От юли 2021: Колите в София с екостикер

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1691
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил:
Двигател: CFMA
Местоположение: София

Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер

Мнениеот fur1ous » Пон 16 авг 2021 13:22


Няма проблем, пак може да не пуши дизела дори при ограничител, брат ми кара BLS мотор с махнат DPF и запушен EGR, колата има чип, всичко изброено е правено в Италия, не изпушва при никакви условия буквално димност няма, не знам как е нарпавена, но факт че може. Дори при товар в ниски обороти и газ до долу пак не изпушва, нито черно, нито сиво, нито нищо.




Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер

Мнениеот 777 » Пон 16 авг 2021 13:25


Какво пречи сондата да е на 20см зад ауспуха? Камери? Ами измервателният уред, камерите и всичко е под контрола на извършващия ГТП. Ако той иска да изкара приемливи резултати, ще намери начин. А интересът му е да вземе парите от клиента и да привлече още. Ако за спряна от движение кола вземе 20 пъти повече пари, тогава нещата ще са други. Но тогава и изрядни коли ще видят зора, отделно че ще има и бой.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2008
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер

Мнениеот cecoa1 » Пон 16 авг 2021 13:47


fur1ous написа:Няма проблем, пак може да не пуши дизела дори при ограничител, брат ми кара BLS мотор с махнат DPF и запушен EGR, колата има чип, всичко изброено е правено в Италия, не изпушва при никакви условия буквално димност няма, не знам как е нарпавена, но факт че може. Дори при товар в ниски обороти и газ до долу пак не изпушва, нито черно, нито сиво, нито нищо.

Съгласен съм, може да се направи, но пак е за сметка на други газове, които не се виждат и няма да се мерят.
Въпроса беше, че някои от минаващите сега коли, може после да не минат, ако са в едно и също състояние при различните мерения.
Безспорно възможностите при дизела са много, и много привлекателни, ама ако трябва да сме си според всички правила, май...някой прост и здрав бензин би бил по-добро решение. Особено за каране на градско не е и толкова важно колата да е голяма бегачка...
Иначе за дизела, май не се сещам друг производител освен VAG, който да има дизели без DPF до близо средата на 2010г.


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер

Мнениеот 777 » Пон 16 авг 2021 14:13


Тойота имат D4D до около 2008/2009.


gogogo79
Мнения: 294
Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
Двигател: 1600 126 hp 2010 year
Местоположение: Варна

Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер

Мнениеот gogogo79 » Пон 16 авг 2021 22:03


777 написа:Тойота имат D4D до около 2008/2009.

Потвърждавам 1.4 d4d (най- добрия им дизелов двигател) имат без dpf oт тези години. За по -големите d4d не съм сигурен.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19313
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер

Мнениеот stefan4o » Вто 17 авг 2021 6:12


И, какво помага това, че има тойоти до 2008-ма без ДПФ?


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2008
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер

Мнениеот cecoa1 » Вто 17 авг 2021 8:51


Въпросът е, че тия екокатегории ще променят търсенето и предлагането на вторичния пазар, а с това съответно и цените на някои модели за сметка на други.


Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1691
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил:
Двигател: CFMA
Местоположение: София

Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер

Мнениеот fur1ous » Вто 17 авг 2021 9:07


Те цените на вторичния пазар последните месеци се вдигнаха и без друго и то не малко, но да това ще допринесе още повече защото хората ще търсят дизели най малко след 2007г. особено като почнат да затварят центъра.
И ще има едни трудно продаваеми коли.


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер

Мнениеот 777 » Вто 17 авг 2021 9:50


stefan4o написа:И, какво помага това, че има тойоти до 2008-ма без ДПФ?

Помага това, че може да си купиш не много стара дизелова кола, която ако не пуши в момента на покупката може да разчиташ, че ще е така и занапред. Няма да се занимаваш с махане на ДПФ и съпътстващи проблеми. Теоретично може да отидеш с продавача в пункт за ГТП и да искаш да измерят пушека.


gogogo79
Мнения: 294
Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
Двигател: 1600 126 hp 2010 year
Местоположение: Варна

Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер

Мнениеот gogogo79 » Вто 17 авг 2021 16:28


777 написа:
stefan4o написа:И, какво помага това, че има тойоти до 2008-ма без ДПФ?

Помага това, че може да си купиш не много стара дизелова кола, която ако не пуши в момента на покупката може да разчиташ, че ще е така и занапред. Няма да се занимаваш с махане на ДПФ и съпътстващи проблеми. Теоретично може да отидеш с продавача в пункт за ГТП и да искаш да измерят пушека.

Аз лично не мога да преценя вече кое е по -добре , да си вземеш дизел фабрично без dpf или фабрично с dpf. Струва ми се ,че е най-добре да се вземе такъв модел , който да е лесно и безпроблемно манипулируем. Ще рече да му се маха и слага лесно и евтино dpf-a и да няма неблагоприятни последици. Не се знае дали в скоро време dpf-ите няма да станат много търсени..))) Не пречи човек да си има такъв в гаража...)))


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19313
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер

Мнениеот stefan4o » Вто 17 авг 2021 16:30


777 написа:
stefan4o написа:И, какво помага това, че има тойоти до 2008-ма без ДПФ?

Помага това, че може да си купиш не много стара дизелова кола, която ако не пуши в момента на покупката може да разчиташ, че ще е така и занапред. Няма да се занимаваш с махане на ДПФ и съпътстващи проблеми. Теоретично може да отидеш с продавача в пункт за ГТП и да искаш да измерят пушека.

С тия милионници, които се внасят пожелавам успех на всеки, който е тръгнал за непушещ дизел на 12 лазарника :c020


gogogo79
Мнения: 294
Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
Двигател: 1600 126 hp 2010 year
Местоположение: Варна

Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер

Мнениеот gogogo79 » Вто 17 авг 2021 16:40


fur1ous написа:Те цените на вторичния пазар последните месеци се вдигнаха и без друго и то не малко, но да това ще допринесе още повече защото хората ще търсят дизели най малко след 2007г. особено като почнат да затварят центъра.
И ще има едни трудно продаваеми коли.

Абсолютно съм съгласен. С оглед на тенденцията населението все повече да се концентрира в тия 5-6 града на страната ... хората , които притежават дизел по-стар от 07 година , трябва да знаят ,че следствието от това политическо решение за тях е обедняване. Обедняването се получава от обезценяването на собствеността ти. За тези коли пазар ще има в разни държави , като Молдова и Украйна (и двете не са част от ЕС и населението е с по- ниска покупателна способност от Българското).. Но проблема е ,че едва ли ще се случват директни сделки между купувач и продавач.. По- скоро нашите джамбази ще изкупуват тук на безценица и ще ги продават в тия двете страни ...


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер

Мнениеот Водния дух1 » Вто 17 авг 2021 17:00


gogogo79 написа:
fur1ous написа:Те цените на вторичния пазар последните месеци се вдигнаха и без друго и то не малко, но да това ще допринесе още повече защото хората ще търсят дизели най малко след 2007г. особено като почнат да затварят центъра.
И ще има едни трудно продаваеми коли.

Абсолютно съм съгласен. С оглед на тенденцията населението все повече да се концентрира в тия 5-6 града на страната ... хората , които притежават дизел по-стар от 07 година , трябва да знаят ,че следствието от това политическо решение за тях е обедняване. Обедняването се получава от обезценяването на собствеността ти. За тези коли пазар ще има в разни държави , като Молдова и Украйна (и двете не са част от ЕС и населението е с по- ниска покупателна способност от Българското).. Но проблема е ,че едва ли ще се случват директни сделки между купувач и продавач.. По- скоро нашите джамбази ще изкупуват тук на безценица и ще ги продават в тия двете страни ...

А дано,ама надали....


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2008
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер

Мнениеот cecoa1 » Вто 17 авг 2021 17:42


Първо, годината не е 2007г, и второ, по-стари дизели ще могат да си се карат без да влизат в центровете на няколко големи града. От това, че ще им падне цената, ще загубят едни, но ще спечелят други.
Моята тънка мисъл беше, който ще сменя кола, да си опича акъла малко от по-рано, с което може да спести някой лев. Но и това е доста хипотетично и за хора правещи много тънки сметки.


Svetlix
Мнения: 1204
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер

Мнениеот Svetlix » Вто 17 авг 2021 18:16


gogogo79 написа: За тези коли пазар ще има в разни държави , като Молдова и Украйна (и двете не са част от ЕС и населението е с по- ниска покупателна способност от Българското).. Но проблема е ,че едва ли ще се случват директни сделки между купувач и продавач.. По- скоро нашите джамбази ще изкупуват тук на безценица и ще ги продават в тия двете страни ...


Това никога няма да стане. По-скоро ще купуват от там, от където купуваме и ние в момент - Германия, Австрия, Италия и Швейцария. Хем по-евтини, хем по-запазени. България е от водещите износителки на металка скрап. Голяма част се сещаш от къде идва ...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта