Нов автомобил, нисък клас или употребяван, висок клас?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen

Кое бихте предпочели?

Анкетата завърши на Сря 01 ное 2006 22:39

Нов автомобил, нисък клас, малко /без/ екстри
25
17%
Употребяван автомобил, висок клас, много екстри
118
83%
 
Общо гласове: 143
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 10 окт 2006 9:59


Ами в диапазона 20-30к кадето започват новите коли са на 30-50к километри в масовия случеи.Сега дали са на тез километри е отделен вапрос.А ремонтите че почват на 150к километри е много относително.Имаики предвид че 1-2 годишна кола цената и е паднала тамън на половина :!: Което е много важно защото една кола разбираш колко ти е излезнала след като я продадеш!Дори и крупни ремонти от по 1к-2к могат да се прежлят щото си спестил 10к да не говорим че в повечето случеи при такива коли се минава без ремонти ако си отваряш очите.




Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Вто 10 окт 2006 13:53


Добре де, какво толкова различно ще ми даде слънчевата стара кола?
Клима - и Яриса ми има, верно не е климатроник, но аз исках клима.
Сигурност - Яриса има май 12 AIRBАG-а, колко ще има слънцето?
Стабилност на пътя - твърдя, че за скоростта с която аз карам - до 140 на магистрала, Яриса не е по-нестабилен от Г4 например.
Удобство - ми Яриса вози определено по-меко от Г4, вътрешното пространство е еднакво, та дори и за задните пътници (това се случва 2-3 пъти годишно) е една идея по широко.
ESP - Яриса има нещо, което не се казва така, ама идеята му е същата.
Ами май старата кола не превъзхожда Яриса, освен по гъзария - ей карам Г4 или Г5 или А3-4 и кво. Надживях ги тези години :D .
Недостатъците на старото слънце са много според мен, но най-голям е липсата на гаранция, Аз има 3 години. Г4 го карах 1,5 - смених турбо :shock , може би и други неша им идваше времето, поне така усещах. А и тя беше слънце по описаните тук критерии - на 2,5 години, на 112К РЕАЛНИ километри, със TUF(май така се казваше там прегледа) от преди 2 дни от датата в която ми я докараха, със сервизна книга, сервизирана в Мерцедес сервизи, ама на след 6К км. и хоп турбо, слънчево едно за 2000лв., 300 лв. за механизъм на предно стъкло, щото се е ИЗНОСИЛО. МИ аз ще си карам гаранционната колица, а който иска, да кара слънца, ама да не забравяме за слънчевите затъмнения, а не дай боже и за изгасналите звезди, с който ни заливат(един ден кадето трябва в Дупница и всеки, гаранция, ще се разубеди за слънцата ;-))


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 18 окт 2006 9:39


1. Климатик имат всички, но запарите дето си дал за Яриса повечето слънца са с климатроник, което си е по-удобно, но щом ти харесва повече климатика си е въпрос на избор.
2. Сигурността не се изразява само във въздушни възглавници, а и в други системи на активна и пасивна защита. А и 12 Airbags Яриса няма, най-много да са 6, пряко сили 8.
3. Не е по-нестабилен - това предполагам е по твои впечатления, но имай предвид, че стабилността най-вече си проличава при екстремни ситуации, като например принудитлена бърза смяна на платната, където по-голямото междуосие ще си каже думата.
4. Това с пространството просто не е така. Яриса, колкото и място да предлага на пътниците отзад, просто няма багажник.
Липсата на гаранция, както казваш, е въпрос на избор и на подход при покупката. Наличие на TUV не е гаранция за какво и да е. Има и голяма доза късмет, като се има предвид, че на един приятел с нов Опел от магазина му протече вода в купето на едва 200!!! /двеста/ изминати километра. Аз съм карал три тубродизела на VW, все Голфове, и на нито един не съм имал проблем с турбото, въпреки че съм ги купувал без TUV и са били без гаранция за километрите. А пък затъмнения са възможни и при новите машини, питай Vaskoto1 как се сменя двигател :shock на БМВ 330 d на 50 - 60 000 км.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Сря 18 окт 2006 11:46


:lol: Абе Яриса как да е...имал бол пари човека дал...все пак горе-долу става...ама днес видях един нов :xaxaxa Ситроен С1...няма такъв смях,кой малоумник би си взел такава "кола" :?: ,предполагам е не по-малко от 15К.
Убедих се вече че за всеки влак си има пътници щом човека е предпочел това недоразумение пред Г4 ''втора ръка''примерно :shock.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта