Как е правилно да се пали

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen

Как палите автомобила

скачам и въртя ключа(колата е на свободна)
87
21%
на свободна ама натискам и съединителя
254
62%
на скорост с натиснат съединител
67
16%
 
Общо гласове: 408
Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот rokera671 » Пет 15 окт 2010 20:52


theultimate написа:Зимата когато запаля с натиснат съединител и след това пусна съединителя оборотите падат за секунда-две, което говори достатъчно за натоварването от гъстото масло. Не че иначе не пали, но така се товари по-малко акумулатора, който зимата така или иначе бива мъчен много.


:да: :да: :да: Това се опитват да обяснят!!




Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот Ivan_GT » Пон 18 окт 2010 19:21


Аз паля на свободна,без съединител,но изчаквам 2-3 сек. на контакт след това въртя.


azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот azrod » Вто 19 окт 2010 1:00


stefan4o написа:
azrod написа:
theultimate написа:Вариант 2 - най-малко е натоварването. Зимата определено има разлика със и без натиснат съединитал.


Аз пък съм за вариант 1, вариант 2 ми се струва леко БЕЗСМИСЛЕН - според моите познания и опит няма особено натоварване, което да се дължи на скоростната кутия ... вярно, че ако запалим колата и стои на свободна с вдигната предна гума тя се движи, но това не значи, че ще допринася особено голямо допълнително съпротивление...


Аз питах един колега като теб - а пробвал ли си и двата начина на кола престояла навън при -10 - -15 градуса? Няма да ти казвам маслото на какво заприличва при подобни температури, особено минералното 15В40. Разбира се всеки е свободен да пали колата си както му е кеф, аз лично предпочитам да не мъча стартера респ. акумулатора :012:

Да, миналата зима цялата служебния пасат нощува пред нас на улицата - нито гараж, нито навес са го пазили от студа.
Качвам се, въртя и пали от раз! Изобщо не ми е хрумвало да ползвам съединителя просто не съм имал никакви проблеми, че да побългарявам ситуацията. Един-единствен път проблем се случи включвателя на стартера - явно беше замръзнал и не изхвърляше напред да зацепи стартера с маховика, но това в НИКАКЪВ случай няма общо със сгъстяването на маслото. Оправи се с много леко почукване външно по корпуса му и повече не създаде проблем до ден-днешен, когато колата вече има нов собственик.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот nikson85 » Вто 19 окт 2010 1:52


Когато е топла и подавам газ , когато е студена само стартера. Незнам защо но преди палех и на топло и на студено без газ а сега като е топла иска газ. Дали не е повреда някаква? :screwy Бензинов е мотора.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот Pichaga » Вто 19 окт 2010 8:11


nikson85 написа:Когато е топла и подавам газ , когато е студена само стартера. Незнам защо но преди палех и на топло и на студено без газ а сега като е топла иска газ. Дали не е повреда някаква? :screwy Бензинов е мотора.

Не е нормално, особено ако е моно или мулти инжекцион...топла, студена, все без газ


Потребителски аватар
lent
Мнения: 481
Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот lent » Вто 19 окт 2010 20:47


Паля при вдигната ръчна спирачка на неутрално положение и с натиснат съединител.Така е най-безопасно и същевременно добре за акумулатора.Тая зима синоптиците предвиждат да е студена,така че подготвяйте си колите,момчета!Зимни гуми,антифризи....щото стават бели,пък после неможе да върнеш нещата назад :012:


Потребителски аватар
golfetka 3
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 20 апр 2011 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: west

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот golfetka 3 » Сря 20 апр 2011 23:29


така е колега вариант 2 най-добрия ,най-малко е натоварването на стартера също ,освен че пестиш акомулатора


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот xploda » Нед 24 апр 2011 21:23


Давам на контакт да си мине чека, докато угасне таблото(2-3 сек.) пускам ръчната и освобождавам от скорост(винаги оставям колата на първа), натискам съединителя(и спирачката ако съм на баир нещо) и въртим да запалим :wink:


Потребителски аватар
Pacho B
Мнения: 720
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот Pacho B » Нед 24 апр 2011 21:25


Ба и аз натискам съединителя,ама по някаква причина дадох 1 :@


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот iliankocov » Нед 24 апр 2011 21:46


Винаги я паля по 2 - рия начин. От 1 - 2 години му свикнах и вече даже не ми прави впечатление. Като запаля обаче държа на съединител още 3 - 4 секунди и почвам баавно да пускам съединителя. Като видя, че има промяна в оборотите задържам 1 - 2 секунди в това положение и го пускам докрай. Това със задържането на съединителя го правя само на двойката, щото на 4 - ката няма голяма разлика :) :beer


Потребителски аватар
stoi4o.d
Мнения: 3332
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 17:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот stoi4o.d » Нед 24 апр 2011 22:06


Винаги паля с натиснат съединител на свободна!

Какъв е смисълът да се товари с версия 3,след като запалиш нали чакаш 10-15 та и повече сек да загрее,версия 1 ми нали паркираме на скорост,пак трябва да натискаме съединителя,слагаме неутрална и тогава да палим.


radik90
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 05 сеп 2010 14:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот radik90 » Пон 25 апр 2011 18:42


Скачам в колата натискам съединителя и спирачката и паля.


Потребителски аватар
ivo_555
Мнения: 1913
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 11:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот ivo_555 » Пон 25 апр 2011 19:02


lent написа:Паля при вдигната ръчна спирачка на неутрално положение и с натиснат съединител.Така е най-безопасно и същевременно добре за акумулатора.Тая зима синоптиците предвиждат да е студена,така че подготвяйте си колите,момчета!Зимни гуми,антифризи....щото стават бели,пък после неможе да върнеш нещата назад :012:



И аз вече така, но в интерес на истината го правя така, чак след като видях темата, иначе преди палих без да натискам съединителя! А колата ми зима лете, винаги е с дръпната ръчна(не замръзва)!


Потребителски аватар
dinkonikolaev
Мнения: 1838
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
Двигател: PF AAM
Местоположение: Нова Загора

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот dinkonikolaev » Пон 25 апр 2011 19:49


2


viarajr
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 06 окт 2015 22:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот viarajr » Вто 06 окт 2015 23:42


Здравейте аз съм Жанет и запалих на 1ва, без да натисна съединител. Колата е на мой приятел и определено и направих нещо, моля за инфо да знам до колко да се притеснявам. Благодаря ви предварително и ако това не е мястото за подобен въпрос ви моля да ме извините.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта