От юли 2021: Колите в София с екостикер
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер
Няма проблем, пак може да не пуши дизела дори при ограничител, брат ми кара BLS мотор с махнат DPF и запушен EGR, колата има чип, всичко изброено е правено в Италия, не изпушва при никакви условия буквално димност няма, не знам как е нарпавена, но факт че може. Дори при товар в ниски обороти и газ до долу пак не изпушва, нито черно, нито сиво, нито нищо.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер
Какво пречи сондата да е на 20см зад ауспуха? Камери? Ами измервателният уред, камерите и всичко е под контрола на извършващия ГТП. Ако той иска да изкара приемливи резултати, ще намери начин. А интересът му е да вземе парите от клиента и да привлече още. Ако за спряна от движение кола вземе 20 пъти повече пари, тогава нещата ще са други. Но тогава и изрядни коли ще видят зора, отделно че ще има и бой.
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер
fur1ous написа:Няма проблем, пак може да не пуши дизела дори при ограничител, брат ми кара BLS мотор с махнат DPF и запушен EGR, колата има чип, всичко изброено е правено в Италия, не изпушва при никакви условия буквално димност няма, не знам как е нарпавена, но факт че може. Дори при товар в ниски обороти и газ до долу пак не изпушва, нито черно, нито сиво, нито нищо.
Съгласен съм, може да се направи, но пак е за сметка на други газове, които не се виждат и няма да се мерят.
Въпроса беше, че някои от минаващите сега коли, може после да не минат, ако са в едно и също състояние при различните мерения.
Безспорно възможностите при дизела са много, и много привлекателни, ама ако трябва да сме си според всички правила, май...някой прост и здрав бензин би бил по-добро решение. Особено за каране на градско не е и толкова важно колата да е голяма бегачка...
Иначе за дизела, май не се сещам друг производител освен VAG, който да има дизели без DPF до близо средата на 2010г.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер
Тойота имат D4D до около 2008/2009.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер
777 написа:Тойота имат D4D до около 2008/2009.
Потвърждавам 1.4 d4d (най- добрия им дизелов двигател) имат без dpf oт тези години. За по -големите d4d не съм сигурен.
- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер
И, какво помага това, че има тойоти до 2008-ма без ДПФ?
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер
Въпросът е, че тия екокатегории ще променят търсенето и предлагането на вторичния пазар, а с това съответно и цените на някои модели за сметка на други.
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер
Те цените на вторичния пазар последните месеци се вдигнаха и без друго и то не малко, но да това ще допринесе още повече защото хората ще търсят дизели най малко след 2007г. особено като почнат да затварят центъра.
И ще има едни трудно продаваеми коли.
И ще има едни трудно продаваеми коли.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер
stefan4o написа:И, какво помага това, че има тойоти до 2008-ма без ДПФ?
Помага това, че може да си купиш не много стара дизелова кола, която ако не пуши в момента на покупката може да разчиташ, че ще е така и занапред. Няма да се занимаваш с махане на ДПФ и съпътстващи проблеми. Теоретично може да отидеш с продавача в пункт за ГТП и да искаш да измерят пушека.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер
777 написа:stefan4o написа:И, какво помага това, че има тойоти до 2008-ма без ДПФ?
Помага това, че може да си купиш не много стара дизелова кола, която ако не пуши в момента на покупката може да разчиташ, че ще е така и занапред. Няма да се занимаваш с махане на ДПФ и съпътстващи проблеми. Теоретично може да отидеш с продавача в пункт за ГТП и да искаш да измерят пушека.
Аз лично не мога да преценя вече кое е по -добре , да си вземеш дизел фабрично без dpf или фабрично с dpf. Струва ми се ,че е най-добре да се вземе такъв модел , който да е лесно и безпроблемно манипулируем. Ще рече да му се маха и слага лесно и евтино dpf-a и да няма неблагоприятни последици. Не се знае дали в скоро време dpf-ите няма да станат много търсени..))) Не пречи човек да си има такъв в гаража...)))
- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер
777 написа:stefan4o написа:И, какво помага това, че има тойоти до 2008-ма без ДПФ?
Помага това, че може да си купиш не много стара дизелова кола, която ако не пуши в момента на покупката може да разчиташ, че ще е така и занапред. Няма да се занимаваш с махане на ДПФ и съпътстващи проблеми. Теоретично може да отидеш с продавача в пункт за ГТП и да искаш да измерят пушека.
С тия милионници, които се внасят пожелавам успех на всеки, който е тръгнал за непушещ дизел на 12 лазарника

-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер
fur1ous написа:Те цените на вторичния пазар последните месеци се вдигнаха и без друго и то не малко, но да това ще допринесе още повече защото хората ще търсят дизели най малко след 2007г. особено като почнат да затварят центъра.
И ще има едни трудно продаваеми коли.
Абсолютно съм съгласен. С оглед на тенденцията населението все повече да се концентрира в тия 5-6 града на страната ... хората , които притежават дизел по-стар от 07 година , трябва да знаят ,че следствието от това политическо решение за тях е обедняване. Обедняването се получава от обезценяването на собствеността ти. За тези коли пазар ще има в разни държави , като Молдова и Украйна (и двете не са част от ЕС и населението е с по- ниска покупателна способност от Българското).. Но проблема е ,че едва ли ще се случват директни сделки между купувач и продавач.. По- скоро нашите джамбази ще изкупуват тук на безценица и ще ги продават в тия двете страни ...
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер
gogogo79 написа:fur1ous написа:Те цените на вторичния пазар последните месеци се вдигнаха и без друго и то не малко, но да това ще допринесе още повече защото хората ще търсят дизели най малко след 2007г. особено като почнат да затварят центъра.
И ще има едни трудно продаваеми коли.
Абсолютно съм съгласен. С оглед на тенденцията населението все повече да се концентрира в тия 5-6 града на страната ... хората , които притежават дизел по-стар от 07 година , трябва да знаят ,че следствието от това политическо решение за тях е обедняване. Обедняването се получава от обезценяването на собствеността ти. За тези коли пазар ще има в разни държави , като Молдова и Украйна (и двете не са част от ЕС и населението е с по- ниска покупателна способност от Българското).. Но проблема е ,че едва ли ще се случват директни сделки между купувач и продавач.. По- скоро нашите джамбази ще изкупуват тук на безценица и ще ги продават в тия двете страни ...
А дано,ама надали....
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер
Първо, годината не е 2007г, и второ, по-стари дизели ще могат да си се карат без да влизат в центровете на няколко големи града. От това, че ще им падне цената, ще загубят едни, но ще спечелят други.
Моята тънка мисъл беше, който ще сменя кола, да си опича акъла малко от по-рано, с което може да спести някой лев. Но и това е доста хипотетично и за хора правещи много тънки сметки.
Моята тънка мисъл беше, който ще сменя кола, да си опича акъла малко от по-рано, с което може да спести някой лев. Но и това е доста хипотетично и за хора правещи много тънки сметки.
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: От юли 2021: Колите в София с екостикер
gogogo79 написа: За тези коли пазар ще има в разни държави , като Молдова и Украйна (и двете не са част от ЕС и населението е с по- ниска покупателна способност от Българското).. Но проблема е ,че едва ли ще се случват директни сделки между купувач и продавач.. По- скоро нашите джамбази ще изкупуват тук на безценица и ще ги продават в тия двете страни ...
Това никога няма да стане. По-скоро ще купуват от там, от където купуваме и ние в момент - Германия, Австрия, Италия и Швейцария. Хем по-евтини, хем по-запазени. България е от водещите износителки на металка скрап. Голяма част се сещаш от къде идва ...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта