Някакви нападки за това какво съм разбирал и какво не съм.
Нещо много си повярва!
При движение със 149-150 по магистрала си в нарушение на ЗДВП който така охотно цитираш.
При първата цифра не подлежиш на глоба, при 150 подлежиш на глоба и това зависи от конкретната камера как е настроена. Но дори и да не те глобят, идеята да караш умишлено с 2-3 км. под прага за глоба, но в нарушение на закона, е малоумна! Въобще самото издребняване за скорост по GPS, реална скорост, скорост за глоба и скорост за нарушение, говорят са стила ти на шофиране и е срамно, че тук се хвалиш с подобни разбивки. Че караш агресивно е повече от ясно, но не е повод за гордост, а причина заради която човек трябва да наведе глава.
Що се отнася до бързината. Тесла Модел 3 на задно с малката батерия с такова агресивно шофиране където и да те хване с бързия ти пасат ще те накара да се срамуваш от това което караш, и като разход и като динамика.
И аз карам кола 250 коня, но съм наясно, че нито има въртящия момент, нито има конете на една тесла, за технологии и икономия дори не си и помислям.
Иначе мнението си тук в тази тема за Тесла можеш да го изразиш и го правиш, но ако друг потребител направи такова "лирично отклонение" в друга тема, темата или бива заключена от теб или потребителя бива предупреден. Правилата във форума мисля са за всички, или не са?
Груп хубаво каза, че една "електрическа" тема излишно се напълни с хейт и бързи битди печки.
За никой следящ тази тема това не е от полза.
TESLA електромобил...
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: TESLA електромобил...
Да се върнем на темата тесла.
Знаете ли, че модел С, тая с 1к коня, трудно изкарва 5к километра с един комплект задни гуми.
Причината е същата заради която модел игрек вози твърдо.
Тежка кола, която се опитват да накарат да се държи поне нормално на пътя чрез настройки на окачването.
В случая на модел с, със супер агресивен камбър, който убива гумите.
Знаят за проблема и нищо
Знаете ли, че модел С, тая с 1к коня, трудно изкарва 5к километра с един комплект задни гуми.
Причината е същата заради която модел игрек вози твърдо.
Тежка кола, която се опитват да накарат да се държи поне нормално на пътя чрез настройки на окачването.
В случая на модел с, със супер агресивен камбър, който убива гумите.
Знаят за проблема и нищо
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Ето това вече е интересна и полезна информация, баш по темата.
И все си мисля, че ако имам мерак и възможност да си купя кола с 1000 коня, дали ще яде гумите за 5000 или за 50000 км., няма да ме откаже от покупка.
И този е един от многото минуси на Тесла и на ЕА като цяло. Всички ЕА папат гумите много по-бързо от коли с ДВГ, но това не спира хората да ги купуват. Така е защото въпреки многото минуси, има няколко големи плюса които са по-важни от минусите за масата потребители и точно тези плюсове ги подтикват към покупка.
И все си мисля, че ако имам мерак и възможност да си купя кола с 1000 коня, дали ще яде гумите за 5000 или за 50000 км., няма да ме откаже от покупка.
И този е един от многото минуси на Тесла и на ЕА като цяло. Всички ЕА папат гумите много по-бързо от коли с ДВГ, но това не спира хората да ги купуват. Така е защото въпреки многото минуси, има няколко големи плюса които са по-важни от минусите за масата потребители и точно тези плюсове ги подтикват към покупка.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20264
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: TESLA електромобил...
Първо погледни нагоре кой започна с нападките и коментарите по мой адрес. Аз нападки не съм правил - само констатирам, че имаш затруднения.Каспър написа:Някакви нападки за това какво съм разбирал и какво не съм.
Както вече написах - това не го оспорвам, само казвам, че не подлежа на глоба.При движение със 149-150 по магистрала си в нарушение на ЗДВП който така охотно цитираш.
Съгласен съм, но темата май не е относно тази идея и не разбирам защо я коментираш. така съм решил - така карам. По принцип се интересувам да добавя електрически автомобил в семейството и все пак имам право да питам дали и колко би издържал при моя стил на каране. Това теб какво те грее? Имаш ли подобен опит, та ми правиш реплики?идеята да караш умишлено с 2-3 км. под прага за глоба, но в нарушение на закона, е малоумна!
Слагам 1500 ЕВРО веднага, че това не е вярноТесла Модел 3 на задно с малката батерия с такова агресивно шофиране където и да те хване с бързия ти пасат ще те накара да се срамуваш от това което караш, и като разход и като динамика.



Точно тази Тесла 3 с малката батерия 55 kWh има ускорение от 0-100 за 5.9 сек. Пасатът има ускорение от 6.1 сек. Вероятно ще дръпне с половин-една кола първите 100 метра, а след това ще гледа отдалече как се отдалечава Пасата, след като забие на около 200 км/ч и дори няма да успее да стигне до Пловдив...


Re: TESLA електромобил...
Проблема с гумите го има основно в 21 инча размер и като караш на офсет. Има и комплекти за корекция + можеш да си минеш нормален реглаж.
Основната драма идва от агресивния наклон на окачването на задния мост.
OFFTOPIC: Може ли някой от админите просто да разчисти последните 5-6 страници. Нека приемем, че всички сме имали лош ден и никой директно не напада и обижда другия. Темата е интересна и няма нужда да я превръщаме в махленски спор. Аз също съм виновен за импулсивните си реакции и се извинявам на някой, ако съм го засегнал.
Основната драма идва от агресивния наклон на окачването на задния мост.
OFFTOPIC: Може ли някой от админите просто да разчисти последните 5-6 страници. Нека приемем, че всички сме имали лош ден и никой директно не напада и обижда другия. Темата е интересна и няма нужда да я превръщаме в махленски спор. Аз също съм виновен за импулсивните си реакции и се извинявам на някой, ако съм го засегнал.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Vlad777 написа:...
Да се състезавам с теб по магистралата с над 200 за да ти докажа, че едната кола е по-бърза

Ти сериозно ли ми предлагаш такава простотия

Карай си супер бързия дизелов пасат, остави Теслите да забиват на 200, и продължавай да питаш тук коя точно тесла ще издържи на това темпо София-Бургас 2,30 ч.
Ще ти отговоря. Ще издържи всяка една в която шофьор е мислещ човек който не кара с над 200 и няма за самоцел да направи София-Бургас за 2,30 ч.
Има ограничения по магистралите и това, че ти не ги спазваш, не прави колата ти най-бързата.
Тоест спокойно можеш да си вземеш за втора кола Модел 3 с малката батерия и без пристеснения да стигнеш до Бургас за няколко часа. А ако най-важното ти е да стигнеш за 2,30 ч. просто си вземи Модел 3 или Модел S с по-голяма батерия и не го мисли дали ще издържи на твоето така бързо темпо


- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20264
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: TESLA електромобил...
Знаех си, че нямаш гащи.
Ама тогава не се изхвърляй с такива изказвания, че ставаш за резил
Или и там няма да можеш 
Още някоя измислица ще напишеш ли в темата?
Ако се гледа внимателно видеото, ще се види, че колата тръгва в 05:30 от зарядното и пристига на следващото зарядно в 06:46, за което време изминава 203 км, което прави средна скорост 160 km/h.
За този пробег тази Tesla model S Plaid от 2022 г. е изхарчила 82.3 kWh, което прави 41 kWh/100 km. И това е при перфектна външна температура от 18 градуса.
https://youtu.be/0lOjyEs65rs?si=PrZy_uJ8It6w47OQ&t=3430
Тук прави и сравнение с Model 3 Performance, който при същата скорост харчи 50 kWh на 100 км.


Заповядай тогава на писта Дракон с Тесла 3 с малката батерия да ми покажеш колко е по-бърза от Пасата и как ще ме е срамТесла Модел 3 на задно с малката батерия с такова агресивно шофиране където и да те хване с бързия ти пасат ще те накара да се срамуваш от това което караш, и като разход и като динамика.


Ко каза, ко? Tesla S Plaid не може да мине повече от 200 км по магистралата без зареждане, когато кара с 200.Каспър написа:А ако най-важното ти е да стигнеш за 2,30 ч. просто си вземи Модел 3 или Модел S с по-голяма батерия и не го мисли дали ще издържи на твоето така бързо темпо![]()

Ако се гледа внимателно видеото, ще се види, че колата тръгва в 05:30 от зарядното и пристига на следващото зарядно в 06:46, за което време изминава 203 км, което прави средна скорост 160 km/h.
За този пробег тази Tesla model S Plaid от 2022 г. е изхарчила 82.3 kWh, което прави 41 kWh/100 km. И това е при перфектна външна температура от 18 градуса.
https://youtu.be/0lOjyEs65rs?si=PrZy_uJ8It6w47OQ&t=3430
Тук прави и сравнение с Model 3 Performance, който при същата скорост харчи 50 kWh на 100 км.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Гащи нямам, имам слипове, но темата за бельото на другия, не мисля че ще е интересна на някого.
За Tesla S Plaid не съм писал никъде. Да ти напомня че има и други Model S с голяма батерия, освен Plaid.
Пак ти казвам, пробвай една таква количка дали ще издържи на темпото ти и тогава ми кажи с ръка на сърцето, че твърде бавна за теб. И дори да е така, батерии и мощности колкото искаш. Претендираш за човек който разбира малко или много от автомобили, но питаш тук коя точно тесла ще издържи на твоето шофиране? А дали ти е хрумвало, че можеш и да нагодиш стилът си на шофиране спрямо колата която закупиш, тоест да шофираш нормално, в ограниченията и да стигнеш до Бургас за малко повече от 2,30 ч. Така ще имаш огромен набор от ЕА които можеш да закупиш и да пътуваш безпроблемно и никак не бавно. Така както правят повечето нормални хора с глава на раменете. Купуват си втора кола електромобил за да пътуват чисто, евтино и динамично, градско и извънградско, а не да ходят с нея на писта Дракон. И в повечето случаи, тази втора кола след време става първа и основна, особено когато е с по-голяма батерия, защото са осъзнали, че им върши достъчно работа в 99% от случаите и това, че е изяла по-бързо гумите или че са стигнали до Бургас с 15-30 мин. повече не е от особено значение. Не ги бърка също, че таблото не е кожено или че няма 39 бутона на волана.
Много ми е интересно един ден като се качиш на ЕА (защото ще го направиш рано или късно) и продадеш Пасата и погледнеш какви си ги надробил в тази тема с приказките за пасата ракета и София-Бургас 2,30 ч., как ще реагираш тогава?! Дали пак ще си толкова уверен в думите които пишеш сега
За Tesla S Plaid не съм писал никъде. Да ти напомня че има и други Model S с голяма батерия, освен Plaid.
Пак ти казвам, пробвай една таква количка дали ще издържи на темпото ти и тогава ми кажи с ръка на сърцето, че твърде бавна за теб. И дори да е така, батерии и мощности колкото искаш. Претендираш за човек който разбира малко или много от автомобили, но питаш тук коя точно тесла ще издържи на твоето шофиране? А дали ти е хрумвало, че можеш и да нагодиш стилът си на шофиране спрямо колата която закупиш, тоест да шофираш нормално, в ограниченията и да стигнеш до Бургас за малко повече от 2,30 ч. Така ще имаш огромен набор от ЕА които можеш да закупиш и да пътуваш безпроблемно и никак не бавно. Така както правят повечето нормални хора с глава на раменете. Купуват си втора кола електромобил за да пътуват чисто, евтино и динамично, градско и извънградско, а не да ходят с нея на писта Дракон. И в повечето случаи, тази втора кола след време става първа и основна, особено когато е с по-голяма батерия, защото са осъзнали, че им върши достъчно работа в 99% от случаите и това, че е изяла по-бързо гумите или че са стигнали до Бургас с 15-30 мин. повече не е от особено значение. Не ги бърка също, че таблото не е кожено или че няма 39 бутона на волана.
Много ми е интересно един ден като се качиш на ЕА (защото ще го направиш рано или късно) и продадеш Пасата и погледнеш какви си ги надробил в тази тема с приказките за пасата ракета и София-Бургас 2,30 ч., как ще реагираш тогава?! Дали пак ще си толкова уверен в думите които пишеш сега

- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: TESLA електромобил...
Със сегашните батерии електричките никога няма да изместят ДВГ. Прекалено тежки са и имат прекалено много условия около ползването им.
Като им е студено искат са ги грееш, когато им е топло искат да ги охлаждаш, не може да ги натискаш ако не са пълни, не може да караш дълго време бързо, не можеш да караш повече товар и тн. По-принцип всичко може, но трябва да душиш за зарядно постоянно
Не знам защо квалифицирахте написаното от мен като спам или лош ден. Абсолютно заставам зад това което съм написал
Като им е студено искат са ги грееш, когато им е топло искат да ги охлаждаш, не може да ги натискаш ако не са пълни, не може да караш дълго време бързо, не можеш да караш повече товар и тн. По-принцип всичко може, но трябва да душиш за зарядно постоянно
Не знам защо квалифицирахте написаното от мен като спам или лош ден. Абсолютно заставам зад това което съм написал
Re: TESLA електромобил...
Пасат B8 има еквивалент на почти 700kWh батерия за около 55кг тегло. Model S е 550 кг за 100kWh. Сравнявате несравними неща. По същата логика тест в който Пасата от студен се пали минава 1.5км на 1ва и се гаси след това се пали пак студен и минава пак 1.5км на 1ва и се гаси и така докато свърши резервоара, Модел 3 с малката батерия ще го бие при тези условия. Електрокарите движейки се с нормални скорости (само при нас в цяла Европа има ограничение 140 и никой не те гледа до 155) по европейски пътища могат да се придвижват сравнително удобно, без особени смущения в пътуването. Както никой няма да тръгне да пътува 1500км с Лупо 1.0, така и електрокарите към момента не им е сила да се движат със скорости над 120/140 постоянно, заради естеството на технологията на батерията в тях. Може ли да стане - Да, приятно и бързо ли ще е - Не.
Ако сравняваме от енергийна гледна точка, нека заредим на Пасат еквивалента на 55kWh, което е грубо казано 5 литра и видим дали ще може да мине повече километри от която и да е електричка с такава батерия.
Заяждаме се взаимно за глупости. Почваме да водим същите спорове, когато дизела навлизаше. Ама то дизела горял по-малко, щот бил по-ефикасен и имало повече енергия, ама той е по-скъп за закупуване, ама то шуми и трака, ама то така, онака и т.н. Нищо градивно не правим освен да се ядосваме един на друг.
Ако сравняваме от енергийна гледна точка, нека заредим на Пасат еквивалента на 55kWh, което е грубо казано 5 литра и видим дали ще може да мине повече километри от която и да е електричка с такава батерия.
Заяждаме се взаимно за глупости. Почваме да водим същите спорове, когато дизела навлизаше. Ама то дизела горял по-малко, щот бил по-ефикасен и имало повече енергия, ама той е по-скъп за закупуване, ама то шуми и трака, ама то така, онака и т.н. Нищо градивно не правим освен да се ядосваме един на друг.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20264
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: TESLA електромобил...
За трети път ще те цитирам - така и не разбрах в коя точно ситуация е по-бърза тази Тесла, защото аз пък съм на точно обратното мнение и съм сигурен, че Passat-ът е по-бърз от тази Тесла във всички ситуации, освен при състезание от 0 до 100 км/ч на сух асфалт с добро сцепление. Иначе на студено, на горещо, на мокро, на сняг, на градски булевард със захабен хлъзгав асфалт, на път със завои, на писта, на магистрала, на черен път и на дълъг преход, именно пасатът е по-бърз. И пак не разбрах от кое ще ме е срам?!?Каспър написа:Тесла Модел 3 на задно с малката батерия с такова агресивно шофиране където и да те хване с бързия ти пасат ще те накара да се срамуваш от това което караш, и като разход и като динамика.
Също така бъркаш и понятията "агресивно" с "динамично". Има огромна разлика. Агресията предполага обект и субект. Т.е. има агресор и потърпевш. Аз не шофирам агресивно, а просто по-динамично на местата, където имам възможност, без да преча на другите.
Както вече написах, аз шофирам съвсем нормално. Не стигам за 2 ч 30 мин до Бургас, защото законите не го позволяват, а иначе бих го правил (като в Германия например). Честно казано, като изключим леко превишената скорост, шофирам абсолютно в нормите и правилата. Винаги се водя от правилото да не преча и с движението си и да не предизвиквам дискомфорт в другите. Абсолютно НЕнормално за мене е да купиш кола с много конски сили и да караш със 100-120 на магистрала с ограничение 140, "за да не харчи" или "за да ти стигне тока" до Бургас.Каспър написа:А дали ти е хрумвало, че можеш и да нагодиш стилът си на шофиране спрямо колата която закупиш, тоест да шофираш нормално, в ограниченията и да стигнеш до Бургас за малко повече от 2,30 ч.
И нека да перефразирам въпроса: Коя Tesla стига от София до Бургас, без да спира за зареждане, ако кара навсякъде с ограничението от 140 км/ч и когато се наложи да намали, след това ускорява пак до 140 с цялата си мощност? Или и това се смята за ненормално?!?
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Model 3 LR би трябвало да се справи, като доускореноята до 140 няма да ти се налага да ги правиш с педала до долу щото няма да е приятно за околните в колата.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Vlad777 написа:...И нека да перефразирам въпроса: Коя Tesla стига от София до Бургас, без да спира за зареждане, ако кара навсякъде с ограничението от 140 км/ч и когато се наложи да намали, след това ускорява пак до 140 с цялата си мощност? Или и това се смята за ненормално?!?
Само на това ще ти отговоря, защото вече почваме да дъвчем едно и също и става досадно.
Tesla M3LR, M3SR Highland, M3LR Highland.
С тези трите спокойно можеш да направиш София-Бургас със 140 км./ч. и една батерия.
Доускорение със смачкан педал е абсолютно излишно при такъв голям и мигновен въртящ момент, а и дейстивително е неприятно като усещане за пътниците в колата.
Ако пак нямаш вяра на написаното от мен, виж последното видео на Чочо и помисли дали няма все още Тесла която да отговаря на динамичния ти и непречещ на останалите

https://youtu.be/RbHQGcg6pko?si=dz0HiCKQg2Hv_r1q
След 17-тата минута се говори за разход, ако те мързи да го гледаш цялото.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20264
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: TESLA електромобил...
След малко ще го гледам Чочо, но по-скоро ще се доверя на теста на AutoBild, който се извършва със 130 км/час по магистралата. Дори не е 140! Резултатите показват, че дори с тази скорост, под ограничението е мечта да стигнеш без зареждане до Бургас. А със 140 пък ептен.
И то дъвчем едно и също, защото продължаваш да пълниш темата с небивалици...
Ето ги и резултатите от теста:
И то дъвчем едно и също, защото продължаваш да пълниш темата с небивалици...
Ето ги и резултатите от теста:
Range test at 130 kph - German Magazine Auto Bild autobild.de
Vehicle Range [km]
Mazda MX-30 140
Honda e 153
Peugeot e-Rifter 164
Opel Combo e-Life 171
MG 5 178
Mercedes EQB 350 200
SsyngYong Korando e-motion 203
VW ID.3 Pro 150 kW 216
Toyota bZ4X 217
MG Marvel R Performance 221
Mercedes EQA 250 222
Cupra Born 170 kW 226
Volvo XC-40 Recharge 227
Citroen e-C4 X 235
Subaru Solterra 244
Opel Zafira 250
Polestar 2 DM LR 258
Hyundai Ioniq 5 160 kW 261
Aiways U5 266
Renault Megane E-Tech EV60 268
MG ZS EV 272
Mercedes EQV 300 273
BMW iX1 xDrive30 274
Kia e-Soul 280
Hyundai Ioniq 5 AWD 225 kW 290
Renault Zoe E-Tech EV50 292
BMW i4 M50 299
VW ID.Buzz Pro 301
Kia EV6 305
Skoda Enyaq iV80 318
Audi Q4 e-tron 40 326
Kia Niro EV 326
Mercedes-AMG EQE 53 328
VW ID.4 Pro 328
Genesis GV60 Dual Motor Sport Plus 330
VW ID.4 GTX 332
Porsche Taycan Turbo S 336
Hyundai Kona Elektro 336
Ford Mach-E GT 337
VW ID.5 Pro Performance 340
Hyundai Ioniq 6 77,4 kWh AWD 340
Nio ET7 345
Nio EL7 356
Tesla Model Y LR 361
Tesla Model 3 LR 363
Audi RS e-tron GT 367
Polestar 2 SM LR 374
Nissan Ariya 2WD 178 kW 378
Skoda Enyaq iV RS 380
BMW i7 388
Mercedes EQS 580 SUV 411
BMW i4 eDrive40 415
Mercedes EQE 350+ 423
Genesis Electrified G80 427
BMW iX M60 xDrive 430
BMW iX xDrive50 434
Mercedes EQS 450+ 482
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Мислех, че във форума пишат предимно пълнолетни фенове на марката, но като гледам ти още вярваш в Дядо Коледа
Нали не очакваш в класация на немско списание, на челните места да е нещо различно от немска машина.
Довери се на когото искаш и си карай Пасата и не си купувай Тесла за втора семейна кола.
В крайна сметка според Аутобилд, това ще е голяма грешка, защото на 20 км. преди Бургас ще ти свърши батерията и цяла почивка пропада, защото докато спреш да пикаеш на Пловдив не можеш да боднеш щепсела за 5 минути
Докато се доверяваш на немските списания, хората си карат Теслите със 140 и стигат не само до Бургас ами и до Ахтопол.
И нека пак аз да пълня темата с небавилици!
Само се виж колко поста с нелепи сравнения и данни за твоя Пасат си изписал в тема за TESLA!
Имаше някъде тема за него и мисля там преспокойно и самодоволно можеш да го хвалиш и да очакваш някой от другите вярващи в Дядо Коледа да ти повярват
Тази тема се чете от хора разсъждаващи трезво и не мисля, че някой от тях към днешна дата, ако имаше 100 000 лв. за нова кола (било то основна или втора) би ги дал за дизелова печка вместо за електричка.

Нали не очакваш в класация на немско списание, на челните места да е нещо различно от немска машина.
Довери се на когото искаш и си карай Пасата и не си купувай Тесла за втора семейна кола.
В крайна сметка според Аутобилд, това ще е голяма грешка, защото на 20 км. преди Бургас ще ти свърши батерията и цяла почивка пропада, защото докато спреш да пикаеш на Пловдив не можеш да боднеш щепсела за 5 минути

Докато се доверяваш на немските списания, хората си карат Теслите със 140 и стигат не само до Бургас ами и до Ахтопол.
И нека пак аз да пълня темата с небавилици!
Само се виж колко поста с нелепи сравнения и данни за твоя Пасат си изписал в тема за TESLA!
Имаше някъде тема за него и мисля там преспокойно и самодоволно можеш да го хвалиш и да очакваш някой от другите вярващи в Дядо Коледа да ти повярват

Тази тема се чете от хора разсъждаващи трезво и не мисля, че някой от тях към днешна дата, ако имаше 100 000 лв. за нова кола (било то основна или втора) би ги дал за дизелова печка вместо за електричка.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта