Гонка между моя Голф и няколко нисана.
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
Ей, анти-vw.................не ми трябват статистики на мен, очите са ми достатъчни...........
Казваш че имало само 200бр Г-60, така ли?
Какво още казваш...........че Порше и VW имат общо Начало...........
Какво начало като дори в момента базата и почти като цяло Туарега и Кайена са едно и също бе........като Порше е на VW, както марки от сорта на Ауди, Шкода, Сеат, Порше, Бентли, Богати......и т.н и т.н.......
А за оффроуда ти..........сигорно знаеш че немски екип с VW Туарег, взе рекорда за максимално достигната височина, от японски екип с Лендкрузър...........
На всичкото отгоре определено мога да ти кажа........специално за белия свят, за тук не знам.......че японските коли се предпочитат от как да кажа.......хора който си знаят джоба......защото иначе същите ще си возят дупенцата на Ауди, Порше, Мерцедес, БМВ......дори и VW......
Казваш че имало само 200бр Г-60, така ли?

Какво още казваш...........че Порше и VW имат общо Начало...........
Какво начало като дори в момента базата и почти като цяло Туарега и Кайена са едно и също бе........като Порше е на VW, както марки от сорта на Ауди, Шкода, Сеат, Порше, Бентли, Богати......и т.н и т.н.......
А за оффроуда ти..........сигорно знаеш че немски екип с VW Туарег, взе рекорда за максимално достигната височина, от японски екип с Лендкрузър...........
На всичкото отгоре определено мога да ти кажа........специално за белия свят, за тук не знам.......че японските коли се предпочитат от как да кажа.......хора който си знаят джоба......защото иначе същите ще си возят дупенцата на Ауди, Порше, Мерцедес, БМВ......дори и VW......
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 18 юли 2005 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Чампи, не се дуй с Туарези и прочие ами виж на Дакар как презряните Нисани си печелят когат си искат. А на Порше излагацията с джипката просто не подлежи на коментар - какво ли не правят хората за пари вече...
Нека ти напомня че VAG консорциума който включва далеч не само Порше и Фолксваген е просто дребосък пред японските автомобилни компании. Да, в Европа се карат чат-пат Фолксвагени. И толкоз
ПП: Ти май ся си представи че като имаш някой Голф и караш Порше а ?
Нека ти напомня че VAG консорциума който включва далеч не само Порше и Фолксваген е просто дребосък пред японските автомобилни компании. Да, в Европа се карат чат-пат Фолксвагени. И толкоз

ПП: Ти май ся си представи че като имаш някой Голф и караш Порше а ?

- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
jamie написа:Чампи, не се дуй с Туарези и прочие ами виж на Дакар как презряните Нисани си печелят когат си искат. А на Порше излагацията с джипката просто не подлежи на коментар - какво ли не правят хората за пари вече...
Нека ти напомня че VAG консорциума който включва далеч не само Порше и Фолксваген е просто дребосък пред японските автомобилни компании. Да, в Европа се карат чат-пат Фолксвагени. И толкоз
ПП: Ти май ся си представи че като имаш някой Голф и караш Порше а ?
Не, просто се дразня като си мислят тези дето харесват японските коли че те са номер уно.........когато стигнат класата на Европата............ лимузини от сорта на Майбах, РолсРойс, Бентли Флайнг Спър........, класата на истински спортни автомобили като Порше, Ламборгини, Ферари, и най-вече Вейрон V16, 1001кс.............когато японците направят това......СЕРИИНО...........тогава ще си говорим пак.........
Поздрави...
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
А ти какво караш, бе, фукльо?
Брей, гледай как се нахвърлиха тука разни пишман рейсъри да хвалят японските автомобили... харесвам някои от тях, не съм кон с капаци, обаче Европа си остава Европа... защо тойота направиха авенсис? Щото с техните маненки автомобилчета не могат да стъпнат тука изобщо... а то па и един авенсис... само хонда признавам до някъде - вече съм го писал - заради деветката на оборотомера... и субару импреза. Но поддръжката им е ужасяващо скъпа. За това напоследък тук се напълнихме с голфове, пасати и венто... защото българинът гледа кое наистина е по-изгодно и в кое има сметка. Стига сте хвалили японските коли. Ако бяха такива, каквито ги описвате, сега всички щяхме да караме само японски, без значение какво е митото им.

