как да караме икономично градско и извънградско

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
vekatap
Мнения: 209
Регистриран на: Пон 18 юли 2005 16:27
Автомобил: Lupo
Двигател: AUA
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vekatap » Сря 01 фев 2006 19:23


vw_golf_2_Memphis написа:при изгасен мотор и спускане според мен неизгорялото гориво ще се взриви в гърнетата...
при карбуратор поне.... :roll:

ахаммммм, аз съм го усещал :?




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Сря 01 фев 2006 20:36


!?!? Вие ме шашнахте тотално... Как така моторът ще върви на скорост да речем с 90 км/ч и ще е изключен? Може да се подава малко гориво, колкото да се поддържа горивен процес, но не съм съгласен, че се спира напълно притокът на гориво и колата е като загасена...
Аз сако пусна по инерция с изгасен двигател, давам контакт, бутам трета и двигателят почва да работи. Но ако не дадеш контакт всички знаем, че ще забие муцуна колата... Кажете на Васко да види тази тема и да си каже компетентното нение. Стига сме си чесали тука главите с празнодумие... Винаги когато съм спирал на скорост, разходът на гориво е по-голям.

didoriginal, ще ги дръпнем следващата среща, да видим има ли някаква разлика между двата слона ;)


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Сря 01 фев 2006 20:54


Ти ме изпревари! Шашнатите станахме двама! Трябва доста да съм затъпял щом не мога да схвана и да навържа логически обясненията???


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 01 фев 2006 20:57


Ами аз предлагам вече директно на лични към Ваското да си задавате въпросите :roll: , защото явно останалите само си
чешеме тука главите с празнодумие

:roll: :roll: :roll:

Не знам на какъв език да го обесня, затова ще пробвам на английски...
Overrun operation (coasting)
During the transition to overrun operation the fuel supply can be cut off above a certain engine speed, i.e. the injection valves remain closed. For this process the control unit evaluates the signals from the throttle-valve switch and from the engine speed. If the speed sinks below a certain value or if the idle contact opens again in the throttle-valve switch, then the fuel supply is resumed again.
The engine speed above which the injection pulses are suppressed is controlled as a factor of the engine temperature.


Линк


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 01 фев 2006 22:36


Истината е една:
Спускайте наклони на предавка без газ и ще пестите гориво


Потребителски аватар
Стиви Джи
Мнения: 1987
Регистриран на: Пет 05 авг 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Стиви Джи » Сря 01 фев 2006 23:26


bobcho написа:Истината е една:
Спускайте наклони на предавка без газ и ще пестите гориво
\Това е истината


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Сря 01 фев 2006 23:28


VW_FEN написа:...Аз сако пусна по инерция с изгасен двигател, давам контакт, бутам трета и двигателят почва да работи...
didoriginal, ще ги дръпнем следващата среща, да видим има ли някаква разлика между двата слона ;)


Т'ва с паленето на скорост не го прави повече, освен в много краен случай!!!

А колкото до дърпането - хмм, може :) :roll:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 02 фев 2006 1:19


ACCELERATOR написа:...


Добре де, нали като се сгъстяват газовете и кат стане експлозийка вътре в цилиндъра... бученето на колата идва от там. Ако няма гориво, няма и експлозия, следовятелно не би трябвало да има и бучене на двигателя... само свистенето на ремъците или други такива. Много тъпо го обяснявам, и сигурно аз не мога да разбера нещо, но може би истината е някъде по средата. Аз не се съмнявам в знанията на хората тук като цяло, но понеже като стане вапръс за ремонти, всички тичат при Бат Васко, за това го дадох като пример за разбирач. Ти сега ако ми се сърдиш нещо, извинявай, че съм те подценил ;) Писаното на английски е същото, като това, преди две страници, където се казва, че компютърът спира подаването на гориво съвсем. Но защо е така, никой не обяснява. Незнам как е при инжекцийте, обаче при моно инжекцията съм сигурен, че не се спира притокът на гориво съвсем. Винаги си подава малко, колкото да поддържа горивния процес и да стават някакви експлозий и да се движат буталата.

didoriginal, защо да не го паля така двигателя? Какво ще му стане? (не се ли пести така тормозенето на стартера?) Ако ти изгасне колата и имаш малко акумулатор, който не може да задвижи стартера, как ще я запалиш? Аз поне знам, че така става идеално - контакт, засилваш надолу, трета или втора съответно, зависи от скоростта, и пускаш съединителя плавно... мисля, че нищо не може да и стане, ама знае ли човек, постоянно нови теорий се появяват... :?


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Чет 02 фев 2006 8:00


bobcho написа:Истината е една:
Спускайте наклони на предавка без газ и ще пестите гориво


е тва исках да чуя :) щото аз изключвам от скорост като спускам а тва явно не пести в сравнение с тва ако спускам на скорост.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 02 фев 2006 10:21


Добре де чудя се кой знае колко ли ще спестите,че да си струва толкова бръщолевене! Screwy gruebel spam :gives:


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Чет 02 фев 2006 11:20


VW_FEN написа:Незнам как е при инжекцийте, обаче при моно инжекцията съм сигурен, че не се спира притокът на гориво съвсем. Винаги си подава малко, колкото да поддържа горивния процес и да стават някакви експлозий и да се движат буталата.


Как си проверил, че се подава гориво? Следил ли си натовареноста на инжектора? Още при ладите с карбуратори в началото на 80те се появява ИППХ(Икономайзер за принудителен празен ход) и се вгражда на всички лади и москвичи до днес. Представлява електромагнитен клапан, който прекъсва притока на гориво при високи обороти и принудителен празен ход. ВСИЧКИ инжекционни коли имат подобна система. Спира се захранването на ижекторите при ППХ и се възстановява при 1300-1400 оборота. Няма причина при моно инжекция да е по различно. Стандартите за емисии го изискват. И стига с тия експлозии които чуваш :lol:


bbb
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 07 яну 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bbb » Чет 02 фев 2006 13:45


В такъв случай как стоят нещата при карбураторите?


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 02 фев 2006 16:45


[quote="Spunky]...[/quote]

:mrgreen:
Ок де, аз така си го представям... не мога да го обясня технически, научно... ;) Добре, тогава приемаме, че се прекъсва подаването на гориво. Как така продължава да работи двигателят? Какво го поддържа да не изгасне? Нали като ти свърши бензинът, двигателят изгасва. Sly Я някой да го обясни това нещо...


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 02 фев 2006 16:50


Пич, вземи, седни и помисли малко, и тогава задавай въпроси..
Започни с това:
Какво разбираш под това "двигателя да изгасне"?


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 02 фев 2006 16:53


Защо да седна да мисля? Елементарна логика - няма гориво - няма двигател. Колата забива муцунка напред. Това е. Вие го забъркахте тестото, вие ще го изяснявате сега ;) Обясни ми как двигетиля бачка като не му се подава гориво?



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта