Мда, пробвано е и става. Проблема е после, ако се премине отново на обикновено аку, тогаз става... .
Шунта е лесен , не е чак драма и той, ама иска малко пипване и с китайска платчица, залепена за аку-то ( мисля следеше температура и напрежение) , сам да си го "прави" , а не да ти заето вниманието и да ръчкаш копче..
Имаше и цял блок, модерна работа и за най-дъртите . Той пак е сложен до акумулатора. И се решаваха драми от типа на акумулатори сложени на голямо разстояние ( кемпери, лодки и други) , където има сериозни спадове при зареждането им. Имаха избор за тип акумулатор и т.н. . Но бе паричка преди години, ся не знам, не съм търсил.
Аз не мисля чак да се заигравам, слагам го, забърсвам клемите и толкоз , кот'такоа нали...
Акумулатори - колко им е животеца?
- samo_pechka
- Мнения: 9085
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
-
nikmar
- Мнения: 418
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Акумулатори - колко им е животеца?
Аз имам една стара Power station на Einhell, която беше с обикновен акумулатор, но той се скапа. Беше с особени габарити и не намерих обикновен. Е, купих един АГМ с абсолютно точните габарити и вече 4-5 години работи безпроблемно, при това със сравнително честа употреба за 2-3 коли, че има и компресор за помпене на гуми. Доволен съм... 
-
nikmar
- Мнения: 418
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Акумулатори - колко им е животеца?
Станцията си има фабрично зарядно и то си работи, дава 12 V, отделно има една червена лампичка, която гасне след зареждане, Така че всичко е ток... 
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта