К.Одаджийски написа:Проблемът беше и е с коли ЕВРО 3 стандарт с премахнати катализатори или изгорели генерации. Колите преди 2003 та година минават ГТП преглед покривайки нормите. Въпросът е, че ще ти дадат Еко категория 1 или 2 с които категории няма да можеш да влизаш в центъра на София, който пък от Декември тази година ще е големия кръг, който се затваря от Константин Величков - Сливница - Данаил Николаев
Преди 2003, след 2003 някой път минават на таратанци.

Уж можело да те пишат без катализатор, 1-ва категория, голям праз като 2-3 месеца няма да минавам през тъпия център. Да, ама на мен на кола 1993 не искаха по този начин. А искаха да покривам нормите 0.5. И с нов катализатор не ги покривах, бях 3.0. Оная дъвка с колите преди 2003 е 3.5.

Минах по втория начин, ама за над 200 лв. Приятел с джип на дизел нов внос ме бъзикаше, ама и той уж не покриваше нормите, не мина на друго място. Отиде на трети пункт, там пък мина без никакви проблеми. Това на дизел, пак да поясня.

Наскоро ми разказа за едно такси, без катализатор на газ. Там, където той мина, на таксито му отказаха, не покривало нормите. Там, където мен ме изръсиха над 200, на него му искаха двойно. И чудо, мина на четвърто място без никакви проблеми. Явно всеки чете евангелието, както му е кеф.
На мен нещо ми се сцепи гърнето/там заварка ли, един деди ме гледаше на кръв като запалих да я карам на майстор. Оправиха я, след 3-4 месеца се разбрах да махам всички гърнета с нови, задно Ernst (Made in Germany), средно Ernst (Made in Germany), нови колекторни тръби Bosal, имам и втори нов катализатор BM Catalysts.
Ама едно птиче ми каза за още един, пети пункт, как се минава за 100 лв. Дори с новите гърнета ще отида там.

Всичко е тото и число 41 в 5 от 35.