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 18 юли 2005 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Споко пичове - скоро наистина и тук ще се карат предимно японки - то и мито нямат вече защото си направиха заводите в Европа
))
Дотам води протекционистичната политика с митата. Само да намекна че европейските коли се продаваш в нищожни количества извън Европа - но японските за сметка на това имат добър пазар тук че си и позволяват "лукса" да произвеждат модели специално за Стария континент. Помислете върху това.
Япончетата имат и луксозни автомобили - от класата на Ес-ките на Мерседес - само че е добре до прогледнете малко а не да се държите като коне с капаци - потърсете, вижте...
Искам да попитам защо европейците се осраха с хибридите ? Хонда и Тойота произвеждат вече 2-ро поколение хибриди - а шефовете на Фолксваген освен да свикат пресконференция и да плюят по хибридните автомобили друго не успяха да направят. Което не попречи на Тойота Приус да стъпи и в Европа
ПП: За статистиките на АДАК няма смисъл и да се говори - обикновено първите 6 места са японски. Помислете и върху това.

Дотам води протекционистичната политика с митата. Само да намекна че европейските коли се продаваш в нищожни количества извън Европа - но японските за сметка на това имат добър пазар тук че си и позволяват "лукса" да произвеждат модели специално за Стария континент. Помислете върху това.
Япончетата имат и луксозни автомобили - от класата на Ес-ките на Мерседес - само че е добре до прогледнете малко а не да се държите като коне с капаци - потърсете, вижте...
Искам да попитам защо европейците се осраха с хибридите ? Хонда и Тойота произвеждат вече 2-ро поколение хибриди - а шефовете на Фолксваген освен да свикат пресконференция и да плюят по хибридните автомобили друго не успяха да направят. Което не попречи на Тойота Приус да стъпи и в Европа

ПП: За статистиките на АДАК няма смисъл и да се говори - обикновено първите 6 места са японски. Помислете и върху това.
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Айде малко да се поспрете всички. Японските коли си имат предимства и недостатъци, немските също. Кво се палите толкоз?
Придържайте се към заглавието на темата.
ГТИ-то се състезава, обяви резултата без да се крие и това е. За някой е страст драга за други шоу, важното е да има и от двете по много!
Какво ви стана та всеки почна да си хвали архаичната кошница тука не знам? Стига вече!
Придържайте се към заглавието на темата.
ГТИ-то се състезава, обяви резултата без да се крие и това е. За някой е страст драга за други шоу, важното е да има и от двете по много!
Какво ви стана та всеки почна да си хвали архаичната кошница тука не знам? Стига вече!
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
на мен ми е чудно следното:
Защо пишман рацери разбирачи привърженици на марки различни от VW четат този форум и имат наглостта да си изливат помията ТУК?
Защо аджеба никой от заблудените тъпи голфаджии не отиде да осере някой си форум?
Anti_VW,омразата е вид обич!
не съм психолог за да определя какви са корените на твоята омраза и тотално отричане на наще коли
jamie,чел съм много твои постове в други форуми,бях си изградил някаква представа,но явно съм се заблудил.
Защо пишман рацери разбирачи привърженици на марки различни от VW четат този форум и имат наглостта да си изливат помията ТУК?
Защо аджеба никой от заблудените тъпи голфаджии не отиде да осере някой си форум?
Anti_VW,омразата е вид обич!


jamie,чел съм много твои постове в други форуми,бях си изградил някаква представа,но явно съм се заблудил.

- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
jamie написа:Споко пичове - скоро наистина и тук ще се карат предимно японки - то и мито нямат вече защото си направиха заводите в Европа))
Дотам води протекционистичната политика с митата. Само да намекна че европейските коли се продаваш в нищожни количества извън Европа - но японските за сметка на това имат добър пазар тук че си и позволяват "лукса" да произвеждат модели специално за Стария континент. Помислете върху това.
Япончетата имат и луксозни автомобили - от класата на Ес-ките на Мерседес - само че е добре до прогледнете малко а не да се държите като коне с капаци - потърсете, вижте...
Искам да попитам защо европейците се осраха с хибридите ? Хонда и Тойота произвеждат вече 2-ро поколение хибриди - а шефовете на Фолксваген освен да свикат пресконференция и да плюят по хибридните автомобили друго не успяха да направят. Което не попречи на Тойота Приус да стъпи и в Европа
ПП: За статистиките на АДАК няма смисъл и да се говори - обикновено първите 6 места са японски. Помислете и върху това.
Аз тези лимузини дето изброих нямат общо с S-класата, А-8-цата, Файтона, 7-цата.........Те са друг клас...........
Но като се замисля прав си, японска кола не може да достигне съвършенството на S-класа........дори повечето японки........Акордове, 6-ци и т.н........не могат да се мерят с Е-класа.......
Но стига вече........
Е-бре, и за това японците са толкова добри, и за това Тойота е сложила в последната си малолитражка европейски дизел(От Пижо-Ситроен)

И прав си Японските коли са навсякъде, дори сестра ми си взе наскоро 6-ца няква си V6 Спорт или нещо от сорта т.н.............и я питах защо аджаба не си взе Ауди или VW........можеш ли да се сетиш за отговора.........По-Скъпи са...........
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта