cecoa1 написа:... Разбира се при класически автомат...
Извинявай че правя извадки само, но така разделяш по-стари от по-нови автомобили, което не е в темата.
cecoa1 написа:... Разбира се при класически автомат...
Водния дух1 написа:Темата пак се ос.....а .
Vasseto написа:cecoa1 написа:... Разбира се при класически автомат...
Извинявай че правя извадки само, но така разделяш по-стари от по-нови автомобили, което не е в темата.
cecoa1 написа: В това отношение дизела е по-добър. Нещо повече, въглеродния отпечатък при дизела.
инжектопляктор написа:LPG дава 33% по-малко CO2 от бензина и 45% по-малко CO2 от дизела. Освен това LPG автомобилите произвеждат 82% по-малко NOx от бензина и 99% по-малко от дизела. Краткосрочно метан и LPG са екологичните решения.
p_v_a написа:инжектопляктор написа:LPG дава 33% по-малко CO2 от бензина и 45% по-малко CO2 от дизела. Освен това LPG автомобилите произвеждат 82% по-малко NOx от бензина и 99% по-малко от дизела. Краткосрочно метан и LPG са екологичните решения.
Това са теоретични данни при еднакъв разход на гориво. В действителност разликата между LPG и дизел не толкова голяма. Ако се гледа само СО2 емисиите, LPG изглежда много обещаващо еко гориво. Реално при работа на ДВГ с LPG, в емисиите на въглеводороди започва да преобладава метан, тъй като CH4 е с много компактна молекула и той се окислява трудно в катализатора. Еквивалентът на 1 грам метан CH4 е около 85 грама CO2 . Малко увеличаване на CH4 в изпусканите газове води до увеличаване на еквивалентните СО2 емисии.
Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk
p_v_a написа:В действителност разликата между LPG и дизел не толкова голяма.
group® написа:А именно, защо не се разви LPG?!
инжектопляктор написа:В Англия колко хора карат на LPG.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта