Първото МПС което си купих сам е MZ 150 ETZ, червен на цвят и това се случи през 1997г.За едно лято ми омаля и следващата година го продадох и взех по-големия му "батко" MZ 251 ETZ, през 1999 ми трябваше автомобил и закупих много запазено Полско Фиат-че 126Р, 650cc - 24 к.с. произведено 1989г. само на 37 000 км.Беше уникално запазено и за двете години, които го карах не ми е създавало никакви проблеми.Както обичам да казвам малка кола с голяма душа, веднъж за идеята се събрахме седем човека вътре

След Фиата, през 2001 се качих на Форд Фиеста 1.1 1991г. нов внос от Гермнания, също много безпроблемен и икономичен автомобил.За две години експоатация, само консумативи и гориво.

В един момент обаче ми се разрастна бизнеса с озвучавания и DJ и се наложи да купя бус, за да събирам цялата апаратура и тонколони.Спрях се на VW Caravelle 1.9 воден боксер, 1986г., който постоянно подобрявам и все още ползвам.Като цяло много здрава машина, само да е поддъжана.За съжаление предния собственик не му е обръщал никакво внимание.Поради тази причина се наложи едно хубаво реставриране и сега изглежда перфектно.В оригинал беше с воден боксер, който се оказа много проблемен двигател (изчерпан ресурс), в един момент ми писна и сложих 1.9ТД, изтраях го две години и след като се убедих че не съм за дизел, сложих 2.0 GTI от Голф 3.Този мотор най-ме радва като вървене и често оставям учудени физиономии по светофарите

.Ето как изглеждаше преди подобренията:

През 2004 си закупих първия "въздухар" VW 1600 TL Fastback от Чирпан.Убедих се че те имат лошия навик да се размножават безконтролно и от тогава до сега се събраха седем



2007 се запалих по Оффроуд и следващата играчка беше Сузуки Витара, естествено и тя беше подобаващо "тунингована" и подготвена за разходки и леки състезания.За съжаление следващият проект чука на вратата и във вторник, ако всичко е ОК нов собственик ще се и се радва.



Като за заговорихме за новия проект, ето го и него.VW Caravelle 1.6TD, Syncro 4x4 с блокажи на предния и задния мост.Първа регистрация 1990г. и в перфектно състояние без никаква корозия или забележки.Вече съм спазарил покривна палатка Westfalia, разгъваща се задна седалка-легло, ново по-високо окачване и т.н. Подробностите в специалната тема.


Освен автомобилите имах още два мотоциклета Ява Перак 250cc 1949г. и Ява 250cc 1956г.За съжаление просто нямам време за всички проекти, сред които е и една започната триколка.Явите ги продадох и Перака след реставриране го пуснаха в предпоследния брой на списание Автокласика.Надявам се историята да ви е била интересна
