВ vs стандартен лек автомобил
Принципно не заглеждах паркетниците . Но напоследък не е така. Не е за леки коли в Бг. Айде моите са стари кошари вече , но си ги карам с любов и най-малкото мразя когато без моя вина нещо задере отдолу. Причината : легнал полицай преди "ремонт" , задра ми дюшемето и прага на А4 , хем колата е със стандартното окачване и леко повдигната още, пропищяха и други край мен с гърнета, прагове, брони. И това не е единствен случай , от калпави решения за паркинги в м/у блоково пространство със супер стръмен скат , незнайно защо "порастнал" бордюр по пътя ( разширен път по проект , асвалта "потънал" и пропаднал , но бордюра който е бил там преди, не е бил изваден и така надстърчаше сериозно над пътя) .
По време на ремонта на Дунав мост-Русе , една плочка така се завъртя при преминаването ми ( хем мноого бавно карах ) и без малко не проби резервоара на колата, остана сериозен белег отдолу му , колата А6 , пак с норм.окачване + добавени от мен сантове ( повдигната с 20/25мм, отпред/отзад ). И друг подобен случай съм имал .
Да оставим постоянните дупки по пътищата ни, то вече не ми прави впечатление това.
Така, че сега гледам за нещо с по-големи гуми и просвет , надявам се да си намеря паркетник по моите изисквания.
По време на ремонта на Дунав мост-Русе , една плочка така се завъртя при преминаването ми ( хем мноого бавно карах ) и без малко не проби резервоара на колата, остана сериозен белег отдолу му , колата А6 , пак с норм.окачване + добавени от мен сантове ( повдигната с 20/25мм, отпред/отзад ). И друг подобен случай съм имал .
Да оставим постоянните дупки по пътищата ни, то вече не ми прави впечатление това.
Така, че сега гледам за нещо с по-големи гуми и просвет , надявам се да си намеря паркетник по моите изисквания.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: СУВ vs стандартен лек автомобил
Ето малко драг между Голф и Голф на кокили:


Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта