Избор на акумулатор. Факти, митове, легенди.

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 19 сеп 2007 15:39


Ханс и електроника... :eyecrazy :No
Предпочитам някое китайче д ми налепи платката... ще е бъкано със студени спойки, но поне ще е ясно кое за какво е и защо!




Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Сря 19 сеп 2007 15:45


L&R написа:Опел са доста по добре :? в това отношение.


факт :!:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 19 сеп 2007 16:01


става бе, жабарите със сигурност не са по добри, а за французите няма и да споменам Very Happy

Вижте сега, аз самия в моята работа, когато работя с германски машини никога ама никога не се опитвам да тълкувам германските изисквания Идеята , че щом Ханс е решил това никак не ми е чужда ! Обаче не трябва да си затваряме очите за истината... има какво господата от групата да поизпипат...... Целта на моята забележка беше не да ги "развенчавам" , или да ги сравнявам с този или онзи - просто илюстрирах, че когато Дойчо е написал 44А/часа това в никакъв случай не значи "никакъв 72 А/ч" например ...а според мене ТОЧНО това е съотнощението на правилния избор ... Недозареден акумулатор 72 А/ч с генератор 90 Ампера - а бе я не се ебавайте с мен !
( офф пак задъвках едно и също - сорри , ама по този въпрос съм фанатик , убеден от собствен опит - най - опасните фанатици са тези ! ;) )


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12118
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 19 сеп 2007 17:30


У мойто пасатор се събра 100 амперов акомулатор /такъв имаше на братчеда у гаража, стоял там над 3 месеца второупотребен от Германция предполагам/и досега немам никакви грижи, въпреки че като работи двигателя немое да зарежда с повече от 13,7. На 2 месеца веднъж обаче го пускам на зарядното 3,6 ампера за 24 часа.Стартов ток пише 800.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 19 сеп 2007 19:23


[quote="К.Одаджийски"]У мойто пасатор се събра 100 амперов акомулатор
    Машаала :bowdown Остава да си оставиш адреса та да знаят колегите към кого да се обръщат зимата като не могат да запалят с техните 44ah батерийки mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
Tougi
Мнения: 281
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Tougi » Сря 19 сеп 2007 19:32


wili98 написа:
Tougi написа:А аргументите със зарядния ток са просто безсмислени. С вътрешно съпротивление под 2 милиома, акумулатора се зарежда с толкова ток колкото му дадеш.

2 кво?
ние не говорим за кво се слага заводско..
а за препоръки на производителя при смяна.. ;)

2 милиома.. е на практика едно прекрасно късо съединение ;)
а 2 микроома.. още по-късо...


Ами дай да смятаме.

Дадено: напрежение при палене: 7.2 чичко Волта
Дадено: стартов ток: ....ъъъ... да кажем 360 чичко Ампера.

Кво ще каже чичко Ом за съпротивлението на стартера и кабелите?

Правилно, 20 милиома. А за да може акумулатора да обезпечи 360 ампера при 7.2 волта, вътрешното му съпротивление трябва да бъде поне 10 пъти по-малко.

Тоест, да, на практика генератора работи в режим на късо съединение.

Затова се казва "генератор на ток" а не генератор на напрежение"

Въпрос за домашно: Колко ампера е тока на късо съединение на обикновена 4.5 волтова батерия (неакумулаторна)?

Опитай, ама амперметъра трябва да е поне 10 А :)

wili98 написа:БТВ:
що не пробваш да сложиш на Туизъла.. Диона М10 кат производителите само се ебават и смятат некви центове...


Шото не те плащат за маслото, а ме карат аз да го правя :)
Пък и разликата е само в добавките...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12118
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 19 сеп 2007 20:30


Теодор написа:
К.Одаджийски написа:У мойто пасатор се събра 100 амперов акомулатор
    Машаала :bowdown Остава да си оставиш адреса та да знаят колегите към кого да се обръщат зимата като не могат да запалят с техните 44ah батерийки mhihi mhihi mhihi


Хах. Оставил съм номер във Форумната книжка част1 :lol:


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 19 сеп 2007 20:39


radotom написа:Ханс и електроника... :eyecrazy :No
Предпочитам някое китайче д ми налепи платката... ще е бъкано със студени спойки, но поне ще е ясно кое за какво е и защо!


Tц, нямаш и представа колко си в грешка!
1. Китайчето е откраднало конкретната електроника 1 към 1 от Ханс.
2. Китайчето е икономисало 2/3 от елементите.
3. Китайчето е икономисало и от качеството на елементите.
4. Китайчето е икономисало от припоя, поялника и от платката. Аз за толкова се сещам. Ако ти се сещаш за повече, жълтурко и от него е икономисал.
5. Посети Deutsches Museum в Мюнхен (на практика са 3 и минимума е 1 седмица за да се добият впечатления) и ще ти стане ясно къде е люлката, натоящето и бъдещето на нАуката и технИката, но не за младежта :D


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Сря 19 сеп 2007 21:06


абе пичове, тая тема не беше ли в ОФФ-ТОПИК-а :roll: или ми е време да си пия бирата и да си лягам


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 19 сеп 2007 21:07


greda написа:абе пичове, тая тема не беше ли в ОФФ-ТОПИК-а :roll: или ми е време да си пия бирата и да си лягам

Беше, но не е за там.
Ма ти пак си пийни, няма лошо.


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Сря 19 сеп 2007 21:10


vasstop написа:
greda написа:абе пичове, тая тема не беше ли в ОФФ-ТОПИК-а :roll: или ми е време да си пия бирата и да си лягам

Беше, но не е за там.
Ма ти пак си пийни, няма лошо.

:beer
явно ще поровя още малко :wink:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 19 сеп 2007 21:19


greda написа:явно ще поровя още малко :wink:
    Рови-рови каквото прочетеш все ще ти е от полза :wink:


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Сря 19 сеп 2007 21:31


Теодор написа:
greda написа:явно ще поровя още малко :wink:
    Рови-рови каквото прочетеш все ще ти е от полза :wink:


:lol:
даже си отворих втора...

извенете за спама :oops:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 19 сеп 2007 21:53


juve написа:А щом превъзнасяте Ханс , че си изпиппва ВИНАГИ нещата (електричарски) , всички, които са си сложили релета за фаровете например да се строят в една редица пред мен за получаване на хубава порция бой ,ХХХ и сръбска музика ......и това не е всичко , а пример само ....

Абе добре си ги е изчислил щото на 10-15 та година ми се налага да сложа едни релета на фарове пък колегата с една Ксара на 5-6 години му се наложи да сложи 5 релета на ключа за запалване щото там има 5 плюса :!: И уж фаровете им с релта ама неговите дет са кристални /бе трябвало да са с 30% повече КПД/ светеха малко по слабо от мойте с начупените джамове :idea: -ама и с релета де :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 19 сеп 2007 22:32


yossarian написа:Tц, нямаш и представа колко си в грешка!
....
....
....

Е за тук вече съм готов да споря по-настървено и от joker :lol:
Налага ми се да се занимавам с промишлени машини, точно електрото.
Как ти се струва един кабел да влиза от куплунг в клема, 4-5 см. под тази клема да влиза през отвор м/у 2 успоредни плочи към силовата част на таблото, да слиза надолу в кабелен канал около 1/2 метра, след това да завива надясно и в другата част на таблото да се качи пак нагоре, да мине обратно в сигналната част от която е тръгнал и да се включи в клема, съседна на тази, от която е тръгнал!
Объркано, нали??!
Ами и на мен ми отне 2 часа да повярвам, че нямам грешка и да си стегна последната, съседна клема, че да тръгне машината;)
Накрая, за пробата, взех, че пак откачих стегнатото, замостих с тази, от която тръва и машината оново заработи!
Никъде по трасето нямаше разклонение!
Това е само един от стотиците примери!
Как се отварят платките на телевизор 'Телефункен', модел около 95 година виждал ли си?
Механиката за автоматично разкопчаване, плавно спускане то 45* и отваряне на страничните крила беше достойна за совалка! :twisted:
Тъй, де, ама все пак това е телевизор, бе, дявол го взел!!!
Да, китайчето това го е откраднало! Платките пак вървят по релси, само, че на ръка. И се крепят затворени от едно болтче, достатъчно видим, а не скатано лостче, дето въобще не се вижда за какво е, че да го натиснеш!
Просто мнениетоми за немските електричари е, че ако решат от Пловдив да идат на море в Бургас, то те задължително минават най-малко през Русе!
А иначе механиката им е несравнимо по-добра! Спор няма!



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта